آمبره مو|مدل های جدید آمبره|بهترین سالن زیبایی مهرشهر|آمبره مو آندیا

آمبره زیبا

 

آرایش مو می تواند سخت باشد، به همین دلیل است که آمبره مو وجود دارد برای آسانی و راحتی شما.آمبره مو روشی برای رنگ کردن موهاست و از تکنیک های رنگ کردن مو به حساب می آید.در رنگ کردن مو به روش آمبره به این صورت است که ریشه موهایتان باید تیره تر باشد و هرچه به سمت ساقه و نوک موها می رویم رنگ روشن تر می شود و مو ظاهری دو رنگ پیدا میکند.معمولا بیشتر ما میخواهیم با تغییر مدل مو یا رنگ مو شروع کنیم اما در نهایت شک داریم که آیا چنین مدل ها یا رنگ هایی انتخاب کنیم.بنابراین بهترین سالن زیبایی مهرشهر پیشنهاد می کند قبل از اینکه متعهد به تغییر جدی تر شوید مسیر مطمئن را انتخاب کنید و یکی از ایده های جدید و خیره کننده مو را امتحان کنید.علاوه بر اینکه موهای آمبره شیک هستند سالن زیبایی آندیا چند مدل موی آمبره عالی را به شما پیشنهاد میکند.

مدل رنگ مو

1.Staylish Short Ombre Hair ( آمبره مو کوتاه)

اگر موهایتان کوتاه است یا قصد کوتاه کردن آنرا دارید، آمبره کوتاه می تواند جذابیت خاصی داشته باشد.این موها ما را به یاد ساحل می اندازد.

 

مدل رنگ مو

2.Black To Brown Ombre ( آمبره مشکی به قهوه ای )

این مدل برای کسانی است که به دنبال تغییر اندک یا بدون تغییر هستند، اما هنوز مایلند ظاهری متین برای فصل جدید پیش رو داشته باشند.همه رنگی روی مدل موی مشکی جذابیت خاص خود را دارد اما از جذابترین و پرطرفدارترین آنها همین مدل میباشد.

 

بهترین رنگ مو

3.Auburn Ombre Hair  (آمبره خرمایی )

مدل مو امبره همواره زیبا بوده و تقاضای زیادی دارد.این مدل برای کسانی مناسب است که میخواهند رنگی شبیه بخشی که نور خورشید آنرا سوزانده داشته باشند.این مدل موی شگفت انگیز را امتحان کنید.

 

مو بلوند

4.Brown To Light Caramel Ombre Hair ( آمبره قهوه ای به کاراملی روشن)

این مدل یکی از رنگ های شیک و پر طرفدار است که هم برای تناژ پوستی گرم و هم برای تناژ پوستی سرد مورد استفاده قرار میگیرد.وقتی موهایی مانند این را داشته باشید با این مو هرگز خسته نمیشوید،این رنگ به عنوان یک سایه برنزه و گرم مطرح است.

 

مو نسکافه ای

5.Ombre Long Hair ( آمبره موهای بلند )

در آمبره موهای بلند بهتر است این کار از نقطه ای از موها آغاز بشه که در امتداد خط چانه قرار دارد و مواد به سمت نوک موها زده شود.آمبره مو بلند به شدت شیک و زیباست.

 

بهترین سالن زیبایی مهرشهر

6.Ombre Curly Hair  ( آمبره موی فر )

موهای فر جایگاه ویژه ای در دنیا مد و زیبایی دارد،داشتن موی فر به چهره جذابیت خاصی میدهد به شرطی که رنگ و مدل مناسبی داشته باشد آمبره موی فر شما را شبیه یک پرنسس زیبا میکند.

 

مدل مو پلاتینی

7.Smoky And Silver Ombre ( آمبره دودی نقره ای )

در گذشته خانم ها کمتر خواستار این مدل رنگ بودند و سفید شدن موها یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها به حساب میومد اما امروزه این مدل رنگ موها یکی از رنگهای پرطرفدار و جذاب بین خانم هاست،در سالن زیبایی آندیا ما بهترین خدمات آرایشی در مهرشهر کرج را به شما ارائه میدهیم و رضایت و آسودگی خاطر شما عزیزان برای ما ارزشمند میباشد، برازندگی در انتخاب شماست.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
Hooman arian گفت:
چه مقاله زیبایی . و چه مدل های جیگری . دلم خواست ????????????????