روغن های موثر برای داشتن موهای سالم و قوی| بهترین روغن گیاهی برای مو

روغن های موثر برای داشتن موهای سالم و قوی


روغن های موثر برای داشتن موهای سالم و قوی به راحتی در اختیار شما هستند و می توانید از آنها استفاده کنیم . اکثریت خانم ها موهای نرم و ابریشمی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند! همه ما رویای داشتن موهایی بدون وز، براق و نرم را در سر می پرورانیم و برای رسیدن به آن، چرب کردن منظم موها با روغن های مناسب بسیار کمک می کند. 
روغن های موثر برای داشتن موهای سالم و قوی
برای
تبدیل موهای وز و خشک به تارهای صاف، ما به دنبال شامپو، نرم کننده و سرم هستیم، اما شما می توانید با استفاده از چند روغن مو در روتین مراقبت از مو، موهای رویایی خود را به دست آورید. ، ما روغن های موثر برای داشتن موهای سالم و قوی را برایتان فهرست کرده ایم. این روغن‌های مو می‌توانند بر روی بسیاری از مشکلات مو تأثیر بگذارند از دو شاخه شدن مو، وز شدن، تا ریزش مو، و حتی می‌توانند برای کاهش استرس استفاده شوند. 
روغن بذر کتان
 روغن بذر کتان بهترین روغن گیاهی برای مو است .دانه های کتان دارای
سطوح بالایی از اسید آلفا لینولنیک امگا 3 هستند. آلفا لینولنیک اسید همراه با گاما لینولنیک اسید به طور گسترده در درمان ریزش مو و رشد مجدد مو استفاده می شود. این ترکیب رشد مو را تحریک می کند. روغن بذر کتان دارای ویتامین E بالایی نیز می باشد. این روغن می تواند انواع مختلفی از مسائل مو از جمله شوره سر، ریزش مو، نازک شدن مو و غیره را برطرف کند. همچنین می توانید درمان روغن داغ را با روغن بذر کتان هفته ای یکبار انجام دهید.
روغن سیاه دانه
 این روغن از دانه های سیاهدانه استخراج می شود. این ماده طبیعی در روغن های مو که ادعا می کنند
ریزش مو را کاهش می دهد بسیار محبوب است. روغن سیاه دانه با ریزش بیش از حد مو مقابله می کند و به رشد موهای سالم، قوی و بلند کمک می کند. روغن سیاه دانه حاوی ترکیبی به نام تیموکینون است که یک آنتی هیستامین است که به رشد مجدد مو و ضخیم شدن موها کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که رشد مو را تقویت می کند. سایر مواد مغذی شامل اسیدهای چرب ضروری، اسیدهای آمینه، آهن، ویتامین C و غیره است که آن را برای مو شگفت انگیز می کند. همچنین رطوبت تارهای مو را مسدود می کند. مخلوطی از روغن نارگیل و روغن سیاه دانه به طور منظم طی چند هفته می تواند ریزش مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
روغن آرگان
 روغن آرگان بهترین روغن گیاهی برای مو است که به عنوان
طلای مایع نیز شناخته می شود. روغن آرگان سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و همچنین آنتی اکسیدان است. روغن آرگان پوست، بدن و مو را تغذیه و محافظت می کند. به دلیل دارا بودن سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها، توانایی معکوس کردن آسیب به پوست و مو را دارد. می‌توانید از آن به عنوان یک نرم‌کننده استفاده کنید که می‌تواند از موهای شما در برابر آسیب‌های خورشید محافظت کند، به موهایتان رطوبت بیافزاید، موخوره ها را ترمیم کند و همچنین به رشد مو کمک کند. موها را آبرسانی و مرطوب می کند، به ساقه مو نفوذ می کند و عمیقاً تغذیه می کند. روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. محتوای بالای ویتامین E  موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و موها را درخشان می کند. روغن آرگان همچنین شکاف انتهایی را درمان می کند. به دلیل خواص فوق العاده ای که بر روی مو دارد به عنوان "طلای مایع" شناخته می شود و برای موهای آسیب دیده از حالت دادن با حرارت بسیار عالی است.
روغن آووکادو
روغن آووکادو
درخشندگی و استحکام مو را افزایش می دهد. این روغن نسبت به روغن نارگیل دارای مقادیر بیشتری از اسیدهای چرب تک اشباع است. این اسیدهای چرب برای سلامت و رشد مو بسیار مفید هستند. روغن آووکادو موها را عمیقا تغذیه و مرطوب می کند. همچنین تارهای مو را با نفوذ عمیق به درون آن‌ها، حالت عمیقی می‌بخشد.
روغن کنجد
روغن کنجد به عنوان
روغن پایه در بسیاری از داروهای رشد مو استفاده می شود، از آنجایی که روغن کنجد ضد میکروبی است، بسیاری از عفونت های پوست سر و عفونت های قارچی را درمان می کند. موها را حالت می دهد، پوست سر را تغذیه می کند و شوره سر را از بین می برد و ویتامین E موجود در روغن رشد مو را تقویت می کند. روغن کنجد دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است که با انواع مشکلات پوست سر و مو مبارزه می کند. روغن کنجد با ویتامین ها و مواد معدنی خود موها را تغذیه و نرم می کند. این روغن دارای ویتامین E، ویتامین B، ویتامین A و برخی دیگر از مواد مغذی ضروری برای رشد و سلامت مو است.
روغن نارگیل
روغن نارگیل یک
نرم کننده طبیعی غنی از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. روغن نارگیل به دلیل نفوذ به فولیکول های مو و تحریک رشد مو و مرطوب کردن موهای خشک شناخته شده است. روغن نارگیل موها را نرم‌ می‌کند و از شکستگی و شکافتن موها جلوگیری می‌کند. همچنین، هنگامی که گیاهانی مانند برینگا، براهمی، برگ کاری و سایر مواد آیورودا به روغن نارگیل اضافه می‌شود، به روغنی معجزه‌آسا تبدیل می‌شود که تمام مشکلات مو را درمان می‌کند و باعث می‌شود موها در مدت زمان کوتاهی رشد کنند.
 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده