ماسک های مراقبت از پوست در تابستان ، ماسک برای آفتاب سوختگی

ماسک های مراقبت از پوست در تابستان

ماسک های مراقبت از پوست در تابستان از آفتاب سوختگی گرفته تا پف و التهاب، و بسیاری از مشکلات پوستی را می توانند برطرف کنند. این روش های موثر را در تابستان امتحان کنید. 


ماسک های مراقبت از پوست در تابستان

در تابستان همانطور که مصرف آب و آب میوه های تازه را افزایش می دهید، فراموش نکنید که محصولات مراقبت از پوست در تابستان را هم استفاده کنید.ما برای غلبه بر گرما باید هیدراته بمانیم. اما همچنین مهم است که هر مراقب حفظ پوست خود در تابستان باشید. یکی از مواد طبیعی که باید در برنامه مراقبت از پوست تابستانی خود بگنجانید، ماست است. ماست یک محصول لبنی محبوب است که به دلیل ارزش غذایی آن شناخته شده است. خوردن ماست برای بدن شما بسیار عالی است و استفاده از آن نیز بسیار مفید است. اما آیا می دانستید که می تواند به مقابله با بسیاری از مشکلات پوستی در تابستان کمک کند؟ این ماده غذایی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، منیزیم و پروتئین است و به طور طبیعی فواید زیادی برای سلامتی دارد.
ماست می تواند
بخشی از روتین مراقبت از پوست سالم شما باشد. زیرا حاوی اسید لاکتیک است که یک لایه بردار ملایم است که می تواند به از بین بردن پوست مرده کمک کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است که می تواند به کاهش باکتری های مولد آکنه روی پوست کمک کند. همچنین دارای روی است که می تواند به تنظیم تولید چربی و کاهش التهاب در پوست کمک کند. اگر به طور منظم از ماست روی پوست خود استفاده کنید، می تواند به بهبود آبرسانی پوست و ایجاد پوستی درخشان کمک کند.
ماست به طور کلی برای اکثر افراد
بی خطر است، اما برخی هستند که باید از مصرف آن بر روی پوست خود اجتناب کنند. اگر به لبنیات آلرژی یا حساسیت دارید، باید از مصرف ماست خودداری کنید. کسانی که پوست بسیار حساسی دارند ممکن است هنگام استفاده از ماست دچار تحریک یا واکنش های آلرژیک شوند، بنابراین بهتر است آن را از برنامه مراقبت از پوست خود حذف کنید.
از اسکراب گرفته تا ماسک و حتی تونر، دستور العمل های مختلفی برای مراقبت از پوست وجود دارد. برای دانستن انواع ماسک های مراقبت از پوست در تابستان با ما همراه شوید.
ماسک صورت ماست
یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و به صورت خود بمالید. اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. این ماسک طبیعی به
آبرسانی پوست و کاهش التهاب کمک می کند.
اسکراب بدن ماست و بلغور جو دوسر
ماست ساده و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنید و هنگام دوش گرفتن از آن برای لایه برداری بدن خود استفاده کنید.
پوست شما نرم و صاف می شود زیرا اسکراب به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند.

 ماسک ماست و خیار
یک خیار را رنده کرده و با یک قاشق غذاخوری ماست ساده مخلوط کنید سپس این مخلوط را به ناحیه زیر چشم خود بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. این ماسک به
کاهش پف و سیاهی دور چشم کمک می کند.
تونر ماست و آبلیمو
یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با یک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید و از یک پد پنبه ای آن را روی صورت خود بمالید. این ماسک به
متعادل کردن سطح pH پوست و کاهش چربی کمک می کند.
ماست و آلوئه ورا تسکین دهنده آفتاب سوختگی
ماست ساده و ژل آلوئه ورا را با هم مخلوط کنید و آن را روی پوست آفتاب سوخته خود بمالید تا پوست شما
تسکین یافته و التهاب کاهش یابد.
 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده