روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن

 

روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد


روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد از زمان های قدیم وجود دارند و بسیار موثر هستند. همه آرزو دارند پوستی صاف و درخشان و بدون مو داشته باشند. در حالی که همه افراد موهای زائد دارند، و برای رهایی از این مشکل، روش‌های مختلف حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و حذف موهای زائد با لیزر انتخاب های محبوب هستند، اما نتایج این روش ها یا موقتی هستند یا گران و اینجاست که روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد به کار می آیند.
روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد
چند تکنیک آزمایش شده روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که می توانید امتحان کنید.
شکر و عسل
موم شکر و عسل یکی از
محبوب ترین روش های اپیلاسیون موهای زائد در خانه است. در واقع یکی از بهترین درمان های خانگی برای رفع موهای زائد است. شکر موها را از سطح پوست جدا می کند و عسل پوست را تغذیه می کند و آن را به یک درمان موثر برای از بین بردن موهای زائد تبدیل می کند. این داروی خانگی برای رفع موهای زائد به نام شکرک یا موم شکر نیز شناخته می شود. 
دو قاشق غذاخوری شکر را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید.یک قاشق غذاخوری آب به مخلوط اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند.آن را برای مدتی در مایکروفر بگذارید تا شکر حل شود.خمیر را روی ناحیه مورد نظر بمالید.یک
ورقه پنبه ای نرم روی خمیر قرار دهید.بگذارید خنک شود و در جهت مخالف رشد موها را بکشید.
تخم مرغ و نشاسته ذرت
سفیده تخم مرغ یک ماده موثر برای
از بین بردن سلول های مرده پوست است و وقتی با نشاسته ذرت ترکیب شود، به یک درمان خانگی عالی برای رفع موهای زائد زنان و مردان تبدیل می شود.
یک سفیده تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری شکر و نصف قاشق غذاخوری نشاسته ذرت را مصرف کنید.آنها را خوب با هم مخلوط کنید تا خمیری در بیاید.خمیر را به پوست خود بمالید.بگذارید کاملا خشک شود.حالا ماسک را در
جهت مخالف رشد مو جدا کنید.
زردچوبه و آرد 
زردچوبه و آرد ترکیبی کلاسیک برای
رفع مشکلات پوستی مختلف است و آرد به دلیل خاصیت لایه برداری خود شناخته شده است و زردچوبه یک عامل شفابخش عالی برای پوست است. وقتی این دو ماده با گلاب ترکیب شوند، مانع رشد مو می شوند.
یک قاشق غذاخوری آرد، دو قاشق غذاخوری گلاب، 1 پیمانه زردچوبه و 1 قاشق غذاخوری آبلیمو میل کنید.همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. خمیر را به صورت خود بمالید.بگذارید کاملا خشک شود.آن را مالش دهید تا موهای صورت از بین برود.
سیب زمینی و عدس
سیب زمینی به دلیل خواص
سفید کنندگی شگفت انگیزش شناخته شده است و عدس پوسته ای تشکیل می دهد که به از بین بردن موهای زائد کمک می کند و آنها را کمتر می کند.
5 قاشق غذاخوری آب سیب زمینی، یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عدس آسیاب کنید.همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید.مخلوط را روی صورت جایی که موهای زائد دارید بمالید.اجازه دهید 15-20 دقیقه در آنجا بماند تا کاملا خشک شود. آن را بشویید و خشک کنید.
شکر و آب لیمو
خمیر لیمو و شکر یک
درمان خانگی موثر برای از بین بردن موهای زائد صورت است. شکر به موهای صورت می‌چسبد و همه آن‌ها را از بین می‌برد و لیمو به پوست احساس شادابی و درخشندگی می‌دهد.
شکر و آب لیمو را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر دانه ای در بیاید.آن را به طور یکنواخت بمالید.مدتی
ماساژ دهید.اجازه دهید 10-15 دقیقه در آنجا بماند.آن را با آب ولرم بشویید.
موز و بلغور جو دوسر
بلغور جو دوسر یک
ماده عالی است که به دلیل خاصیت لایه برداری برای از بین بردن موهای صورت و سلول های مرده پوست شناخته شده است. وقتی با موز مخلوط شود، به یک درمان خانگی عالی برای از بین بردن موهای زائد تبدیل می شود.
1 قاشق غذاخوری موز رسیده را با 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر مصرف کنید.آنها را خوب مخلوط کرده و به شکل خمیر در آورید.خمیر را به صورت بمالید.چند دقیقه با
حرکات دایره ای ماساژ دهید.اجازه دهید 15-20 دقیقه در آنجا بماند.آن را با آب بشویید و خشک کنید.
ماست و آرد 
این یک
درمان خانگی صد ساله است که توسط زنان در هر سنی برای از بین بردن موهای ناخواسته از هر قسمت از پوست استفاده می شود.
۱ قاشق غذاخوری ماست، ۲ قاشق غذاخوری آرد و یک پیمانه زردچوبه میل کنید.آنها را خوب با هم مخلوط کنید تا خمیری در بیاید.خمیر را روی پوست بمالید.بگذارید کاملا خشک شود.سپس پوست را در جهت مخالف رشد مو ماساژ دهید.با آب بشویید.

روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده