راه‌های برای طبیعی داشتن لب‌هایی حجیم، بزرگ‌تر و پرتر بدون فیلر

راه‌های برای طبیعی داشتن لب‌هایی حجیم

راه‌های طبیعی برای داشتن لب‌هایی حجیم، بزرگ‌تر و پرتر بدون فیلر وجود دارند که بدون روش های تهاجمی یا درمان های پرهزینه می توانید لب های حجیم داشته باشید. دستیابی به لب های حجیم به طور طبیعی در خانه با ثبات و تکنیک های مناسب کاملا امکان پذیر است.

راه‌های برای طبیعی داشتن لب‌هایی حجیم، بزرگ‌تر و پرتر بدون فیلر

لب‌های پرتر یا حجیم‌تر از ویژگی‌های زیبایی مطلوب محسوب می‌شوند و بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای بهبود ظاهر لب‌های خود هستند. اما به یاد داشته باشید که ضروری است ویژگی های طبیعی خود را دوست داشته باشید و در عین حال آنها را به گونه ای تقویت کنید که با ترجیحات شما هماهنگ باشد و رضایت کلی شما حفظ شود. در حالی که ژنتیک نقش مهمی در اندازه و شکل لب دارد، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای دستیابی به لب‌هایی حجیم، بزرگ‌تر و پرتر انجام دهید.پس با ما همراه شوید تا راه‌های طبیعی برای داشتن لب‌هایی حجیم، بزرگ‌تر و پرتر بدون فیلر را برایتان شرح دهیم.

1. لایه برداری لب

لایه برداری لب ها اولین گام ضروری برای حجیم شدن است. لایه برداری منظم به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و لب های شما را صاف تر و سالم تر می کند. می توانید با مخلوط کردن قسمت های مساوی عسل و شکر قهوه ای یک اسکراب لب ساده ایجاد کنید. مخلوط را روی لب های خود بمالید و به آرامی با حرکات دایره ای به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب گرم بشویید.

 

لایه برداری لب

 

2. آبرسانی

مرطوب نگه داشتن لب های شما به اندازه کافی برای حفظ حجیم آن ها حیاتی است. با نوشیدن آب کافی در طول روز از هیدراتاسیون کافی اطمینان حاصل کنید تا بدن و لب های خود را از داخل مرطوب نگه دارید. علاوه بر این، از یک بالم لب با کیفیت خوب یا روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن بادام یا روغن زیتون استفاده کنید تا به طور مرتب لب های خود را مرطوب و تغذیه کنید.

3. تمرینات لب

درست مانند هر عضله دیگری، لب های شما می توانند از تمریناتی برای چاق شدن بهره ببرند. ورزش‌های ساده‌ای مانند جمع کردن لب‌ها و نگه‌داشتن آن برای چند ثانیه، یا لبخند گسترده و کشیدن لب‌هایتان را تا حد امکان انجام دهید. این تمرینات را روزانه تکرار کنید تا به تقویت ماهیچه های اطراف لب کمک کنید و به مرور زمان ظاهری پرتر داشته باشید.

4. حجیم کننده های طبیعی لب

برخی از مواد طبیعی می توانند جریان خون را تحریک کرده و به طور موقت لب های شما را حجیم کنند. استفاده موضعی از این مواد می تواند به لب های شما ظاهری پرتر بدهد. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

* دارچین: مقدار کمی پودر دارچین را با روغن زیتون یا ژله نفتی مخلوط کرده و روی لب های خود بمالید. احساس سوزن سوزن شدن باعث افزایش گردش خون می شود و لب های شما را پرتر نشان می دهد.

* روغن نعناع فلفلی: چند قطره روغن نعناع فلفلی را با روغن حامل مانند روغن نارگیل مخلوط کرده و به آرامی روی لب های خود ماساژ دهید. اثر خنک کنندگی روغن نعناع فلفلی به افزایش جریان خون کمک می کند و خاصیت حجیم کننده می دهد.

* زنجبیل: زنجبیل دارای خواص محرکی است که می تواند به افزایش گردش خون کمک کند و به طور موقت لب های شما را حجیم کند. برای استفاده از زنجبیل به عنوان یک نرم کننده طبیعی لب، یک تکه کوچک زنجبیل تازه را رنده کرده و آب آن را بگیرید. آب زنجبیل را با یک قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. پس از استفاده از مخلوط روی لب، اجازه دهید حدود 10 دقیقه بماند.

 

حجیم کننده های طبیعی لب

 

5. تکنیک های آرایش

استفاده از آرایش یک راه عالی برای ایجاد توهم لب های حجیم است. چند نکته آرایشی برای رسیدن به لب های  پرتر را برایتان شرح می دهیم:

* خط لب: خط لبی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی لب یا سایه رژ لب شما مطابقت داشته باشد. کمی روی لب های خود خط بکشید تا ظاهری پر شده ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که برای داشتن ظاهری طبیعی، خط را با رژ لب خود ترکیب کنید.

* براق کننده لب: استفاده از یک براق کننده لب به مرکز لب های شما می تواند فورا آنها را پرتر نشان دهد. روکش براق نور را منعکس می کند و به پوکه شما ابعاد می بخشد.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده