رازهای زیبایی مخفی سلبریتی های بالیوود | ترفندهای زیبایی بازیگران بالیوود

رازهای زیبایی مخفی سلبریتی های بالیوود


رازهای زیبایی مخفی سلبریتی های بالیوود را برایتان آورده ایم تا با استفاده از آنها تجربه خوبی به دست آورید. آن روزها که بازیگران زن هندی با لایه‌هایی از رنگ روغن و آرایش غلیظ می‌دیدیم، گذشته است! حالا حتی، بازیگران زن بالیوود تلاش می‌کنند تا بدون آرایش بی‌عیب و زیبا به نظر برسند، و سلفی‌های صبحگاهی و بدون آرایش از خود را مرتباً در اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند.

 
رازهای زیبایی مخفی سلبریتی های بالیوود

 

سلبریتی های بالیوود


ترفندهای زیبایی بازیگران بالیوود بسیار مورد علاقه مردم دنیا است زیرا آنها دارای پوست و موهای خوبی هستند و از مواد غنی و طبیعی برای زیبایی خود استفاده می کنند . بنابراین، اگر می خواهید بدانید رازهای زیبایی آنها چیست و چگونه مو و پوست آنها حتی در روزهای عادی تا این حد عالی به نظر می رسد؟ با ما همراه باشید تا رازهای زیبایی مخفی سلبریتی های بالیوود را برایتان بگوییم!


کارینا کاپور

 

کارینا کاپور


 او عاشق استفاده از ماسک های صورت خانگی است. او از چوب صندل خانگی، با دو قطره روغن ویتامین E و کمی زردچوبه استفاده می کند. زردچوبه دارای خواص روشن کنندگی و ضد آکنه است، چوب صندل التهاب را تسکین می دهد و ویتامین E پوست را تغذیه می کند. این ماسک صورت را همین الان بسازید تا آن درخشش پوست را به دست آورید.


کاترینا کایف

 

کاترینا کایف


 این بازیگر زیبا به تمام دنیا نشان داد که چگونه با غوطه ور کردن صورت در یک کاسه آب سرد، از شر صورت پف کرده و خسته خلاص می شود. از این روش که به جامسو معروف است، می توان برای مات کردن آرایش نیز استفاده کرد. می توانید تمام صورت خود را با کل آرایش در یک کاسه آب سرد فرو کنید و بعداً به صحنه مهمانی بروید و تعجب کنید که آرایش شما چقدر ماندگار است! خودتان این کار را انجام دهید و شگفت زده شوید. کاترینا کایف همچنین عاشق خوردن توت برای تقویت آنتی اکسیدان قوی پوستش است.


آیشواریا رای

 

آیشواریا رای


این زیبا روی افسانه ای سوگند یاد کرد که،  هرگز به صورت خود صابون نمی‌مالد و از یک محلول شستشوی خانگی از حبوبات، زردچوبه و شیر به عنوان پاک‌کننده استفاده می‌کند. 


جانهاوی کاپور

 

جانهاوی کاپور


 او اخیراً راز زیبایی را که از مادرش سریدوی آموخته است فاش کرده است که از میوه های باقیمانده از بشقاب صبحانه یک ماسک صورت درست می کند! او می گوید هر میوه ای که از صبحانه باقی مانده است، آن را مستقیماً روی صورت بمالید


سارا علی خان

 

سارا علی خان


 سارا نیز ، میوه های باقی مانده از صبحانه را روی صورت خود می زند. او برای لایه برداری کامل پوست خود از خمیر بادام تازه استفاده می کند. 


آنانیا پاندی

 

آنانیا پاندی


می دانید پشت پوست شاداب و درخشان او چیست؟ او در طول روز به صورت خود گلاب می پاشد!


کیارا ادوانی

 

کیارا ادوانی


 او عاشق گوجه فرنگی است و برای درخشش پوستش آب گوجه فرنگی تازه می زند!


تارا سوتاریا

 

تارا سوتاریا


 او به غیر از ورزش منظم و نوشیدن آب در طول روز، یک ماسک صورت با عسل، ماست، حبوبات و زردچوبه درست می کند تا پوست خود را لایه برداری و درخشان کند.


شیلپا شتی

 

شیلپا شتی


 او صبح ها بادام خیس خورده می خورد و هر روز آب نارگیل می نوشد.


دیپیکا پادوکن

 

دیپیکا پادوکن


 او روتین مرطوب کننده پاک کننده را قبل از خواب دنبال می کند و در طول روز آب می نوشد.
 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده