ماسک لب برای داشتن لب های نرم تر و زیباتر | طرز تهیه ماسک لب

ماسک لب برای داشتن لب های نرم تر و زیباتر


ماسک لب برای داشتن لب های نرم تر و زیباتر بسیار ضروری است .کارشناسان می گویند حتی قرار گرفتن در معرض نور خورشید و لیسیدن لب ها می تواند باعث خشکی بیش از حد، و ترک خوردن لب ها شود. از آنجایی که هیچ غدد چربی روی لب ها وجود ندارد، بدون مراقبت مناسب، ممکن است خیلی خشک و کم آب شوند. اگرچه استفاده منظم از بالم لب تا حدی می تواند کمک کننده باشد، اما زمانی که لب ها  ترک می خورند، نتایج خوبی از خود نشان نمی دهد.
ماسک لب برای داشتن لب های نرم تر و زیباتر
 لب های نرم، لطیف و
به طور طبیعی صورتی نشانه سلامت و تندرستی هستند و لب های سالم همچنین می توانند اعتماد به نفس شما را هنگام لبخند زدن افزایش دهند. در کنار استفاده منظم از بالم لب، لایه برداری منظم با اسکراب لب و استفاده از ماسک ،لب ها می تواند صاف، نرم و انعطاف پذیر باشد. ماسک های لب می توانند برای لب های شما معجزه کنند. آنها نه تنها لب های شما را نرم می کنند و به طور باورنکردنی نرم به نظر می رسند، بلکه اثرات درمانی طولانی مدت برای لب های شما دارند. البته نیازی به صرف هزینه برای خرید ماسک لب نیست، و می توانید آنها را در خانه تهیه کنید برای دانستن طرز تهیه ماسک لب برای داشتن لب های نرم تر و زیباتر با ما همراه باشید.
ماسک لب چغندر برای داشتن لب های صورتی
 1 قاشق چای خوری شکر را بردارید و 1 قاشق چای خوری
وازلین اضافه کنید، هر دو مواد را خوب مخلوط کنید. 2 قاشق غذاخوری آب چغندر تازه را به کاسه اضافه کنید. حالا چند قطره روغن نارگیل اضافه کنید. همه مواد را خوب مخلوط کنید. این یک ماسک اسکراب است که می توانید از آن برای صاف کردن لب ها و رفع خشکی پوست استفاده کنید و سپس آن را به مدت 2 تا 5 دقیقه روی لب ها نگه دارید. با دستمال نرم بشویید یا پاک کنید.
ماسک گلیسیرین و لیمو
 یک قاشق چایخوری
گلیسیرین را با یک قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید. آن را ۲ تا ۳ بار در هفته روی لب‌هایتان بمالید تا لب‌هایی بسیار نرم و صورتی شود.
ماسک لب لیمو و عسل
 برای تهیه این ماسک لب، یک قاشق چایخوری عسل را با نصف قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید. عسل
لب های شما را التیام بخشیده و نرم می کند.
ماسک توت فرنگی و قهوه
یک عدد توت فرنگی کامل را له کنید و 1 پیمانه پودر قهوه به آن اضافه کنید. حالا
چند قطره روغن ویتامین E اضافه کنید. روی لب ها بمالید، 2 تا 5 دقیقه نگه دارید و پاک کنید.
ماسک لب گل رز و شیر
 چند گلبرگ گل رز را به مدت یک شب در یک کاسه شیر سرد خیس کنید. صبح
گلبرگ های گل رز را بیرون بیاورید، آن ها را له کنید تا به شکل خمیر درآید و چند قطره شیر را به خمیر اضافه کنید. برای نتایج باورنکردنی این ماسک را روی لب های خود بمالید.
ماسک مغذی لب آلوئه ورا و روغن نارگیل
 برای این کار به کمی ژل آلوئه ورا تازه مخلوط شده با مقداری
روغن نارگیل یا روغن زیتون نیاز دارید. این مخلوط فوق العاده مغذی را می توان هم به عنوان بالم لب و هم به عنوان ماسک لب استفاده کرد.
 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده