نکات ساده برای ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن .....

ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن

نکات ساده برای ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن وجود دارد .شاید هرگز متوجه این موضوع نشوید، اما روشی که هر روز از ادکلن استفاده می کنید ممکن است اشتباه باشد. و اشتباهات کوچکی که هنگام استفاده از عطر مرتکب می‌شوید می‌تواند بر مقاومت ادکلن در هنگام چسبیدن به بدن تأثیر بگذارد.
نکات ساده برای ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن
با انجام برخی از نکات و ترفندهای ساده
بدن شما می تواند در طول روز بوی خوبی داشته باشد. پس برای دانستن نکات ساده برای ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن با ما همراه شوید. 
از دئودورانت بدون بو استفاده کنید
این نکات فقط برای
مصرف کنندگان دئودورانت کاربرد دارد. اغلب ممکن است از دئودورانت هایی استفاده کنید که حاوی عطر و اسانس هستند. اما به خاطر داشته باشید، این کار می تواند ادکلن و دئودورانت را با هم ترکیب کند، بنابراین ممکن است احساس کنید بوی ادکلن شما کاهش یافته است. بنابراین، اگر می خواهید هنگام استفاده از ادکلن از دئودورانت استفاده کنید، توصیه می شود فقط از دئودورانت های بدون بو استفاده کنید.
به غلظت ادکلن خود توجه کنید
هنگام خرید از فروشگاه، ادکلن را بی دقت انتخاب نکنید. توجه داشته باشید که
هر نوع ادکلن دارای غلظت متفاوتی از الکل و اسانس است. تفاوت در سطح محتوا معمولاً در نوع عطر درج شده روی بسته بندی بطری قابل مشاهده است. به عنوان مثال، ادو پرفیوم دارای غلظت بیشتری از اسانس است، بنابراین رایحه قوی تری دارد که می تواند تا پنج ساعت ماندگاری داشته باشد. در عین حال، ادو تویلت دارای غلظت کمتری از اسانس است، بنابراین فقط سه ساعت می تواند دوام بیاورد.
قبل از ادکلن از مرطوب کننده استفاده کنید
قبل از استفاده از ادکلن ،
استفاده از مرطوب کننده به شدت توصیه می شود. اما درست مانند دئودورانت، باید از مرطوب کننده بدون عطر استفاده کنید تا عطرها با هم مخلوط نشود. حفظ بوی عطر چسبیده به بدن برای پوست خشک دشوارتر است. بنابراین با استفاده از یک مرطوب کننده از قبل، نیازی به استفاده مجدد از عطر ندارید.
به لباس خود عطر بزنید
عطر را فقط به پوست خود نزنید، بلکه آن را
به لباس خود نیز بزنید. زیرا الیاف لباس می توانند بوی عطر را بسیار بیشتر از پوست بدن نگه دارند، حتی اگر تمام روز از آنها استفاده کرده باشید.
عطر را در هوا اسپری نکنید
برخی از افراد
از ادکلن به روش اشتباه استفاده می کنند. آنها ادکلن زیادی به هوا می پاشند، سپس زیر آن راه می روند. این روش جدا از بی اثر بودن، صرفاً هدر دادن محصول است، زیرا رایحه ادکلن به محض اسپری شدن در هوا تبخیر می شود. توصیه می کنیم ادکلن را مستقیماً روی بدن خود اسپری کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

ماندگاری طولانی مدت بوی عطر


ادکلن را در حمام نگه ندارید
هرگز ادکلن خود را در حمام نگذارید.
عوامل خارجی متعددی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرما و رطوبت بیش از حد می توانند کیفیت ادکلن را کاهش دهند و باعث کاهش رایحه ادکلن شوند. بنابراین، شیشه ادکلن خود را همیشه در اتاقی تاریک و نه مرطوب قرار دهید.
بعد از حمام از ادکلن استفاده کنید
هر چه رطوبت پوست بیشتر باشد،
ماندگاری عطر بیشتر روی بدن شما خواهد بود. بنابراین، بلافاصله بعد از دوش گرفتن، قبل از اینکه پوستتان کم آب شود، عطر بزنید. این کار باعث می شود بوی عطر بیشتر شود و به راحتی از بین نرود.
به موهای خود را اسپری کنید
اگر تا به حال به طور تصادفی ادکلن را
روی موهای خود اسپری کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که این عطر بسیار طولانی تر از آن روی پوست شما باقی می ماند. عطر روی رشته‌های شما نفوذ می‌کند و در طول روز ماندگار می‌شود. حتی عطر مو هم موجود است که معمولاً غلظت کمتری دارند و با روغن‌های اضافی برای تغذیه مو فرموله می‌شوند.
از مالیدن مچ دست خود به یکدیگر اجتناب کنید

اسپری کردن و مالیدن مچ دست به یکدیگر نه تنها کیفیت نت‌های عطر شما را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند مشخصات کلی رایحه را نیز مختل کند.
از محصولات معطر منطبق استفاده کنید
خرید شستشوی بدن،
لوسیون و سایر محصولات پوستی که با عطر شما مطابقت دارند می تواند به بهینه سازی عطر کمک کند. بسیاری از برندها خطوط تولیدی را ارائه می دهند که شامل عطر یا ادکلن و لوسیون و بادی اسپلش و سایر موارد با یک رایحه هستند.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده