چگونه از پیرسینگ جدید مراقبت کنیم |چطور بفهمیم پیرسینگ عفونت کرده است؟

چگونه از پیرسینگ جدید مراقبت کنیم


چگونه از پیرسینگ جدید مراقبت کنیم بسیار مهم است . فرقی نمی‌کند سوراخ دوم (یا سوم) در گوش شما بینی یا قسمت دیگر باشد، ایده اینکه بتوانید جواهرات جدید را به کار ببرید همیشه هیجان‌انگیز است. زمان بین سوراخ کردن و زمانی که پوست به طور کامل بهبود می یابد بسیار مهم است .
چگونه از پیرسینگ جدید مراقبت کنیم
 انجام هر کاری که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که
ناحیه به درستی بهبود می یابد، برای اطمینان از اینکه در نهایت با عفونت یا حتی زخم مواجه نمی شوید، بسیار مهم است. سوراخ کردن یک زخم باز است. خوشبختانه، در حالی که مراقبت های بعدی مهم است، آنقدرها هم پیچیده نیست.برای دانستن اینکه چگونه از پیرسینگ جدید مراقبت کنیم و چطور بفهمیم پیرسینگ عفونت کرده است؟ با ما همراه باشید.
به طور منظم منطقه را تمیز کنید
اهمیت این مرحله ساده را
نمی توان دست کم گرفت. با اطمینان از تمیز بودن دست های خود شروع کنید، سپس ناحیه را با یک صابون ملایم و بدون عطر چند بار در روز بشویید یا آن را با محلول نمکی بشویید. به خصوص مهم است که آن را بعد از تعریق یا اگر در اطراف ناحیه آرایش می کنید، تمیز کنید. همچنین ایده خوبی است که از جکوزی پرهیز کنید. و ملحفه و روبالشی خود را حداقل هفته ای یکبار عوض کنید. «اگر پیرسینگ دهان یا زبان دارید، بعد از هر وعده غذایی از دهانشویه استفاده کنید و حتماً دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید تا باکتری ها را از بین ببرید. این پروتکل تمیز کردن را تا بهبودی کامل پیرسینگ دنبال کنید برای نواحی غیر از دهان خود، می توانید حداقل یک بار در روز از پمادی که برایتان تجویز شده استفاده کنید. این کار به مرطوب نگه داشتن نقطه کمک می کند که باعث بهبود سریع تر می شود.
قطعه جواهرات را تا زمانی که آن ناحیه بهبود یابد، نگه دارید
تا زمانی که پوست به طور کامل
بهبود نیافته است، از برداشتن یا تغییر قطعه جواهری که در سوراخ قرار داده شده است خودداری کنید. «حذف زود هنگام آن می‌تواند باعث بسته شدن سوراخ شود. زمانی که پیرسینگ شما دیگر ترشحی نداشته باشد، متوجه خواهید شد که پیرسینگ شما بهبود یافته است و لبه های سوراخ صاف به نظر می رسند و رنگ طبیعی پوست شما ، قرمز یا ملتهب نیست، و جواهر می تواند به راحتی در داخل سوراخ حرکت کند. 
نواحی مختلف با سرعت های متفاوت بهبود می یابند
بهبود تا حد زیادی به
ناحیه ای که سوراخ کرده اید بستگی دارد. پیرسینگ زبان به لطف جریان خون غنی در ناحیه که به سرعت بخشیدن به بهبودی کمک می‌کند، معمولاً بعد از یک تا دو ماه سریع‌ترین بهبودی را پیدا می‌کند. "لاله گوش معمولاً تقریباً شش هفته طول می کشد، غضروف گوش یا بینی می تواند 6 تا 12 ماه بهبود یابد و ناف حدود 9 تا 12 ماه طول می کشد."
از وارد کردن فشار به پیرسینگ خودداری کنید
در کنار
تمیز نگه داشتن ، باید از وارد کردن فشار یا ضربه به ناحیه جلوگیری کنید. واز دراز کشیدن روی آن و دست زدن یا پیچاندن آن اجتناب کنید. در مورد سوراخ  ناف، بهتر است از لباس های تنگ خودداری کنید، زیرا می تواند روی سوراخ گیر کرده و باعث تحریک بیشتر شود.
چطور بفهمیم پیرسینگ عفونت کرده است؟
قرمزی، گرمی، حساسیت، و/یا ترشح همه
نشانه‌های عفونت هستند و نیاز به مراجعه به پزشک دارند. اگر ناحیه خارش دارد یا مشاهده کردید که برآمدگی ایجاد شده است، باید پزشک خود را ببینید، زیرا می تواند نشان دهنده حساسیت احتمالی به چیزی در خود جواهرات باشد.
علائم عفونت پیرسینگ معمولا شامل موارد زیر است:
درد ضربان‌دار در
داخل و اطراف سوراخ
تورم
قرمزی
خارش
سوزش

ترشح غیر طبیعی زرد یا سفید

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده