طرز ساخت کرم دور چشم طبیعی و خانگی برای داشتن چشمانی زیبا

ساخت کرم دور چشم طبیعی و خانگی

طرز ساخت کرم دور چشم طبیعی و خانگی برای داشتن چشمانی زیبا را برایتان آماده کرده ایم .ما زیاد به جلوگیری از سیاهی دور چشم، خطوط ریز و پف پلک ها فکر نمی کنیم تا زمانی که آنها خود را نشان دهند. ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است و برای جلوگیری از پیری زودرس و سیاهی دور چشم باید مراقبت بیشتری داشته باشیم و یک کرم دور چشم خوب چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. 
طرز ساخت کرم دور چشم طبیعی و خانگی برای داشتن چشمانی زیبا
اگر نگران
استفاده از مواد شیمیایی در اطراف ناحیه حساس چشم هستید، ما به شما طرز ساخت کرم دور چشم طبیعی و خانگی برای داشتن چشمانی زیبا را خواهیم گفت تا به راحتی در خانه آن‌ها را تهیه کنید و برای رفع خطوط ریز، محو کردن حلقه‌های تیره، صاف کردن و مرطوب کردن ناحیه زیر چشم به کار ببرید. 
کرم دور چشم روغن نارگیل
3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ¼ قاشق چایخوری
روغن ویتامین E را در یک کاسه شیشه ای بریزید و خوب با هم مخلوط کنید. آن را در یخچال بگذارید تا سفت شود. این تمام چیزی است که در این کرم دور چشم آسان وجود دارد! در شب، مقدار کمی از این بهترین کرم ضد پیری را زیر چشمان خود بمالید و آماده باشید تا صبح جوان تر و درخشان تر به نظر برسید. روغن نارگیل رطوبت پوست را تامین می کند و در عین حال بافت های زیرین را تقویت می کند. روغن ویتامین E مملو از آنتی اکسیدان هایی است که به محافظت و ترمیم پوست کمک می کند.
کرم دور چشم روغن پامچال
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، 1 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E و 1 قاشق غذاخوری
روغن پامچال را در یک کاسه شیشه ای بریزید. در یک قابلمه کوچک مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید. کاسه شیشه ای را در آب قرار دهید تا روغن ها گرم شوند. برای نگهداری در شیشه یا ظرف کوچک بریزید. دور چشم بمالید و مراقب باشید که کرم دور چشم وارد چشم نشود. روغن پامچال از دیرباز به دلیل خواص ضد پیری اش شناخته شده است، به یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند و به ترمیم پوست در سطح سلولی کمک می کند.
کرم دور چشم روغن هسته زردآلو
3 قاشق چایخوری بریزید. روغن جوجوبا 3 قاشق چایخوری
روغن هسته زردآلو و 1 قاشق چایخوری. موم زنبور عسل را در یک قابلمه کوچک ریخته و مخلوط را روی یک دیگ دوتایی روی حرارت بسیار کم گرم کنید. اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود و سپس 5 قطره اسانس دانه هویج به آن اضافه کنید. کرم دور چشم را در یک ظرف شیشه ای تمیز نگهداری کنید و هر شب آن را بمالید.
کرم دور چشم روغن جوجوبا
1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا، 5 قطره اسانس بابونه و 5 قطره اسانس گل رز را
با هم مخلوط کرده و در یک بطری شیشه ای نگهداری کنید. از این روغن هر شب در اطراف دور چشم برای صاف کردن ناحیه زیر چشم استفاده کنید.
کرم دور چشم آووکادو
نصف آووکادو را له کنید تا خمیری یکدست شود و حالا 2 قاشق غذاخوری
روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید. محتویات را در ظرفی نگهداری کنید و از آن به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید. این ماسک چشم را هر روز بمالید و بعد از 15 دقیقه بشویید تا مقدار زیادی رطوبت و آبرسانی به ناحیه زیر چشم اضافه شود.
کرم دور چشم آلوئه ورا
آلوئه ورا، روغن گل سرخ، کرم دور چشم ویتامین E: ژل آلوئه ورا و ویتامین E نه تنها می تواند
التهاب و قرمزی روی پوست را کاهش دهد، بلکه به جلوگیری از پف کردگی و آبرسانی به پوست کمک می کند. برای تهیه آن، 1 قاشق غذاخوری روغن گل رز و همچنین 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه و کپسول ویتامین E را در یک کاسه بریزید و این دو را با هم مخلوط کنید. می توانید چند قطره روغن نارگیل را به همراه گلاب اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کرده و روی ناحیه زیر چشم بمالید. بعد از استفاده می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید و هر زمان که خواستید آن را بمالید.

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده