راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی | پوست صاف و سفید ژاپنی

راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی

راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی برای همه جالب است و به دنبال آن هستند. پوست صاف و سفید ژاپنی که بدون توجه به سن نرم و جوان به نظر می رسد برای همه ما ایده آل است! ژاپنی ها همیشه به داشتن پوست و موهای زیبا و سالم معروف بوده اند. اما چگونه آنها توانستند همیشه اینقدر عالی و طبیعی به نظر برسند؟ راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی چیست؟
راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی
چند راز زیبایی جالب ژاپنی وجود دارد که اگر به دنبال پوست صاف و سفید ژاپنی هستید می توانید خودتان آنها را امتحان کنید.پس برای پی بردن به راز جوانی و زیبایی پوست زنان ژاپنی با ما همراه باشید.
ویتامین C
ژاپنی ها ویتامین C را در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. رژیم غذایی روزانه آنها شامل پرتقال هایی است که اکسید زدایی و ملانین را تجزیه می کند. این راز چهره صاف و یکدست آنهاست که به از بین بردن علائم رنگدانه کمک می کند و رنگ پوستی یکنواخت به آنها می دهد.
آزوکی
ژاپنی ها از آزوکی که یک لوبیا قرمز است به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از پوست خود استفاده می کنند. آزوکی یک ماده با قدمت قرن هاست. زنان ژاپنی آن را به آرامی روی صورت خود می مالند. این ماده به داشتن پوستی صاف و بدون لک کمک می کند.
روغن های گیاهی
زنان ژاپنی از روغن‌های گیاهی برای تمیز کردن، پاکسازی و لطافت صورت خود استفاده می‌کنند. شما هم می توانید از هر روغن طبیعی یا گیاهی استفاده کنید.
ماهی
رژیم غذایی اصلی آنها شامل ماهی است که سرشار از امگا 3 است. که به ارتقاء پوست سالم و درخشان کمک می کند.
سبوس برنج 
سبوس برنج به تغذیه پوست و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند. همچنین در از بین بردن سیاهی دور چشم موثر است و کمک می کند تا چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید.
لایه برداری
زنان ژاپنی پوست خود را لایه برداری می کنند. که به حذف سلول های کدر و مرده پوست از روی صورت آنها کمک می کند. می توانید از یک اسکراب لایه بردار گیاهی استفاده کنید که ملایم بوده و بدون افزودن مواد شیمیایی به پوست شما نتیجه دلخواه را بدهد.
واکام کلپ
واکام کلپ نوعی جلبک دریایی است که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و آلودگی محافظت می کند. همچنین از به وجود آمدن خطوط ریز و سیاهی دور چشم جلوگیری می کند.
چای سبز
مردم ژاپن هر روز چندین فنجان چای سبز می نوشند. چای سبز به کند کردن روند پیری کمک می کند و پوست را جوان و لطیف نگه می دارد.
درمان آکنه به طور طبیعی
ژاپنی ها آکنه را تا حد امکان طبیعی درمان می کنند. آنها از زردچوبه و درخت چای به طور مستقیم یا با استخراج روغن آن استفاده می کنند.
جلبک دریایی
جلبک دریایی کمک زیادی به تقویت و پاکسازی پوست می کند. با این ماده زیبایی هم پوستی درخشان و هم سایز منافذ کاهش می یابد.
فضولات پرندگان
ژاپنی ها قسم می خورند که فضولات پرنده ای که به اوگویسو معروف است. دارای یک آنزیم طبیعی است که به پوست احساس نرمی و لطافت می دهد.
کاملیا
کاملیا روغن گل باستانی است. این به مبارزه با علائم پیری کمک می کند، خطوط ریز و چین و چروک را نرم می کند و تعادل رطوبت را به پوست خشک باز می گرداند. برای بهترین نتیجه آن را روی پوست مرطوب بمالید.
پیاده روی منظم
ژاپنی ها مردمی هستند که به سلامتی بسیار آگاه هستند. آنها به پیاده روی اعتقاد دارند زیرا به سفت شدن پوست کمک می کند.
ماهی درمانی
ژاپنی ها برای از بین بردن سلول های مرده پوست پای خود، پاهای خود را در یک حوض یا وان کوچک پر از «ماهی دکتر» یا ماهی بی دندان فرو می برند. این ماهی‌ها پوست مرده پا را می‌تراشند، به صاف شدن پاشنه‌ها کمک می‌کنند.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده