چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم | نحوه ریموو مژه در خانه

ریموو مژه در خانه


چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم سوالی است که بسیاری از خانم ها می پرسند و می خواهند بدانند ریموو مژه در خانه چگونه است و آیا می توانند خودشان در منزل انجام دهند یا خیر.
چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم
اکستنشن مژه به یک خدمات زیبایی که
متقاضی بسیاری دارد تبدیل شده است. و دیگر روزهای استفاده از مژه های مصنوعی گذشته است، زیرا اکستنشن مژه می تواند مژه های بلندتر و پرتر و دائمی را به شما ارائه کند. این سؤال به وجود می آید که آیا می توانید اکستنشن مژه خود را در خانه بردارید؟ متخصصان به شدت توصیه می‌کنند که اکستنشن‌ها را به‌طور حرفه‌ای حذف کنید یا منتظر بمانید تا خود به خود بیفتند، اما چند روش برای از بین بردن ایمن اکستنشن مژه در خانه وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. پس اگر این سوال را دارید که چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم با ما همراه شوید تا نحوه ریموو مژه در خانه را برایتان شرح دهیم.

دوش آب گرم بگیرید
اگر می‌خواهید
روند ریزش را تسریع کنید، دوش آب گرم بگیرید. درست همانطور که مژه‌کارتان به شما توصیه می کند که مژه‌هایتان را زیاد خیس نکنید و برای افزایش عمر مژه‌هایتان از بخار دادن زیاد پرهیز کنید، انجام برعکس آن می‌تواند به شل شدن مژه‌هایی که به خط مژه‌های شما آویزان هستند کمک کند. فقط به خاطر داشته باشید که برای نتیجه مطلوب، دستان خود را از مژه های خود دور نگه دارید. و هرگز آنها را مالش ندهید. 

از پاک کننده های روغنی استفاده کنید
 مژه کار شما حتما به شما توصیه کرده است که
از پاک کننده های روغنی بپرهیزید، زیرا این کار می تواند چسب مژه را به خطر بیندازد و باعث شود اکستنشن شما زودتر از بین برود. با این حال، اگر می‌خواهید اکستنشن مژه‌های باقی‌مانده را حذف کنید از پاک کننده های به عنوان اولین مرحله در شستشوی خود استفاده کنید تا به شل شدن مژه های باقی مانده کمک کنید. پاک کننده های را با حرکات آرام و دایره ای حرکت دهید تا چسب مژه حل شود سپس مرحله بعدی شستشو را انجام دهید.

 

چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم

 


استفاده از روغن
کارشناسان استفاده از روغن‌ها را برای
از بین بردن اکستنشن مژه توصیه نمی‌کنند، زیرا بسیاری از شرکت‌ها پاک‌کننده‌های خاصی را برای حل کردن ایمن چسب تولید می‌کنند، اما برخی از روغن‌ها می‌توانند به شل شدن آن‌ها کمک کنند.
روغن نارگیل: هرگز تطبیق پذیری روغن نارگیل را دست کم نگیرید. این روغن معجزه آسا از پاک کردن آرایش گرفته تا براق کردن موها تا درمان آفتاب سوختگی، همه کارها را انجام می دهد از جمله حذف اکستنشن مژه.
روغن معدنی و روغن زیتون: علاوه بر روغن نارگیل، روغن معدنی و روغن زیتون خطر کمتری برای تحریک و آلرژی دارند. انواع پوست آن‌ها را به خوبی تحمل می‌کنند و گزینه مناسبی برای برداشتن اکستنشن مژه خواهند بود.
روغن کرچک: روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک است و دارای خواص ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که آن را به روغنی ایمن و تا حدودی مفید برای دور چشم تبدیل می کند. اگر باردار هستید ، از روغن کرچک برای برداشتن آنها استفاده نکنید.
برای استفاده از روغن جهت
ریموو اکستنشن مژه یک پد پنبه ای را با روغن اشباع کنید.به آرامی روی مژه هایی که چسب زده شده است مالیده و ماساژ دهید.بعد از 30 ثانیه بردارید، اما صبور باشید زیرا روغن به سمت مژه ها می رود و به آرامی آنها را از چسب آزاد می کند. 
یک حل کننده چسب مژه حرفه ای را امتحان کنید
از آنجایی که
مژه های شما ظریف هستند و پوست اطراف چشم شما نیز حساس است، لازم است قبل از اقدام به انجام این کار بدون راهنمایی ، همه چیز را در مورد نحوه برداشتن اکستنشن مژه در خانه بدانید.
چسبی که برای اعمال اکستنشن مژه
استفاده می شود، پس از برخورد با هوا، سفت می شود. این به این معنی است که روی مژه طبیعی سفت شده است. زمانی که اکستنشن رشد کند ممکن است پاره شود و مژه های طبیعی شما را با خود همراه کند. با تلاش برای برداشتن اکستنشن مژه در خانه، ممکن است آسیب زیادی به مژه های طبیعی وارد کنید یا حتی مژه طبیعی را از دست بدهید.
حتماً می‌توانید اکستنشن‌ها را
با دوش گرفتن آب گرم و آغشته کردن آن‌ها به روغن‌ها شل کنید، اما برای پاک کردن ایمن و با کمترین آسیب ، باید یک پاک‌کننده بخرید تا آنها را حل کنید.یک پد پنبه ای را با پاک کننده خیس کنید.به آرامی آن را روی مژه ها بمالید تا پاک کننده شروع به شل کردن چسب اکستنشن ها کند.
هنگامی که از یک پاک کننده چسب حرفه ای روی اکستنشن ها استفاده می کنید، آن را
از چشم خود دور نگه دارید
اگر می خواهید به طور کلی  مژه ها استراحت کنند، سعی کنید
از سرم مژه استفاده کنید تا مژه های طبیعی خود را بلندتر، ضخیم تر و پرتر کنید. سرم مژه و ابرو هر دو حاوی موادی مانند پپتیدهایی هستند که به روند رشد طبیعی مژه ها و ابروها کمک می کنند.

 

ریموو اکستنشن مژه

 


به یک حرفه ای مراجعه کنید
ایمن‌ترین راه برای
برداشتن اکستنشن مژه، برداشتن آن‌ها توسط یک متخصص است. در بیشتر موارد، برای اکستنشن‌ مژه از چسب حرفه ای استفاده می‌کنند، که چیزی نیست که یک مبتدی با آن سر و کار داشته باشد. مطمئناً نمی‌خواهید به مژه‌های طبیعی خود آسیب بزنید، بنابراین به یک حرفه ای مراجعه کنید. بعلاوه، پخش کردن باکتری در ناحیه چشم نیز بسیار آسان است، پس بهتر است برای ایمنی مژه ها و چشمان خود به یک اکستنشن کار خوب و متخصص مژه مراجعه نمایید. 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده