اکستنشن مژه روسی چیست وچه سبک هایی دارد

 کاشت مژه روسی


اکستنشن مژه روسی چیست است وچه سبک هایی دارد از سوالات پر تکرار است.این اکستنشن مژه چشم ها را جذاب تر می کند. ظاهری دراماتیک و حجیم ایجاد می کنند.
اکستنشن مژه به چهار نوع تقسیم می شود که عبارتند از: اکستنشن کلاسیک، اکستنشن والیوم، اکستنشن مگاوالیوم و اکستنشن اسپایکی . در واقع اکستنشن روسی همان اکستنشن والیوم می باشد که به آن اکستنشن والیوم روسی (RUSSIAN VOLUME EXTENSION) می گویند و تفاوتی با کستنشن والیوم ندارد و چون این روش اکستنشن در روسیه آموزش داده شده است به این اسم معروف شده است.با ما همراه شوید تا برایتان توضیح دهیم اکستنشن مژه روسی چیست وچه سبک هایی دارد.
اکستنشن مژه روسی چیست؟
مژه های حجم دهنده روسی یک تکنیک اکستنشن مژه محبوب و مبتکرانه است که منشا آن روسیه است.این اکستنشن ها شامل ساخت فن های دستی مژه از دو تا پنج مژه نازک راسو است. از الیاف مصنوعی مشابه مژه های راسو کلاسیک استفاده می کند، بنابراین دارای ویژگی های سبک پر است.مژه های استفاده شده در مژه های بلند روسی بسیار نازک تر از مژه های طبیعی هستند و از 0.03 تا 0.07 میلی متر متغیر هستند.این روش موجب می شود تا مژه کار با خیال راحت چندین اکستنشن را بدون ایجاد آسیب یا فشار به مژه های طبیعی اعمال کنند.
مزایا و معایب اکستنشن مژه روسی 
در حالی که مژه های حجم دهنده روسی مزایای متعددی را ارائه می دهند، قبل از تصمیم گیری برای کاشت مژه، لازم است خطرات احتمالی آن را در نظر بگیرید.
ما اکستنشن‌های حجم‌دهنده، کلاسیک و هیبریدی روسی را تجزیه می‌کنیم تا بتوانید به راحتی اکستنشن‌هایی را انتخاب کنید که با سلیقه شما مطابقت دارند و ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهند.
برای انتخاب مژه های حجم دهنده، کلاسیک و اکستنشن مژه هیبریدی، دانستن تفاوت های آنها برای ما مهم است:

اکستنشن مژه کلاسیک: اگر ظاهری طبیعی و جاودانه را ترجیح می دهید، این روش مژه‌های شما را به‌طور نامحسوس بلند و پر می کند بدون اینکه خیلی چشمگیر به نظر برسند.
اکستنشن مژه های حجم دهنده: اکستنشن مژه های حجم دهنده مانند مژه های روسی جسارت بیشتری به مژه ها می دهند. بلند تر و ضخیم تر، هستند و جلب توجه می کنند و ماندگاری طولانی دارند.
اکستنشن مژه هیبریدی: این اکستنشن مژه ها باعث متعادل شدن درام و ظرافت می شود.این روش مژه های حجم دهنده را با زیبایی مژه های کلاسیک ترکیب می کنند.
حجم های مختلف اکستنشن مژه روسی
مژه‌های حجم‌دهنده روسی
طیف متنوعی از سبک‌ها را ارائه می‌دهند که رویای هر عاشق مژه را برآورده می‌کند. این مژه ها از نظر ضخامت انواع مختلفی دارند.
مژه‌های دوبعدی یا حجم‌دهنده سبک روسی ظاهر طبیعی‌تری ارائه می‌دهند.
مژه های حجم دهنده سه بعدی روسی حجم بیشتری به ارمغان می آورند.
4D خط مژه پرتر ایجاد می کند.
مژه های حجم دهنده 5 بعدی روسی جلوه ای شاداب و چشمگیر را به همراه دارند.
6D جذابیتی شدید و فراموش نشدنی را به چشمان شما می بخشد.
اگر به دنبال حجم دهی مگا مژه روسی هستید، هر چیزی را از 6 بعدی و فراتر از آن انتخاب کنید.
برخی حتی مدل 8 بعدی را برای مژه های روسی با حجم شدید D ارائه می دهند، اما به خاطر داشته باشید که این مژه ها برای چشمان شما سنگین تر خواهند بود.
چه بخواهید ظاهری ظریف برای ظاهر روزمره خود داشته باشید یا ظرافتی برای یک موقعیت خاص داشته باشید،
حجم مژه روسی کاملاً مناسب برای نشان دادن زیبایی منحصر به فرد شما است!
انواع و مدل های مختلف برای اکستنشن مژه روسی
مژه‌های روسی طیف وسیعی از انواع و مدل‌های جذاب را ارائه می‌دهند که هر کدام تأثیر متمایز خود را بر ظاهر کلی چشم‌ها و به طور کلی صورت دارند.

حجم طبیعی اکستنشن مژه روسی 
ظاهر طبیعی تری می خواهید؟ مژه های حجم دهنده طبیعی روسی چشمان شما را با لمسی پر و ظرافت نشان می دهد چشمان شما بدون دردسر جذاب به نظر می رسد بدون اینکه بیش از حد دراماتیک باشد.
اکستنشن مژه کلاسیک روسی
این یک سبک کلاسیک با حجم کمی بیشتر از ظاهر طبیعی است. به مژه های شما تقویت قابل توجهی می دهد.
اکستنشن مژه هیبریدی روسی
مدل ترکیبی مژه روسی، مژه‌های حجم‌دهنده روسی را با اکستنشن مژه‌های کلاسیک ترکیب می‌کند تا ترکیبی از حجم و طول داشته باشد، که ظاهری بافت‌دار و ابعادی را ارائه می‌دهد.
مدل های حجم دهنده مژه روسی

اکستنشن مژه روسی مدل چشم گربه ای
این سبک بر گوشه‌های بیرونی چشم‌های شما تأکید می‌کند و یک جلوه بالدار ظریف ایجاد می‌کند که هم جذاب و هم بازیگوش است.
اکستنشن مژه روسی به سبک ویسپی
به دنبال یک فضای رویایی عجیب و غریب هستید؟ اکستنشن مژه wispy برای شماست.این مژه‌ها ترکیبی از طول مژه‌های حجم‌دهنده مختلف روسی دارند که به چشمان شما ظاهری نرم، پردار نشان می‌دهد.
اکستنشن مژه روسی مدل چشم عروسکی
با مدل چشم عروسکی که مژه ها در وسط بلندتر از گوشه ها هستند، نگاه خود را تقویت کنید.با ایجاد ظاهری حجیم و پرزرق و برق، نتیجه ظاهری با چشمان درشت و جذاب است که چشمان شما را به زیبایی قاب می کند و به ظاهر کلی شما جذابیت می بخشد.
مدت زمان اکستنشن مژه روسی چقدر است؟
پروسه کامل اکستنشن مژه روسی معمولاً حدود
دو تا سه ساعت طول می کشد که بستگی به پری و استایل مورد نظر شما دارد.
ماندگاری اکستنشن مژه روسی چقدر است؟
با مراقبت و نگهداری مناسب، مژه های روسی باید بین
شش تا هشت هفته ، دوام بیاورند برای جایگزینی اکستنشن های ریخته شده و حفظ پری مژه ها، هر سه تا چهار هفته ترمیم مژه توصیه می شود.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده