نحوه شستن صورت با اکستنشن مژه | چگونه صورت خود را با وجود اکستنشن مژه بشویید؟

نحوه شستن صورت با اکستنشن مژه

نحوه شستن صورت با اکستنشن مژه با نحوه شستن صورت وقتی اکستنشن مژه ندارید فرق می کند . پس از اکستنشن مژه، مژه کار به شما توصیه می کند که از خیس کردن اکستنشن مژه خود در ۲۴ ساعت اول خودداری کنید.اما بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ آیا می دانید چگونه صورت خود را با وجود اکستنشن مژه بشویید؟ نحوه شستن صورت با اکستنشن مژه چطور خواهد بود؟ 
شما باید بدانید که چگونه با داشتن اکستنشن مژه صورت خود را به درستی بشویید. به این ترتیب بدون آسیب رساندن به آنها دوام بیشتری خواهند داشت.برای یادگیری نحوه شستن صورت با اکستنشن مژه با ما همراه شوید.
آیا می توانید اکستنشن مژه خود را خیس کنید؟
روغن و آب مقصر اصلی ضعیف شدن و از بین رفتن پیوندهای مژه هستند، که می تواند دردسرساز باشند زیرا صورت ما به طور طبیعی روغن تولید می کند.نگهداری از اکستنشن مژه می تواند دشوار باشد، به خصوص
اگر زیاد عرق می کنید، فعال هستید، پوست چرب دارید یا نمی دانید چگونه صورت خود را با اکستنشن مژه به درستی بشویید.خوشبختانه محدودیت خیس نشدن اکستنشن مژه فقط برای مژه های تازه اعمال شده است طبق گفته متخصصان مژه معمولاً 24 تا 28 ساعت بعد از کاشت مژه آنها را خیس نکنید.از آنجایی که بیشتر چسب های مژه محلول در آب نیستند، پس از خشک شدن کامل چسب مژه ها، می توانید اکستنشن مژه خود را بدون مشکل خیس کنید.در واقع، مژه‌های طبیعی ما برای آبرسانی مجدد به مقداری آب نیاز دارند و آنها را قوی و سالم نگه می‌دارد.اما به یاد داشته باشید که اگر اکستنشن مژه دارید، نمی توانید مانند گذشته صورت خود را بشویید.
دادن مستقیم آب به مژه هایتان یا پاشیدن آب روی صورتتان یک مشکل اصلی است. انجام این کار فقط باعث می شود
مژه های شما زودتر از آنچه انتظار دارید بریزند.راز این است که به طور مرتب صورت خود را به گونه ای بشویید که از مژه ها و پوست مراقبت کند!
آیا باید به طور مرتب صورت و اکستنشن های خود را بشویید؟
شستن مرتب صورت و دانستن نحوه انجام صحیح آن برای از بین بردن آرایش،
چربی اضافی و کثیفی روی پوست در حین مراقبت از اکستنشن مژه بسیار مهم است .
روتین مناسب مراقبت از پوست و شستشوی صورت با اکستنشن مژه به طولانی‌تر شدن اکستنشن مژه‌ها، باز کردن منافذ پوست و حفظ
پوستی درخشان، تمیز و شاداب کمک می‌کند.برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و در نهایت از بین رفتن چسب های چسبنده مژه، حذف منظم مواد زائد و سبوم ضروری است.در نتیجه، اکستنشن مژه شما زود از موعد نمی ریزد.

 

چگونه صورت خود را با وجود اکستنشن مژه بشویید؟


چگونه صورت خود را با وجود اکستنشن مژه بشویید؟
اگر اکستنشن مژه دارید، هنگام شستن صورت خود از محصولات روغنی استفاده نکنید. در غیر این صورت، چسب های چسب مژه بین مژه های طبیعی و اکستنشن شما می شکند و می ریزند.
در عوض،
از محصولات بدون چربی و ایمن برای مژه استفاده کنید که مخصوص پوست های حساس ساخته شده اند، مانند پاک کننده روزانه Ultra Gentle Neutrogena و Cetaphil Gentle Skin Cleanser.
1. آرایش خود را پاک کنید
اگر زیاد آرایش می کنید، قبل از شستن صورت خود باید آن را پاک کنید.از آنجایی که محصولات مبتنی بر روغن می توانند باعث از بین رفتن چسب مژه شما شوند، انتخاب یک پاک کننده آرایش بدون روغن مانند پاک کننده آرایش چشم بدون روغن ملایم Neutrogena بسیار مهم است.پاک کننده آرایش انتخابی خود را روی یک پد نرم بمالید و به آرامی تمام آرایش خود را پاک کنید. در حین انجام این کار، به ناحیه اطراف خطوط مژه و چشمان خود توجه زیادی داشته باشید.این نواحی را تا جایی که ممکن است نکشید یا مالش ندهید تا هنگام پاک کردن آرایش، مژه هایتان خراب نشود.مژه های خود را با استفاده از شامپو مژه بدون روغن بشویید.به خاطر داشته باشید که اکستنشن مژه خود را بشویید تا باکتری ها و کثیفی های انباشته شده را از بین ببرید تا دچار عفونت مژه نشوید.
2. از استفاده از آب مستقیم روی صورت خودداری کنید
همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام شستن صورت با اکستنشن مژه باید به هر قیمتی از آب مستقیم خودداری کرد.
بنابراین هنگام دوش گرفتن بیشتر مراقب باشید. اگر می توانید از سر دوش دستی استفاده کنید تا از آب روی صورت خود جلوگیری کنید.
افراد حتی استفاده از عینک در حمام را برای اطمینان از محافظت از مژه های خود در برابر رطوبت در نظر می گیرند.
هنگامی که صورت خود را در سینک می شویید، مطمئن شوید که آب به صورت پاشیده نمی شود. در عوض، از یک اسفنج صورت تمیز و گرد یا پارچه صورت، به خصوص بالای ناحیه ابرو استفاده کنید.

3. صورت خود را در چند بخش بشویید
بعد از اینکه آرایش خود را پاک کردید و مژه های خود را تمیز کردید، با تقسیم صورت خود به دو بخش شروع کنید: (1) از استخوان گونه به پایین و (2) از ناحیه ابرو و به بالا.
برای تمیز کردن صورت خود، از یک پاک کننده صورت با کیفیت بالا بر پایه ژل یا آب استفاده کنید ترجیحاً پاک کننده ای که به خوبی کف می کند، مانند پاک کننده صورت فومینگ.ابتدا شروع به شستن صورت خود با استخوان گونه و نواحی زیر چشمان خود کنید.
می توانید از یک برس اسکراب یا انگشتان خود برای استفاده از پاک کننده استفاده کنید. برای یک رویکرد کنترل شده تر از آب و پاک کننده خود از سینک استفاده کنید و از پاشیدن آب به هر قیمتی اجتناب کنید.
پس از آن ناحیه ابرو و به بالا را بشویید که نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برای این قسمت با پاک کننده خود فوم درست کنید و به آرامی این قسمت را تمیز کنید. مطمئن شوید که هیچ کف یا محصولی روی مژه هایتان نریزد.
سپس یک اسفنج گرد برای صورت تهیه کنید، آن را با آب خیس کنید و آب اضافی آن را بگیرید. از این برای پاک کردن پاک کننده استفاده کنید بدون اینکه رطوبت روی مژه هایتان چکه کند.
این مراحل را تا زمانی که پاک کننده را به طور کامل از روی صورت خود پاک کنید ادامه دهید.

4. خشک کردن
هنگامی که تمیز کردن صورت خود را تمام کردید، به آرامی صورت خود را با یک دستمال خشک و تمیز بدون ضربه به مژه ها خشک کنید.
برای این مرحله، برخی از افراد ترجیح می دهند از یک براش یکبار مصرف تمیز یا یک برس مژه برای برس زدن مژه های خود استفاده کنند.
این مرحله برای اطمینان از اینکه رطوبت انباشته شده روی مژه های شما در اثر شستن صورتتان از بین می رود بسیار مهم است. 

5. مرطوب کنید
یک روال مراقبت از پوست مناسب برای صورت بدون مرطوب کردن کامل نخواهد بود.مرطوب نگه داشتن پوست و هیدراته نگه داشتن پوست، شادابی، کشسانی و ظاهری جوان را حفظ می کند. علاوه بر این، مرطوب کننده به جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می کند. اما از قرار دادن مرطوب کننده در نواحی نزدیک به خط مژه خودداری کنید.
چرا باید اکستنشن مژه خود را به طور مرتب بشویید؟
هنگامی که مواد زائد از صورت شما روی مژه ها جمع می‌شوند، اکستنشن مژه‌های شما سنگین‌تر می‌شوند و در نهایت زودتر از موعد می‌ریزند.اما اگر اکستنشن شما تمیز و نگهداری شود، چسب مژه شانس بیشتری برای
چسبیدن به مژه های طبیعی شما دارد.بعلاوه، در یکپارچگی چسب شما اختلالی ایجاد نمی کند، که می تواند به ماندگاری مژه ها برای مدت طولانی تری روی شما کمک کند.
اگر
به طور مرتب اکستنشن های خود را تمیز نکنید، یکی از مشکلات عمده ای که ممکن است با آن مواجه شوید، بلفاریت است، این التهاب زمانی اتفاق می افتد که فولیکول مو به دلیل انسداد عفونی شود. از آنجایی که پوست شما به طور طبیعی سبوم تولید می کند که پسمانده ای از خود به جای می گذارد، پلک های شما ممکن است مسدود شده و عفونی شوند.
عدم
مراقبت صحیح از اکستنشن مژه می تواند باعث افتادگی آنها شود. این معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که کثیفی، آرایش قدیمی، مواد زائد و باقی مانده‌های دیگر روی مژه‌های شما گیر کرده باشد.داشتن مژه‌های گرد و غباری احتمالاً ظاهری نیست که در زمان انجام اکستنشن مژه‌ها به دنبالش بودید.

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده