نحوه انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای هر رنگ پوست | انتخاب رنگ رژلب مناسب

نحوه انتخاب رژ بر اساس رنگ پوست

نحوه انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای هر رنگ پوست می تواند ساده باشد در صورتی که نکات انتخاب رنگ را در نظر بگیرید. درک ته رنگ پوست شما می تواند جستجوی رژ لب مناسب را ساده کند. امیدواریم این راهنمای نحوه انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای هر رنگ پوست به شما امکان دهد تناژ رنگ مناسب خود را پیدا کنید!

نحوه انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای هر رنگ پوست

پوست هر فردی بدون در نظر گرفتن رنگ پوستش ته رنگ مشخصی دارد. این رنگدانه زیر رنگ پوست شما است که رنگ پوست واقعی شما را ایجاد می کند. ته رنگ پوست می تواند سرد، خنثی یا گرم باشد.

انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست

یک نگاه سریع به رگ های مچ دستتان به شما این امکان را می دهد که ته رنگ پوست خود را مشخص کنید. اگر رگ‌های شما آبی به نظر می‌رسند، ته رنگ شما سرد است. اگر سبز به نظر برسند ته رنگ گرمی خواهید داشت. وقتی آبی یا سبز را نمی بینید، ته رنگ پوست شما به احتمال زیاد خنثی است. دانستن ته رنگ پوست به شما کمک می کند تا مقدار قابل توجهی پول پس انداز کنید زیرا می دانید چه چیزی بخرید.

رنگ رژ لب برای پوست های با ته رنگ های سرد

کسانی که ته رنگ سرد دارند مستعد آفتاب سوختگی هستند و به ندرت برنزه می شوند. افرادی که پوست روشن دارند معمولاً ته رنگی سرد در پوست خود دارند. رژ لب های آبی یا بنفش برای افرادی که ته رنگ سرد دارند توصیه می شود. این موضوع را با رژ لب بنفش یا آبی اشتباه نگیرید، اگرچه این رنگ ها هم برای شما به همان اندازه زیبا هستند. اما منظور این است که مثلا اگر رژ لب قرمز می زنید، قرمزی که از رنگ های قرمز مایل به آبی تیره مانند قرمز گیلاسی هستند استفاده کنید. یک رنگ صورتی کم رنگ می‌تواند برافروختگی لب‌های شما را افزایش دهد، یک رژ لب بژ لب‌هایتان را ظریف‌تر نشان می‌دهد. با یک بالم رنگی می توانید رنگ لب های خود را تنظیم کنید و به ظاهری متنوع برسید و همچنین لب هایتان را آبرسانی کنید.

نحوه انتخاب رژ برای پوست خیلی روشن

اگر پوستتان خیلی سفید است رژ لب مناسب رنگ های صورتی، بژ، صورتی و رنگ رژ لب صورتی هلویی و مرجانی است. بهتر است از رژ لب هایی که در آن ها تناژ زرد و طلایی به کار رفته استفاده نکنید.

نحوه انتخاب رژ برای پوست روشن

برای پوست گندمی با تناژ متوسط، رژ لب های قرمز بسیار جذاب هستند. رنگ های متمایل به بژ، صورتی ملایم و مایل به قهوه ای نیز انتخاب مناسبی است اگر شما رنگ پوست متوسط با تناژ سرد دارید بهتر است از رنگ های رژ لب مایل به صورتی استفاده کنید. برای مهمانی ها و آرایش های غلیظ نیز می توانید رنگ قرمز شرابی را امتحان کنید.

رنگ رژ لب برای پوست های با ته رنگ گرم

ته رنگ پوست گرم فقط مربوط به پوست های تیره نیست. آنها همچنین می توانند طلایی، گندمی یا زیتونی به نظر برسند. گاهی اوقات ته رنگ های گرم در افراد با پوست روشن دیده می شود. بهترین جواهرات برای پوست های گرم طلایی است تا نقره ای. کسانی که به راحتی برنزه می شوند و به ندرت می سوزند، ته رنگ گرم دارند. رنگ های لب در تن های گرم برای لب هایی با ته رنگ گرم ایده آل هستند. رژ لب های قهوه ای سفالی، قرمز آجری و نارنجی را به عنوان رژ لب مناسب برای ته رنگ های گرم در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب رژ

این یک قانون سرانگشتی خوب است که هنگام انتخاب رژ لب ، رنگ رژ لب خود را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید. وقتی پوست روشن دارید، رنگ های کم رنگ‌تر و وقتی پوست تیره‌تری دارید، رنگ های غنی‌تر را انتخاب کنید. سایه های رزگلد تقریباً برای هر کسی عالی به نظر می رسد.

انتخاب رنگ رژ پوست برنزه

اگر رنگ پوست شما حالتی برنزه و زیتونی رنگ دارد طیف رنگی قهوه ای و بنفش به هیچ عنوان برای شما مناسب نیست. استفاده از رژ لب های مرجانی، رژ لب صورتی تیره و رژ لب های نارنجی برای شما انتخاب مناسبی هستند.

رنگ رژ لب برای پوست های ته رنگ های خنثی

اگر ترکیبی از صورتی و زرد در پایه پوست خود داشته باشید، رنگ خنثی دارید.جواهرات نقره ای و طلایی هر دو با ته رنگ های خنثی به خوبی کار می کنند. خوشبختانه طیف گسترده ای از رنگ ها مکمل این ته رنگ هستند. وقتی نوبت به انتخاب رنگ رژ لب می رسد، ته رنگ پوست خنثی به این معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد رنگ ها ندارید.

کسانی که پوست برنزه با تناژ خنثی دارند نیز می توانند از رژ لب هایی با رنگ قرمز، نارنجی، صورتی و حتی نود استفاده کنند.

انتخاب رژ تیره

نحوه انتخاب رژلب های تیره

کسانی که پوست روشن‌تری دارند نباید تصور کنند که نمی‌توانند ، قرمز یا رنگ های تیره ترا امتحان کنند، و کسانی که پوست تیره‌تر دارند نباید تصور کنند که به این رنگ‌ها محدود هستند.

اطمینان حاصل کنید که رنگ لب شما مکمل ته رنگ پوست شما باشد. استفاده از ته رنگ های بنفش تیره یا آبی سلطنتی ظاهری شدید ایجاد می کند و ته رنگ های سرد را برجسته می کند. رنگ‌های بنفش/قرمز مانند بنفش، قهوه‌ای با پایه قرمز و رنگ‌های آلویی گزینه‌های خوبی برای ته‌رنگ‌های خنثی هستند. هر چه سایه تیره تر باشد، در ته رنگ های گرم بهتر به نظر می رسد. بنفش تیره و قرمزهای تیره انتخاب های بهتری هستند. زدن رنگ لب تیره ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما لازم نیست که از آن بترسید. با لایه برداری لب ها، آبرسانی عمیق به آن ها و استفاده از خط لب، از ماندگاری و زیبایی رنگ لب خود مطمئن خواهید شد.

انتخاب رنگ رژ

نحوه انتخاب رژلب های روشن

اگر ته رنگ را با پوست خود هماهنگ کنید، می توانید از رژلب های آبی یا بنفش و حتی صورتی تند استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای ته رنگ های سرد وجود ندارد. افراد با پوست روشن و آنهایی که ته رنگ سردتری دارند در رنگ های روشن خوب به نظر می رسند. آبی های براق، بنفش های زنده و سایه های صورتی که پایه نارنجی ندارند را امتحان کنید. رنگ رژ لب قرمز یا نارنجی یا حتی زرد براق را امتحان کنید اگر ته رنگ شما خنثی است. اگر می خواهید صورتی روشن را امتحان کنید، سایه هایی را که کمی ارغوانی تر هستند، مانند سرخابی در نظر بگیرید. رنگ نارنجی روی ته رنگ های گرم عالی به نظر می رسد. از رنگ های متالیک با ته رنگ مسی و بنفش متالیک نیز می توان برای ته رنگ های گرم استفاده کرد.

انتخاب رنگ رژ روشن

نحوه انتخاب رژلب های نود

انتخاب اشتباه رنگ می تواند شما را رنگ پریده و بیمار نشان دهد.اگر به دنبال ته رنگ های سرد هستید، در رنگ بژ زیاده روی نکنید. رنگ لب خود را در سمت طیفی از صورتی قرار دهید تا خمیری به نظر نرسید.رنگ کاراملی مانند قهوه ای برای ته رنگ های خنثی مناسب است. برق لب های صورتی روشن نیز برای مرطوب نگه داشتن لب ها انتخابی عالی هستند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه با ته رنگ های گرم، رنگ های درخشان و طلایی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که رنگ کافی برای برجسته شدن دارند.

انتخاب رنگ رژ نود

 

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده