روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت | بهترین وسیله برای پخش کرم پودر

روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت


روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت مختلف است ، اما نکته مهم این است که باید به درستی اعمال شود وگرنه آرایش شما خوب و یکنواخت از کار در نمی آید. 
روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت
روش های مختلفی وجود دارد که می توانید کرم پودر را روی صورت خود بزنید. اما نکته اصلی این است که آن را
به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید و رنگ مناسب را انتخاب کنید. 
استفاده از انگشتان 
بهترین وسیله برای پخش کرم پودر استفاده از انگشتان برای پخش کرم پودر است که دست کم گرفته شده است اما ظاهری یکپارچه به شما می دهد. انگشتان بهترین پوشش را به شما می دهند و به مناطقی می رسند که ابزارهای دیگر شما نمی توانند. سعی کنید از فونداسیون کم کم استفاده کنید. همانطور که نداشتن یک پایه خوب کرم پودر می تواند همه آرایش شما را به هم بریزد. انگشتان ظاهری متعادل و شیشه ای به شما می دهند.روش های صحیح کرم پودر زدن روش های صحیح کرم پودر زدن روش های صحیح کرم پودر زدن روش های صحیح کرم پودر زدن

استفاده از انگشتان برای کرم پودر زدن


براش مسواکی
براش مسواکی وسیله ای است که
بسیار معروف است و بدون شک پوشش خوبی می دهد. اما برای افرادی که پوست خشکی دارند، می تواند بد باشد زیرا می تواند منجر به آرایش خشک و پوسته پوسته شود. اما افرادی که پوست نرمال تا چرب دارند می توانند از این تکنیک استفاده کنند زیرا ظاهر خوبی به شما می دهد. برس باید به صورت گردشی حرکت داده شود تا پوشش خوبی روی صورت شما داشته باشد. سعی کنید فونداسیون را روی صورت خود بمالید و سپس با حرکات دایره ای از برس استفاده کنید تا به طور یکنواخت پخش شود.

براش مسواکی


بیوتی بلندر
یکی دیگر از روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت استفاده از بیوتی بلندر است . که
پوشش عالی می دهد اما به زمان بیشتری احتیاج دارید. برای داشتن یک پایه درخشان ، می توانید بیوتی بلندر خود را با آب مرطوب کنید و سپس فونداسیون را به صورت خود بزنید. بیوتی بلندر را روی صورت خود نکشید، بلکه فقط آن را به همه جای صورت به طور ضربه ای بزنید تا کرم پودر به طور یکپارچه در پوست شما ادغام شود. بیوتی بلندر به نقاط سخت می رسد و پوشش خوبی به شما می دهد.

بیوتی بلندر


قلموی صاف
مقداری از کرم پودر خود را روی صورت خود بمالید و سپس آن را به طور یکنواخت روی پوست خود
با قلموی صاف پخش کنید. همیشه به یاد داشته باشید که آن را به سمت پایین نکشید زیرا تمام ضربه ها باید از بالا به پایین بروند. با استفاده از همان برس، فونداسیون را روی پوست خود می‌مالید و برس را روی صورت خود می‌زنید تا به داخل پوست شما نفوذ کند. 

قلموی صاف


براش پودر
استفاده از براش پودر یکی دیگر از روش های صحیح کرم پودر زدن به صورت است که شما
پوشش عالی می دهد. بهترین نکته این نوع براش در مورد استفاده از فونداسیون این است که مقدار بسیار کمی مصرف می کند و تمام قسمت های مورد نیاز را پوشش می دهد. فونداسیون را روی نواحی مورد نیاز بمالید و با کمک  براش آن را در جهت پایین پخش کنید.

براش پودر

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده