5 توصیه برای پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس | بهترین آرایشگر عروس

 

پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس


5 توصیه برای پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس برایتان آورده ایم تا بهتر بتوانید آرایشگر خود را برای روز عروسیتان انتخاب کنید.
5 توصیه برای پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس
 هنگام نهایی کردن یک میکاپ آرتیست برای
آرایش عروس چه چیزی را باید بررسی کرد؟ چگونه می توانم یک میکاپ آرتیست حرفه ای حتی با بودجه کم پیدا کنم؟ پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای آرایش عروس ؟ همه اینها سوالاتی است که ذهن شما را هنگام نزدیک شدن به بهترین روز زندگیتان مشغول کرده است تا بتوانید بهترین سالن برای میکاپ عروس و بهترین میکاپ آرتیست برای آرایش عروس را انتخاب کنید اما نگران نباشید با ما همراه شوید تا 5 توصیه برای پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس را برایتان بگوییم.
1 . چه سبک آرایشی دوست دارید
قبل از هر چیز، مشخص کنید که
چه سبک آرایشی را دوست دارید. چند سبک آرایش را که از نظرتان مناسب است انتخاب کنید. برای این کار، از مجله، ژورنال، اینترنت و... استفاده کنید و نظر نامزدتان را هم بپرسید که چه نوع آرایشی را می پسندد‌ و سپس از میان انتخاب هایتان، بهترین مدل آرایش عروس را انتخاب کنید. 
2. معرفی دوستان و آشنایان
توصیه شخصی که قبلا میکاپ عروس را خود نزد یک
میکاپ آرتیست ماهر تجربه کرده و یا یکی از نزدیکانش چنین تجربه ای داشته و راضی بوده است و قابل اعتماد است بسیار مهم است حتی کارشناسان توصیه می کنند میکاپ آرتیستی را انتخاب کنید که اطرافیانتان از آنها راضی هستند و به آنها مراجعه می کنند.
3.نمونه کار آرایشگر عروس در اینترنت
به شبکه های اجتماعی مراجعه کنید نمونه کارهای میکاپ آرتیست مورد نظر خود را ببینید. بسنجید که کدام یک از آنها با چهره شما هماهنگ است؟ آیا سبک‌های آنها، به روز هستند؟ وقتی از کار یک میکاپ آرتیست خوشتان آمد، نظرات دیگران را درباره آنها بخوانید. و سپس اطلاعات تماس او را یادداشت کنید و با او یک قرار حضوری ترتیب دهید.

انتخاب آرایش عروس


4. میکاپ آرتیست‌ را بیازمایید
هنگامی که سبک خود را مشخص کردید و یک میکاپ آرتیست انتخاب کردید و قرار گذاشتید
از او بخواهید آرایش عروس را روی صورت شما امتحان کند. دقیقا برای او توضیح دهید که می‌خواهید روز عروسی، چه شکلی باشید. عکس های مورد نظر خود را هم  ببرید و سبک مورد علاقه‌تان را به او نشان دهید. رنگ های مورد نظر خود را با او درمیان بگذارید و بهترین میکاپ را با کمک او که مناسب سلیقه و چهره تان است برای روز عروسی انتخاب کنید.
5. در مورد محصولاتی که استفاده می کنند بپرسید
از میکاپ آرتیست مورد نظر بپرسید از چه
برندهایی استفاده می کند، محصولات آرایشی باید از کیفیت عالی برخوردار باشند. کیت آرایش یک میکاپ آرتیست یکی از نکاتی است که باید در نظر بگیرید.در صورت امکان از او بخواهید که  از برندهای مورد علاقه شما برای آرایش استفاده کند. مثلا اگر کرم پودر مک با پوست شما سازگار است، از او بخواهید از کرم پودر مک استفاده کند. یا اگر به برند یا ماده خاصی حساسیت دارید، حتما با وی در میان بگذارید.


 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده