ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها| آرایش خط چشم

ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها

ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها بسیار مورد علاقه خانم ها است زیرا اکثر افراد دوست دارند چشمانی درشت داشته باشند.
ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها
به کمک ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها و تکنیک‌های میکاپ می‌توانید
خطای دید ایجاد کنید و چشمان خود را درشت‌تر نشان دهید. با ما همراه شوید تا ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها را برایتان شرح دهیم.
از هایلایتر استفاده کنید
هایلایتر نقش مهمی دارد که دارای
فواید و مزایای زیادی است که نه تنها به برجسته کردن بینی یا گونه های شما کمک می کند، بلکه به چشمان شما کمک می کند تا ظاهری بزرگتر داشته باشند. کافی است کمی روی استخوان ابرو، گوشه های داخلی چشم و مرکز پلک هایتان هایلات روشن بزنید تا چشمانی درشت و خیره کننده داشته باشید.

از بین بردن پف چشم زیر چشم


از بین بردن پف چشم زیر چشم
با استفاده از
پچ ها و ماسک های دورچشم ، می‌توانید پف‌ چشم خود را از بین ببرید. این پدها را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از آرایش استفاده کنید تا پوست اطراف چشم را شاداب ‌کند و آثار خستگی و پف را کاهش ‌دهد.
مداد‌ سفید را فراموش نکنید
استفاده از
مداد سفید در دراخل پلک پایینی موجب روشن تر‌شدن و بزرگ تر به نظر‌رسیدن چشم می‌شود و در جذابیت بیشتری به چشم‌ها می دهد.

مداد‌ سفید


مژه‌ها را فر کنید
یکی دیگر از تکنیک‌های درشت کردن چشم‌
استفاده از فرمژه است. از یک فر مژه استفاده کنید تا یک تغییر بزرگ در ظاهر شما ایجاد شود. مژه‌های صاف می‌توانند روی ناحیه چشم سایه بیاندازند. فر کردن آن‌ها با فر مژه بلافاصله ناحیه چشم را روشن‌تر کرده و چشمان را درشت‌تر نشان می‌دهد.

استفاده از ریمل
با کمک ریمل مژه‌هایتان را آهسته
به سمت بالا بکشید. برای کسانی که چشم‌هایی ریز دارند بهتر است ریمل را بیشتر در قسمت مرکزی و بیرونی چشم بزنند. این کار باعث بزرگ به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود.
به مژه‌های پایینی هم ریمل بزنید. برای ریمل زدن به مژه‌های پایینی بعد از اینکه مژه های بالایی را ریمل زدید، بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل کنید، به
مژه‌های پایین هم ریمل بزنید. 
از اکستنشن مژه استفاده کنید
یکی دیگر از مواردی که برای آرایش چشم ریز مناسب است، مژه متناسب با مدل چشم شماست که با آن می‌توانید چشمان خود را در مرکز توجه قرار دهید.
می‌توانید از مژه‌های مدل گربه‌ای یا عروسکی برای کشیده شدن چشم‌ها استفاده کنید. 

سایه چشم را تا خط ابرو ترکیب کنید
کافیست کمی
سایه زدن را بلد باشید تا چشمانی درشت و جذاب داشته باشید. برای درشت کردن چشم با آرایش، سایه چشم را به ابرو نزدیک کنید. با اجرای این تکنیک آرایشی این خطای دید ایجاد می‌شود که فضای پلک شما بزرگتر است و چشم‌ها درشت‌تر بنظر می رسند.

از سایه‌ های روشن استفاده کنید


از سایه‌ های روشن استفاده کنید
یکی از ترفندهای آرایش چشم برای درشت تر کردن چشم ها این است که از
سایه‌های روشن بالای چشم استفاده کنید. استفاده از سایه‌های روشن تا متوسط به چشم‌های شما در درشت‌تر دیده شدن کمک می‌کنند.بهتر است از سایه‌های پاستلی، سایه‌های درخشان روشن و سایه‌های قهوه‌ای روشن استفاده کنید. ترکیب درست این رنگ‌ها می‌تواند به درشت‌تر دیده شدن هر مدل چشمی کمک کند.از پالت سایه ای استفاده کنید که ترکیبی از سایه‌های خنثی، روشن کننده و درخشان باشد. این قبیل رنگ‌ها می‌توانند به لطیف و چشم نواز شدن چشم منجر شود. همچنین این رنگ‌ها به کاهش سن چهره نیز کمک کرده و شما را جوانتر نشان می‌دهند.
به ابروهای خود فرم دهید
ابروها یکی از چیزهایی هستند که می توانند تغییر عمده ای را در چهره شما ایجاد کنند.
شکل و ضخامت ابروهای شما می تواند چشمان شما را بزرگتر یا ریزتر نشان دهد. اگر ابروهای ضخیم ندارید، می توانید با پرکردن ابروها آنها را ضخیم تر نشان دهید. 

به ابروهای خود فرم دهید


حلقه های سیاه را بپوشانید
پنهان کردن لکه های تیره زیر چشم
تفاوت ایجاد می کند .زیرا حلقه های سیاه شکل چشم های شما را پنهان می کند و آنها را به اندازه کافی بزرگ و گرد نشان نمی دهد. با ترفندهای آرایش چشم همچنین پوشاندن حلقه های تیره به صورت درخشندگی و فضای اضافی فوری برای بزرگتر نشان دادن به چشمان شما می دهد .

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده