میکاپ پاییز2023 که به گفته کارشناسان در این فصل پرطرفدار خواهد بود

میکاپ پاییز2023

میکاپ پاییز2023 که به گفته کارشناسان در این فصل پرطرفدار خواهد بود ما را با تغییر فصل به حرکت وا می دارد. میکاپ پاییزی واقعاً چیزی است که بعد از مینیمال‌های تابستانی، لذت بردن دوباره از محصولات و بازی با رنگ ها است. 


میکاپ پاییز2023 که به گفته کارشناسان در این فصل پرطرفدار خواهد بود
جیمی گرینبرگ، آرایشگر مشهور، می گوید: «
این پاییز شاهد ادغام ظاهرهای مختلف آرایش TikTok هستیم که مردم بتوانند از بین آنها برای ایجاد ظاهر پاییزی خود انتخاب کنند.برای اینکه بدانید میکاپ پاییز2023 که به گفته کارشناسان در این فصل پرطرفدار خواهد بود چیست با ما همراه باشید.

 

لب های مخملی

 

لب های مخملی


ربکا رسترپو، آرایشگر، می‌گوید: «لب‌های مات و مخملی امسال   بازگشته اند، بنابراین من انتظار دارم که در پاییز شاهد لب‌های پررنگ زیادی باشیم. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، اکنون زمان خوبی است که لب‌های پررنگ را امتحان کنید و رنگ‌های جدید را آزمایش کنید. او اضافه می کند که به طور خاص تر، یک لب مات مخملی بسیار زیبا می شود. او پیشنهاد می کند برای میکاپ لب ها برای پاییز 2023،رژ لب های تیره خود را با خط لب کمی تیره تر ست کنید. این یک اشاره به آرایش دهه 90 است، یک ظاهر پرطرفدار دیگر که دوباره ترند شده است.


میکاپ دخترتوت فرنگی

 

میکاپ دخترانه توت فرنگی


جای تعجب نیست که هیلی بیبر الهام بخش دیگری از ترند زیبایی است. گرینبرگ می‌گوید این میکاپ بدون این که این توهم را ایجاد کند که آرایش کرده اید انگار از نور خورشید تازه هستید، یک انتقال خوب برای پایان تابستان به ابتدای پاییز است. گونه های برنزی هلویی، لب های براق و کک و مک های مصنوعی. او توصیه می کند تعدادی کک و مک مصنوعی را روی گونه های خود اضافه کنید!


خط چشم نئون

 

خط چشم نئون


لیزا جی، آرایشگر سلبریتی ها می گوید: «خط چشم های نئونی در پاییز امسال پرطرفدار هستند، زیرا رنگی قوی، پر جنب و جوش و غیرمنتظره را به ظاهر آرایش شما ارائه می دهند، رنگی که با رنگ های سنتی خاکی مرتبط با فصل در تضاد است. روی آرایش تمیز و مینیمال و خط نئون تمرکز داشته باشد. هر سایه براقی را انتخاب کنید که با شما صحبت می کند. شما همچنین می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید اعمال کنید، خواه یک خط نازک، یک چشم گربه ای جسورتر یا فقط یک خط بالدار ظریف باشد.


میکاپ گرانج دهه 90

 

میکاپ گرانج دهه 90


گرینبگرگ توضیح می دهد: «آرایش دهه 1990 به آرامی در حال بازگشت است، به ویژه ظاهر گرانج، که برای هر کسی که عاشق درام است عالی است. این ظاهر بسیار سنگین است و بر رنگ‌های تیره مانند قرمز تیره، شرابی و آبی-خاکستری تکیه دارد.» با این رنگها روی لب‌ها، گونه‌ها و پلک‌هایتان بازی کنید، اما مهم نیست که روی چشم‌هایتان تمرکز کنید. او می‌گوید: «کلید این ظاهر، استفاده از یک خط چشم مشکی و لکه‌کردن آن با انگشت یا برس ترکیبی و پر کردن آن با مقدار زیادی ریمل سیاه و ضخیم است. استفاده از چند لایه ریمل برای رسیدن به اثر چشمگیر مژه کافی است.


میکاپ لاته

 

میکاپ لاته


همه کارشناسان به اتفاق آرا میکاپ لاته را به عنوان یکی از برترین ترندهای میکاپ پاییز 2023 ذکر کرده اند. لیزا جی می‌گوید: همه چیز به این واقعیت مربوط می‌شود که این میکاپ حال و هوای  پاییزی را ایجاد می‌کند. و آرامش را از طریق رنگ های قهوه ای ملایم، بژ کرمی و رنگ های خنثی ظریف درست همانطور که برگ ها تغییر رنگ می دهند،منتقل می کند. میکاپ لاته تغییر از سرزندگی تابستان به زیبایی دنج پاییزی را در بر می گیرد و ظاهری جذاب و پیچیده ایجاد می کند. اجازه دهید پوستتان با یک کرم پودر سبک یا مرطوب کننده رنگی بدرخشد، سپس یک پالت سایه با رنگ های خاکی انتخاب کنید تا روی چشمان خود استفاده کنید. رنگ برنزه و رژگونه بژ ظاهر را کامل می کند.


گونه های برافروخته

 

گونه های برافروخته


اگرچه گونه های برافروخته اغلب بیشتر با ظاهر تابستانی مرتبط هستند، گرینبرگ و رسترپو می گویند که این رژگونه ها تا پاییز همچنان محبوب خواهند بود، زیرا راهی آسان برای براق و جوان به نظر رسیدن هستند. «برای اینکه بیشتر پاییزی به نظر برسد رژگونه را به آرامی بالای سیب گونه هایتان نقطه بزنید، سپس از یک برس رژگونه یا انگشتان خود استفاده کنید تا رنگ را به سمت بالا به سمت گوش هایتان بکشید.» این کار را با استفاده از یک رنگ به پل بینی خود به پایان برسانید تا جلوه ای طبیعی در برابر نور خورشید داشته باشید. 


میکاپ باربی

 

میکاپ باربی


این اواخر همه چیز درباره باربی بود و گرینبرگ می گوید این ترند همچنان ادامه دارد. این ظاهر شامل رنگ‌های پاستلی با رنگ‌های صورتی روشن و نئون‌های پررنگ است که با رنگ های متالیک چشم نواز به هم گره خورده‌اند. اگر زیاد به نظر می رسد، می توانید با کشیدن انگشت روی لب صورتی پررنگ، آن را کم رنگ تر کنید.
 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده