چرا موها پس از دکلره نارنجی می شوند ، راه حل های رفع رنگ نارنجی مو

راه حل های رفع رنگ نارنجی مو

اینکه چرا موها پس از دکلره نارنجی می شوند سوال هر کسی است که بدون داشتن تجربه موها را دکلره کرده است . استفاده از دکلره در خانه می تواند موهای شما را به نارنجی یا مسی تبدیل کند. ممکن است وقتی موهای خود را آبکشی می کنید شوکه شوید، اما نگران نباشید، این موارد به راحتی قابل رفع هستند.برای دانستن اینکه چرا موها پس از دکلره نارنجی می شوند و راه حل های رفع رنگ نارنجی مو چیست ؟ با ما همراه شوید.

 

چرا موها پس از دکلره نارنجی می شوند 


اصلی ترین علت نارنجی شدن مو ها از دست دادن رنگ طبیعی برای روشن تر شدن است. سعی کنید اگر تخصص کافی برای دکلره کردن موها را ندارید، از متخصص رنگ مو کمک بگیرید. 
موهای کسانی که سبزه هستند‌ اغلب پس از دکلره کردن، به رنگ نارنجی در می آیند، زیرا رنگ‌های تیره‌تر دارای رنگدانه‌ها یا ته‌رنگ‌های قرمز و نارنجی هستند. 

موهای نارنجی پس از دکلره زمانی اتفاق می افتد که دکلره نتواند رنگدانه های تیره موهای شما را پاک کند. اما نارنجی شدن موها   در رنگ‌های روشن‌تر هم ممکن است رخ دهد.
مواردی مانند تجمع بیش از حد محصولات مراقبت مو، روغن‌ها، مواد معدنی حاصل از آب و کلر می‌تواند به ایجاد رنگ نارنجی در موهای بلوند کمک کند. هنگامی که این مواد را داخل دکلره می‌ریزید، احتمال داشتن رنگ‌های نارنجی بیشتر می‌شود.
چگونه می توانیم موهای نارنجی را بعد از دکلره اصلاح کنیم؟
خبر خوب این است که
شما راه حل های رفع رنگ نارنجی مو را دارید ! چند راه مختلف برای از بین بردن رنگ های نارنجی از موهای شما در نتیجه یک دکلره بد وجود دارد که بستگی به شرایط شما دارد.شما می توانید با استفاده از شامپوهای بنفش و آبی، تونرها یا رنگ کردن موهایتان از شر رنگ نارنجی خلاص شوید.
استفاده از شامپو بنفش و آبی
یکی از راه حل های رفع رنگ نارنجی مو استفاده از
شامپو های بنفش و آبی است. شامپو بنفش به خنثی شدن رنگ زرد کمک می کند، اما اگر موهای شما نارنجی است، به یک تونر آبی نیاز خواهید داشت. یکی از بهترین راهکار هایی که بیشتر کارشناسان و آرایشگران توسعه می‌کنند، این است که برای از بین بردن رنگ و تناژ نارنجی مو از شامپوهایی با رنگ بنفش و آبی استفاده کنید. این کار موجب از بین رفتن تناژ نارنجی و زرد موها می شود. تنها موضوعی که باید در مورد استفاده از این شامپوها بدانید این است که در صورتی که موهایتان را بلوند خیلی روشن کرده اید استفاده از شامپوی بنفش و آبی می‌تواند رنگ موهای شما را متمایل به رنگ سبز کند. پس تنها در شرایطی از این شامپو استفاده کنید که تمام رنگ موی شما به صورت یکدست نارنجی شده است.
از رنگ مو استفاده کنید
یکی دیگر از راه حل های رفع رنگ نارنجی مو
رنگ کردن مجدد موهایتان است می توانید با استفاده از رنگ موی بلوند خاکستری تناژ گرم نارنجی را از بین ببرید و یک رنگ قهوه ای بدست آورید با استفاده از این روش، نمی توانید موهای روشن به دست آورید اما رنگ نارنجی مو از بین می رود.
موها را دوباره دکلره کنید
می توانید موها را دوباره دکلره کنید
بهتر است دو هفته بعد از دکلره کردن و رنگ کردن مو صبر کنید. زیرا تناژ نارنجی مو در مرحله زردی است. و از بین بردن تناژ زرد ساده تر از تناژ نارنجی است. 
استفاده از واریاسیون ضد نارنجی 
معمولا از رنگ های سرد مثل آبی برای موهای نارنجی استفاده می شود. اما باید از مقدار مشخصی در ترکیب با رنگ مو استفاده کنید .
استفاده از محلول شستشو سرکه سیب 
از راه حل های رفع رنگ نارنجی مو استفاده از
محلول شستشو سرکه سیب است .نقش سرکه سیب این است که می تواند به تقویت مو و بهبود درخشندگی با کاهش pH مو و پوست سر کمک کند. سرکه سیب همچنین راهی عالی برای بازگرداندن زندگی به موهای وز، آسیب‌دیده و بی‌جان است، زیرا تارها را می‌پوشاند و آن‌ها را براق‌تر می‌کند.
سرکه سیب توانایی روشن کنندگی دارد و می تواند موهای شما را زنده کند. در حالی که در حال آزمایش هستید و سعی می کنید رنگ خود را به حالت اولیه برگردانید، شستشوی موها با سرکه سیب را امتحان کنید تا تجمع  رنگ دامه ها را هدف قرار داده و همچنین موهای خود را تقویت کنید. 
برای استفاده از این محلول شستشو چند قاشق سرکه سیب را با آب مخلوط کنید و موهایتان را با آن بشویید.


اگر موهای خود را دکلره کرده اید و رنگ  نارنجی بعد از دکلره کردن به دست آورده اید، موثرترین و کم دردسرترین راه برای حذف نارنجی و زردی مو این است که به یک سالن زیبایی خوب مراجعه کنید.
 

۴
از ۵
۱۹ مشارکت کننده