راز زیبایی پوست کره ای ها | روتین مراقبت از پوست کره ای ها

راز زیبایی پوست کره ای ها

راز زیبایی پوست کره ای ها را تمام مردم دنیا می خواهند بدانند . وقتی به پوست سالم و درخشان فکر می کنیم، زنان کره ای و روتین مراقبت از پوست آنها در صدر ترند هستند. دلیل اینکه کره ای ها بر صنعت زیبایی حاکم هستند، پوست بی عیب و نقص کره ای است که ما همیشه رویای آن را داریم. به طور جدی، وقتی به پوست آنها نگاه می کنیم، به نظر می رسد که پوست آنها فتوشاپ شده اند.

راز زیبایی پوست کره ای ها  

محصولات مراقبت از پوست کره ای معمولاً از مواد گیاهی و تخمیر شده ساخته می شوند که به مبارزه با علائم پیری زودرس کمک می کند. آنها روی فرمول های ملایم با استفاده از مواد طبیعی حساب می کنند. این مواد شامل، ماش، برنج، جینسینگ، چای سبز، زردچوبه و غیره است. محصولات کره ای همیشه از ترکیبات نتیجه گرا استفاده می کنند که یافتن آنها در فرمول های دیگر مراقبت از پوست دشوار است.

ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای یکی از لوازم اصلی زیبایی زنان کره ای است. ما به شما توصیه نمی کنیم که هر روز از ماسک ورقه ای استفاده کنید، اما برای زیبایی فوری می تواند یک درمان عالی باشد، می توانید هفته ای یک بار از آن لذت ببرید. که کمک می کند تا پوست شما بیشتر آبرسانی شود و درخشش شیشه ای داشته باشد.

ویتامین A و رتینول

روند زیبایی کره ای( k-beauty) شامل ویتامین A و رتینول در محصولات مراقبت از پوست و زیبایی است. ویتامین A و رتینول حاکم در تمام محصولات کره ای شامل پاک کننده، سرم، مرطوب کننده، زیرسازی ، کرم دور چشم یا هر محصول دیگری است.

BHA ها و AHA ها دیگر موادی هستند که زنان کره ای روی آنها حساب می کنند. که به آنها کمک می کند تا با علائم اولیه پیری، جوش های آکنه، زبری لایه درم و پوست آسیب دیده مبارزه کنند. این مواد فعال به بازسازی پوست و رسیدن به درخشش طبیعی از درون کمک می کنند.

بنابراین، دفعه بعد که پاک کننده ها، تونرها، روغن های صورت، سرم ها، ماسک های ورقه ای، مرطوب کننده ها و سایر محصولات موضعی خریداری می کنید، مطمئن شوید که به خوبی با این مواد غنی شده اند.

محصولات چند منظوره

تقاضای زیادی برای ساده کردن روال های زیبایی وجود دارد. مردم از پیروی از یک روتین چند مرحله ای می ترسند و به دنبال محصولات چند منظوره برای درخشندگی فوری هستند. به همین دلیل است که به دنبال محصولات چند کاره مانند کرم BB و CC د هستند و جایگاهی دائمی در کیف های زیبایی زنان دارند.

درمان

حتی اگر پوست شما عاری از هرگونه آسیب یا جوش باشد، شما به درمان هایی برای پاکسازی، روشن کردن و آبرسانی ساده پوست خود نیاز دارید. محصولات متمرکز بر نتیجه را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید تا درخشندگی آن را آشکار کنید. به طور معمول، مراقبت پوست کره ای ها 10 مرحله از درمان و مراقبت از پوست را شامل می شود که از پاک کننده آرایش، پاک کننده، لایه بردار، تونر، اسانس/سرم، روغن های صورت، ماسک، کرم دور چشم، مرطوب کننده و در  پایان ضدآفتاب را شامل می شود.

درخشش از درون به بیرون

زیبایی کره ای پوست را از درون به بیرون در اولویت قرار می دهد. آنها به درخشندگی سالم اعتقاد دارند اما این واقعیت را می دانند که تنها با درمان لایه بیرونی پوست یک شبه اتفاق نمی افتد. بنابراین، آنها بر حفظ یک پوست خوب هیدراته، سالم و تغذیه شده تمرکز می کنند که از درون می درخشد و تا آخر عمر باقی می ماند.

ضد آفتاب ضروری است

هر روز از SPF استفاده کنید. ضد آفتاب برای داشتن پوستی سالم و درخشان و عاری از هرگونه آسیب ضروری است. زنان کره ای این راز را می دانند. بنابراین، آنها هرگز ضد آفتاب را حذف نمی کنند، حتی اگر هوا ابری باشد. مردم اغلب فکر می کنند که می توانند از ضد آفتاب صرف نظر کنند زیرا هوا در بیرون آفتابی نیست. این یکی از بزرگترین اشتباهات مراقبت از پوست شما است. پرتوهای UVA در اعماق ابرها نفوذ می کنند. بنابراین، حتی اگر آفتاب نباشد، در معرض نور خورشید قرار می گیرید که به پوست شما آسیب می رساند. بنابراین، باران یا آفتاب، ابری یا آفتابی. عادت به استفاده روزانه از ضد آفتاب قبل از رفتن به بیرون را ایجاد کنید.

زیبایی پیشرفته

 زنان کره‌ای برای پوست تمیز، درخشان و سالم خود روی تکنولوژی حساب می‌کنند. برای مثال، پاک‌کننده‌های صورت ال‌ای‌دی، پاک‌کننده‌های اولتراسونیک صورت، استخراج‌کننده‌های اولتراسونیک منافذ، استخراج‌کننده‌های آکنه، و غیره استفاده می کنند و از تجهیزات زیبایی با تکنولوژی بالا برای درخشش پوست استفاده می کنند.

روتین مراقبت از پوست کره ای ها

در حالی که روتین 10 مرحله ای مراقبت از پوست کره ای در سطح جهانی شهرت دارد، لزوما این نیست که فقط 10 مرحله باشد. این موضوع می تواند حتی تا 15 مرحله کشیده شود یا فقط بر اساس نیاز پوست شما تا 5 مرحله کوتاه شود.

مرحله 1 - پاک کننده روغنی: از پاک کننده های روغنی برای استخراج گرد و غبار، کثیفی و سایر ناخالصی ها استفاده کنید.

مرحله 2 - پاک کننده آب: پوست خود را با یک پاک کننده ملایم و مبتنی بر آب دوباره تمیز کنید.

مرحله 3 – لایه بردار: می توانید این مرحله را از برنامه روزانه مراقبت از پوست خود حذف کنید. بر اساس نوع پوست خود می توانید هفته ای یک یا دو بار از لایه بردار استفاده کنید.

مرحله 4 - تونر: یک تونر آبرسان را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید تا PH و هیدراتاسیون پوست را متعادل کند.

مرحله 5 – سرم: استفاده از سرم با توجه به نوع پوست هیدراتاسیون را تقویت می کند.

مرحله 6 – روغن های صورت: این مرحله تماماً در مورد هدف قرار دادن نگرانی های خاص پوست است.

مرحله 7 - ماسک ورقه ای: این مرحله شامل آبرسانی به پوست با ماسک ورقه ای است، اما این کار را روزانه انجام ندهید. آن را به یک بار در هفته محدود کنید.

مرحله هشتم – کرم دور چشم: کرم دور چشم یک مرحله ضروری برای مراقبت از پوست ظریف دور چشم است.

مرحله 9 - مرطوب کننده: از یک مرطوب کننده با کیفیت استفاده کنید.

مرحله 10 ضد آفتاب: آخرین اما مهم ترین مرحله استفاده از ضدآفتاب است. روتین مراقبت از پوست خود را با استفاده از یک کرم ضد آفتاب به پایان برسانید.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده