درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت و سفت کردن پوست

درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت

درمان  های غیر جراحی برای لیفت و سفت کردن پوست وجود دارد که بسیاری از مردم از آنها بی خبر هستند و وقتی نام لیفت صورت را می شنوند رفتن زیر تیغ جراحی آنها را می ترساند. اما باید بگوییم که، درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت هستند که به همان اندازه جراحی موجب بهبود پوست شل می شوند.

درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت

بدن ما با افزایش سن دچار فرسودگی می شود. وقتی صحبت از پوست می شود، ممکن است نگرانی هایی مانند شلی و افتادگی داشته باشیم. بسیاری از افراد به دنبال درمان های غیر جراحی برای رفع این مشکلات هستند. این درمان‌ها جایگزین‌های موثری برای روش‌های جراحی هستند و به افرادی که می‌خواهند ظاهر پوست خود را بدون نیاز به مداخلات تهاجمی بهبود بخشند، کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید تا ، درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت توصیه شده توسط متخصصان پوست را برایتان شرح دهیم.

لیفت صورت و سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی (RF)

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی یک درمان غیر جراحی محبوب است که از انرژی حرارتی کنترل شده برای تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می کند. این روش انرژی RF را به عمق لایه‌های پوست می‌رساند و باعث بازسازی کلاژن می‌شود و سفت شدن پوست را تقویت می‌کند. سفت کردن پوست با RF با کمترین ناراحتی ، بهبود قابل توجهی در استحکام و کشسانی پوست ارائه می‌کند که منجر به ظاهری صاف‌تر و جوان‌تر می‌شود.

اولتراسوند درمانی 

اولتراسوند درمانی که معمولا به عنوان اولتراپی شناخته می شود، از قدرت فناوری اولتراسوند برای کشیدن و سفت کردن پوست به طور طبیعی استفاده می کند. این درمان غیر تهاجمی لایه های عمیق پوست را هدف قرار می دهد، تولید کلاژن را تحریک می کند و ساختارهای حمایتی پوست را جوان می کند. اولتراپی با ارائه دقیق انرژی اولتراسوند متمرکز به نواحی خاص، نتایج طولانی‌مدت را ارائه می‌کند، که باعث افزایش تدریجی و سفت شدن در طول زمان می‌شود.

بازسازی پوست با لیزر

درمان‌های لایه‌برداری پوست با لیزر، مانند لیزر درمانی فرکشنال، از انرژی نور با شدت بالا برای بهبود بافت، رنگ و سفت شدن پوست استفاده می‌کنند. درمان های لیزری با ایجاد ریز آسیب های کنترل شده در پوست، تولید کلاژن را تحریک کرده و پاسخ درمانی طبیعی بدن را تحریک می کند. با تشکیل کلاژن جدید، پوست سفت‌تر، صاف‌تر و جوان‌تر می‌شود. لایه برداری پوست با لیزر در رفع مشکلات مختلف پوست از جمله چین و چروک، خطوط ریز و شلی خفیف پوست موثر است.

اولتراسوند میکروفوکوس (MFU)

اولتراسوند میکروفوکوس شده، همچنین به عنوان MFU شناخته می شود، یک درمان غیر جراحی است که انرژی اولتراسوند دقیق را در اعماق لایه های پوست برای القای بازسازی کلاژن و سفت شدن پوست، که در فرکانس بالا (HIFU) استفاده می شود، ارائه می دهد. این درمان با هدف قرار دادن نواحی خاص با امواج اولتراسوند عمل می کند که انرژی حرارتی تولید می کند و پاسخ درمانی طبیعی را ایجاد می کند. با گذشت زمان، ناحیه تحت درمان بهبود قابل توجهی در خاصیت ارتجاعی پوست را تجربه می کند که در نتیجه ظاهری برجسته و جوان می شود.

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی، از درمان های درمان های غیر جراحی برای لیفت صورت و سفت کردن پوست که شامل استفاده از محلول های شیمیایی روی پوست، برای لایه برداری و تحریک تولید کلاژن است. با برداشتن لایه رویی توسط لایه برداری شیمیایی ، پوست زیرین شاداب تر، صاف تر و سفت تر نشان داده خواهد شد. بسته به عمق و غلظت لایه برداری، می توان از انواع مختلف لایه برداری شیمیایی برای رفع نگرانی های خاص پوست، مانند بی نظمی های رنگدانه و شلی خفیف پوست استفاده کرد.

پلاسما تراپی (PRP)

درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یک درمان ترمیمی است که از خون بیمار برای ترویج جوانسازی و سفت شدن پوست استفاده می کند. این روش شامل استخراج مقدار کمی خون از بیمار، پردازش آن برای تمرکز پلاکت ها و فاکتورهای رشد و تزریق محلول PRP به نواحی مورد نظر پوست است. پی آر پی تولید کلاژن را تحریک می کند، ترمیم بافت را تسریع می کند و سلامت کلی پوست را بهبود می بخشد که منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و پوستی سفت تر می شود.

تزریق فیلر

در حالی که فیلرهای پوستی به طور خاص درمان های سفت کننده نیستند، می توانند به بهبود ظاهر افتادگی یا شلی پوست در نواحی خاصی از صورت کمک کنند. با تزریق مواد ایمن و سازگار مانند هیالورونیک اسید، فیلرهای پوستی می توانند حجم و ساختار را بازیابی کنند و اثر لیفتینگ به پوست ببخشند. آنها معمولاً برای رفع نگرانی هایی مانند چین های بینی، خطوط ماریونت و خطوط عمودی لب استفاده می شوند که می توانند به داشتن یک ظاهر سفت و جوان کمک کنند.

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده