ماسک های روشن کننده پوست با تاثیر فوری | ماسک سفید کننده دائمی صورت

ماسک های روشن کننده پوست با تاثیر فوری


ماسک های روشن کننده پوست با تاثیر فوری محبوبیت بسیاری دارند زیرا  همه افراد آرزوی داشتن پوستی روشن و درخشان را دارند، اما به دلیل آلودگی و استرس، درخشندگی پوست صورت خود را از دست می دهیم و پوست کدر و تیره نشان می دهد. 
ماسک های روشن کننده پوست با تاثیر فوری
بسیاری از محصولات وجود دارند که ما در تلویزیون و مجلات برای سفید کردن پوست می بینیم، که ادعا می کنند در عرض یک هفته
درخشش یا شفافیت فوری می بخشند، اما این محصولات اکثرا حاوی چند مواد شیمیایی هستند که برای پوست ما مفید نیستند. ساخت و استفاده از ماسک های صورت آسان است. شما به بیش از 2 یا 3 ماده نیاز ندارید و همه مواد همیشه در آشپزخانه شما موجود است. برای بهترین نتیجه به طور منظم از این ماسک های صورت استفاده کنید. استفاده از ماسک صورت ۲ تا ۳ بار در هفته نتیجه بهتری نسبت به استفاده ۲ بار در ماه می دهد. با ما همراه باشید تا ماسک های روشن کننده پوست با تاثیر فوری را که به راحتی از مواد طبیعی آماده می شوند و تاثیر خوبی دارند را برایتان شرح دهیم.
ماسک لیمو و عسل و موز
موز بهترین ماسک صورت خانگی برای
پوست های چرب است. که به لایه برداری پوست کمک می کند، منافذ را باز می کند و از شر پوست مرده خلاص می کند و موجب می شود پوست نرم و براق شود. فیبرهای محلول، کلسیم، پتاسیم و منیزیم موجود در موز نه تنها بر فشار خون و هضم غذا تأثیر می‌گذارد، بلکه روی پوست‌های چرب نیز معجزه می‌کند.
طرز تهیه : به موز له شده یک قاشق غذاخوری عسل و آب لیمو اضافه کنید و روی پوست صورت و گردن بمالید. اجازه دهید خشک شود و برای بهترین نتیجه با
آب گرم بشویید.
ماسک چای سبز
چای سبز سرشار از
آنتی اکسیدان است، هم برای درون بدن و هم پوست مفید است. 
طرز تهیه: 2 قاشق غذاخوری چای سبز را به صورت
پودر ریز خرد کرده و ماست زده شده، اضافه کنید و آن را به مدت یک دقیقه روی صورت و گردن ماساژ دهید و با آب گرم بشویید.
ماسک آرد و زردچوبه
زردچوبه دارای خواص
ضدالتهابی و التیام بخش است و آرد ماهیتی قلیایی دارد و سمومی را که در عمق منافذ پوست فرو رفته اند را جذب می کند. خواص ضد میکروبی آنها در کنار هم برای پوست ما مفید است.
طرز تهیه: برای تهیه این ماسک، یک قاشق غذاخوری آرد را با یک قاشق چایخوری زردچوبه مخلوط کرده، چند قطره لیموترش و مقداری گلاب بریزید. خمیر به دست آمده را روی صورت خود بمالید، بگذارید خشک شود و با آب بشویید تا
پوستی درخشان و طبیعی داشته باشید.
ماسک بلغور جو دوسر
جو دوسر سرشار از فیبر است و به عنوان
درمان کننده و جوان کننده بیماری های پوستی مانند آکنه و لکه ها شناخته شده است.
طرز تهیه: سه قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر، یک قاشق غذاخوری
عسل و کشک را با هم مخلوط کرده و خمیری درست کنید. روی صورت تمیز بمالید، بگذارید خشک شود و بشویید.
ماسک چوب صندل
چوب صندل یکی از قدیمی ترین و
قابل اعتمادترین عوامل شفابخش پوست است که روی آکنه، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های پوستی معجزه می‌کند اما روی پوست‌های خشک بهترین اثر را دارد.
طرز تهیه: یک قاشق غذاخوری پودر چوب صندل و نصف قاشق پودر زردچوبه را با گلاب مخلوط کنید و بگذارید 20 دقیقه روی پوستتان بماند. برای داشتن پوستی
درخشان با آب سرد بشویید.
ماسک روغن بادام و آلوئه ورا
در حالی که روغن بادام سرشار از
ویتامین E است، آلوئه ورا بهترین دوست پوست است! وقتی این دو ماده قدرتمند با هم ترکیب شوند، روی پوست های خشک و پوسته پوسته شده به خوبی عمل می کند. این ماسک همچنین بسیار مرطوب کننده است.
طرز تهیه: در یک کاسه، یک موز را له کنید، 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. 3 قاشق چایخوری
روغن بادام را به آن اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. روی صورت تمیز بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. آن را با آب سرد بشویید.
ماسک صورت شکلاتی
همه عاشق خوردن شکلات هستند، از آنجایی که شکلات تلخ
سرشار از آنتی اکسیدان است، از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین پوست را مرطوب کرده و آن را نرم و درخشان می کند.
طرز تهیه: در یک کاسه، نصف فنجان پودر کاکائو، 3 قاشق غذاخوری جو، 4 قاشق غذاخوری خامه و 1/4 فنجان عسل را مخلوط کنید.
یک لایه روی صورت بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.
ماسک گلاب و چوب صندل
چوب صندل به طور سنتی برای
مراقبت از پوست استفاده می شود زیرا دارای خواص خنک کنندگی است. گلاب و چوب صندل هر دو به پوست درخشندگی می‌دهند، بنابراین این ماسک فوق‌العاده‌ای است که اگر پوست شما کدر می‌شود از آن استفاده کنید.
طرز تهیه: دو قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را بردارید و چند قطره گلاب به آن اضافه کنید تا خمیر تهیه شود. مقدار آن را تنظیم کنید تا به یک
قوام یکدست برسید. روی صورت بمالید و با آب سرد بشویید. با پوست کدر خداحافظی کنید!
ماسک پاپایا و عسل
پاپایا برای پوست بسیار مفید است، و حاوی
ویتامین A و ویتامین C است! وقتی این ماسک با عسل مرطوب کننده طبیعی است ترکیب شود، می تواند به محو شدن لکه های تیره، لک ها و خلاص شدن از شر آلودگی های پوست کمک کند.
طرز تهیه: 8 تا 10 تکه پاپایای خام را له کنید. یک قاشق چایخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. همه مواد را خوب با هم
مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست بیاید. روی صورت و گردن بمالید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده