طرز ساخت کره بدن خانگی با تأثیر جادویی | تهیه کره بدن در منزل

طرز ساخت کره بدن خانگی


 

طرز ساخت کره بدن خانگی با تأثیر جادویی را برایتان به ارمغان آورده ایم تا با استفاده از آنها یک روتین مراقبت از پوست عالی برای تامین تغذیه و آبرسانی مورد نیاز پوست داشته باشید.
طرز ساخت کره بدن خانگی با تأثیر جادویی 
پوست ما در فصل های مختلف به
مراقبت و تغذیه نیاز دارد تا با رطوبت و خشکی احتمالی ناشی از آب و هوا مقابله کند. کره های بدن یک افزودنی عالی برای روتین مراقبت از پوست شما هستند و آبرسانی و مرطوب کنندگی بسیار خوبی را ارائه می دهند. ساخت کره های بدن خانگی به شما این امکان را می دهد که ترکیبات را مطابق با نیازهای خاص پوست خود تنظیم کنید و در عین حال از روند درمانی لذت ببرید. با ما همراه باشید تا طرز ساخت کره بدن خانگی با تأثیر جادویی را فرا بگیرید.
چگونه کره بدن را در خانه درست کنیم؟
برای تهیه کره بدن ، کره ذوب شده انتخابی خود مانند (شی باتر، انبه، کره کاکائو و غیره) را با
هر روغنی که می خواهید مخلوط کنید. پس از مخلوط شدن، اجازه دهید مخلوط آب شده خنک شود و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید. آن را از یخچال خارج کرده و با همزن برقی هم بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. سپس آن را در یک شیشه دربسته نگهداری کنید. با پیروی از این مراحل اولیه می توانید تمام کره های بدن ذکر شده در زیر را درست کنید.
1.کره بدن شی باتر و روغن نارگیل 
این کره بدن ، سرشار از ویتامین های
A و E است و آبرسانی عمیق و تغذیه پوست را تامین می کند. روغن نارگیل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی شناخته شده است و به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می کند. همچنین می توانید روغن بادام را برای تغذیه بیشتر و داشتن پوستی نرم اضافه کنید.
2. کره بدن کاکائو و روغن آووکادو
با این کره بدن مغذی، که مخصوص مراقبت از پوست است، از نرمی پوست خود با یک
ترکیب لوکس با کره کاکائو و روغن آووکادو لذت ببرید. کره کاکائو به دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده اش شناخته شده است و روی پوست های خشک و کدر معجزه می کند. و به بهبود خاصیت ارتجاعی و حفظ رطوبت کمک می کند و پوست شما را حتی در فصل بارانی انعطاف پذیر و صاف نگه می دارد. روغن آووکادو، سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها، پوست را عمیقا تغذیه و جوان می کند و به آن احساس طراوت و شادابی می دهد. آنها با هم آبرسانی و محافظت ایجاد می کنند و از پوست شما در برابر اثرات شدید بادهای موسمی محافظت می کنند.

 

کره بدن کاکائو


3. کره بدن انبه و روغن بادام
لذت گرمسیری کره انبه و روغن بادام را در این کره بدن تجربه کنید. کره انبه از دانه های میوه انبه به دست می آید و منبعی غنی از
ویتامین های A و C است که آن را به گزینه ای عالی برای تغذیه و روشن کردن پوست تبدیل می کند. رطوبت را حفظ می کند و تضمین می کند که پوست شما مرطوب و درخشان می ماند. روغن بادام با بافت سبکی که دارد به راحتی جذب پوست می شود و مواد مغذی را تقویت می کند و آن را نرم و لطیف می کند. رایحه شیرین و میوه ای انبه هم بسیار دلپذیر است.
4. کره بدن کاکائو و شی باتر 
قدرت دو ماده طبیعی ، کره کاکائو و شی باتر باورنکردنی است. کره کاکائو، استخراج شده از دانه های کاکائو،
نرم کننده فوق العاده ای است که پوست را عمیقاً مرطوب و تغذیه می کند. کره شی باتر که از آجیل درخت شی به دست می‌آید، سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب است که آبرسانی شدیدی به پوست می‌دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. ترکیب این دو کره یک کره بدن لوکس و مخملی ایجاد می کند که در پوست شما ذوب می شود و آن را صاف، لطیف و خوشبو می کند.

 

کره بدن کاکائو و شی باتر 


5. کره بدن روغن نارگیل و روغن جوجوبا 
با خواص طبیعی روغن نارگیل و روغن جوجوبا پوست خود را محافظت کنید. روغن نارگیل که به دلیل خاصیت
مرطوب کنندگی خود مشهور است، یک سد محافظ بر روی پوست ایجاد می کند و از از بین رفتن رطوبت جلوگیری می کند و به مبارزه با خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند. روغن جوجوبا، یک روغن سبک وزن شبیه به سبوم طبیعی پوست ما، در عمق پوست فرو می‌رود و بدون مسدود کردن منافذ، آبرسانی می‌کند. همچنین دارای خواص ضد التهابی است که آن را به گزینه ای ایده آل برای تسکین پوست های تحریک شده تبدیل می کند. این کره بدن به پوست شما احساس تغذیه عمیق، نرمی و طراوت می دهد.


 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده