ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان|بهترین سالن مراقبت پوست مهرشهر

ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان


ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان را برایتان آماده کرده ایم که زندگی شما را در تابستان آسان تر می کند و درخشندگی پوست شما را در این هوای گرم حفظ می کند.اکثر ما نمی توانیم همه این موارد را با هم اجرا کنیم. 
ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان
نکته ای که در مورد این ترفندهای های مراقبت از پوست وجود دارد این است که پیروی از آنها
بسیار ساده است، و اگر به روش صحیح انجام شوند، می توانند دنیای متفاوتی را برای پوست شما ایجاد کنند، به خصوص در فصل گرم تابستان که هر نوع پوستی تمایل به کدر شدن و چرب شدن دارد . برای دانستن ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان با ما همراه شوید.

 

 مراقبت از پوست در گرما


مقدار زیادی آب بنوشید
همه ما این یکی را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا چند نفر از ما آب کافی می نوشیم؟ حتی 8 لیوان آب مورد نیاز؟
نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز بدن شما را از شر سموم خلاص می کند، هیدراته کافی را فراهم می کند، نه تنها برای پوست، بلکه برای سلامت کلی شما نیز تفاوت ایجاد می کند. از یک لیوان بزرگ برای نوشیدن یکباره مقدار بیشتری استفاده کنید. همچنین می توانید مقداری لیمو را برش دهید یا اسطوخودوس را به آب خود اضافه کنید تا نه تنها خوشمزه تر، بلکه مفیدتر نیز باشد.
غذاهای ناسالم را حذف کنید 
نیازی به گفتن نیست که
خوردن بیش از حد مواد غذایی ناسالم ابتدا تأثیر خود را بر روی پوست شما نشان می دهد، پوست شما کدر و خسته به نظر می رسد. اما حذف غذاهای ناسالم از رژیم غذایی شما کافی نیست. شما باید به اندازه کافی سبزیجات برگ سبز، میوه ها و آجیل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. همه این غذاها برای پوست عالی هستند. اگر دوست ندارید میوه بخورید، همیشه می توانید مقداری ماست به آنها اضافه کنید و اسموتی های جالبی برای خود درست کنید.
ژل آلوئه ورا را به طور منظم به پوست بمالید
استفاده از ژل آلوئه ورا یکی از ترفندهای هوشمندانه مراقبت از پوست در تابستان است. و می توانید آن را به عنوان یک درمان
تسکین دهنده طبیعی پس از گذراندن مدت زمان قابل توجهی زیر نور خورشید به پوست بمالید. ژل آلوئه ورا تسکین دهنده، هیدراته، مرطوب کننده و به عنوان یک ژل فوق العاده پس از آفتاب عمل می کند. این یکی از بهترین راه های استفاده از ژل آلوئه ورا برای پوست است. مقداری ژل آلوئه ورا را در سینی یخ بریزید، آن را در یخچال قرار دهید و روزانه یک تکه یخ آلوئه ورا را روی پوست بمالید تا از شر باکتری های مولد آکنه خلاص شوید. همچنین، نه تنها بر روی جوش‌ها اثر می‌گذارد، بلکه ماساژ تکه‌های یخ به شما کمک می‌کند از شر زخم‌های سرسخت و ناخواسته خلاص شوید.
از تکه های یخ چای سبز استفاده کنید
آیا می بینید که جوش ها و
جوش های جدیدی در شروع تابستان جوانه می زنند؟ ناراحت نباشید!  تکه های یخ موثر چای سبز خانگی را برای خلاص شدن از شر جوش ها، و آکنه درست کنید و به پوست بمالید.
استفاده از ماسک صورت یک یا دو بار در هفته
 برای
پاکسازی عمیق پوست خود باید از ماسک خاک رس یا زغال استفاده کنید. برای تغذیه عمیق، از ماسک صورت ویتامین E استفاده کنید. برای نیازهای مختلف مراقبت از پوست، ماسک مختلف صورت وجود دارد که مطابق نیاز پوستتان می توانید استفاده کنید. 
ملحفه های خود را عوض کنید
 به عنوان یک قانون،
ملحفه و روکش بالش خود را حداقل یک بار در هفته عوض کنید، هنگامی که این عمل را شروع کنید، بهبود قابل توجهی در پوست صورت خود خواهید دید. تعویض منظم ملحفه‌ها باعث می‌شود گرد و غبار، باکتری‌ها و روغن‌های پوست شما جمع نشود و باعث عفونت و آکنه پوستی نگردد. 
همیشه صورت خود را در شب بشویید
 اگر می توانید فقط یک بار در روز صورت خود را بشویید، مطمئن شوید که
شب باشد. هر اثری از آرایش را پاک کنید (به طور ایده آل با یک پاک کننده مبتنی بر روغن - دستمال های آرایشی را برای زمانی که در حال حرکت هستید یا واقعا خسته هستید نگه دارید) و صورت خود را به طور کامل تمیز کنید. ممکن است هر روز صبح صورت خود را بشویید یا نشویید. پوست شما هنگام خواب شبانه روغن‌های ضروری تولید می‌کند، بنابراین فقط یک شستشوی سریع با آب در صبح می‌تواند باعث خوش‌حالی پوست شما شود، اما اگر پوست مستعد آکنه دارید، حتما شبها آن را بشویید.
همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید
 هر روز از سال از ضد آفتاب استفاده کنید.
تابستان یا زمستان، بارانی یا ابری، در داخل یا خارج از منزل، کرم ضد آفتاب شما نه تنها از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV خورشید، بلکه در برابر نور شدید داخل خانه و سایر عوامل محیطی که باعث آسیب پوست و پیری زودرس پوست می شود، محافظت می کند. بنابراین، همیشه از ضد آفتاب خود استفاده کنید! 
بهترین سالن مراقبت پوست مهرشهر
پوست انسان به طور طبیعی برای
حفظ رطوبت خود به چربی نیاز دارد. اما در برخی از افراد درصد چربی روی پوستشان بالا بوده و همین موضوع باعث مسدود شدن منافذ و بروز جوش و آکنه در آن‌ها خواهد شد. انجام فیشیال و پاکسازی پوست مخصوص پوست چرب، این چربی را کنترل خواهد کرد و در نتیجه از بروز آکنه جلوگیری خواهد شد.
 خیلی از افراد با مشکل
خشکی پوست شدید رو به رو هستند و همین موضوع باعث شده تا پوستشان در معرض آسیب قرار بگیرد و روند پیری و ایجاد چروک روی پوست با سرعت بیشتری اتفاق بیوفتند. برای شادابی پوست و ایجاد حسی خوشایند در آن لازم است تا تمامی مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز پوست تامین بشود.
سالن زیبایی آندیا فلاح یکی از بهترین مراکز زیبایی مهرشهر است که خدمات برای ارائه خدمات پوست از بروز‌ترین دستگاه‌های دنیا و مجرب‌ترین افراد استفاده می‌کند.چنانچه شما هم احساس می کنید پوستتان چرب یا کدر شده ویا خشک و دهیدراته است و یا هر مشکل پوستی داربد با بهترین سالن مراقبت پوست مهرشهر تماس حاصل نمایید.
 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده