22 مدل مو برای زنان مسن که می خواهند ظاهری جدید داشته باشند

مدل مو برای زنان مسن


22 مدل مو برای زنان مسن که می خواهند ظاهری جدید داشته باشند  را برایتان به ارمغان آورده ایم . برخی از مدل های مو می توانند ویژگی های صورت و فرم صورت شما را بهتر نشان دهند. به عنوان مثال، اضافه کردن لایه ها می تواند برخی از ویژگی های صورت شما را تیز کند، در حالی که انتهای پر می تواند آنها را نرم کند. مدل موی مناسب می تواند شما را از حالت خسته و قدیمی به شیک و امروزی تبدیل کند.داونا جارویس، متخصص زیبایی، می گوید: «از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید. بهترین چیز در مورد مو این است که می توانیم آن را تغییر دهیم.


22 مدل مو برای زنان مسن که می خواهند ظاهری جدید داشته باشند


 اگر بالای 50 سال دارید و از مدل دادن موهای خود صرف نظر کرده اید، این مقاله برای شماست! به خواندن ادامه دهید تا برخی از عوامل کلیدی را که باید هنگام انتخاب مدل موی جدید در نظر بگیرید، یاد بگیرید. برای بررسی 22  مدل مو برای زنان مسن که می خواهند ظاهری جدید داشته باشند با سایت آندیا فلاح همراه باشید.


نکاتی برای حالت دادن به مو برای زنان بالای 50 سال


همانطور که سنتان بیشتر می شود، بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که سبک ساده تری دارند. بنابراین، از هر گونه کوتاهی که بیش از حد پف یا لایه لایه است خودداری کنید زیرا در نهایت نامرتب به نظر می رسند. در عوض، به سراغ مدل‌های برش مستقیم بروید.
هایلایت یک راه عالی برای افزایش روشنایی و حالت به موهای شما است. فقط مطمئن شوید که آنها را فقط چند درجه روشن تر از پایه خود نگه دارید تا حال و هوای ظریف تری ایجاد کنید.
اگر شما فردی هستید که در تمام عمرش چتری داشته است، نیازی نیست که اکنون فقط به دلیل سن از آنها دست بکشید. فقط به سراغ استایل‌های بالغ‌تر بروید.


1. مدل دردلاک

 

مدل مو برای زنان مسن


مدل موی دردلاک یک راه عالی برای در آغوش کشیدن موهای فرفری خاکستری به زیبایی است. این یک مدل موی محافظ چشم نواز و با قابلیت نگهداری آسان برای به رخ کشیدن موها است. از آنجایی که این یک مدل موی محافظ است، نه تنها به موهای شما بافت و حالت می بخشد، بلکه از موهای شما محافظت می کند و از آسیب های سنگین جلوگیری می کند.


2. مدل کوتاه با چتری های جدا شده از پهلو

 

مدل مو برای زنان مسن

 


وقتی صحبت از موهای کوتاه می شود، هیچ کس بهتر از جولی اندروز این کار را انجام نمی دهد. ستاره The Sound Of Music از سال 1965 به ما الهام بخش ظاهر موهای کوتاه شده است. یک جداره در کناره ها به لایه های لبه دار و منظمی تبدیل می شود.


3. موهای ساده تا شانه

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر از مریل استریپ الهام بگیرید. این خانم شیک پوش می داند که در مورد موهایش چه می کند. 


4. برش پیکسی خاکستری

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر با موهای خاکستری خود مشکل دارید، وقت آن است که نگاهی به جیمی لی کرتیس بیندازید. این هنرپیشه رنگ های خاکستری خود را در آغوش گرفته و به سراغ استایل کات پیکسی سکسی رفته است. 
می‌توانید رنگ‌های نقره‌ای، آبی، بنفش یا خرمایی را اضافه کنید تا برش پیکسی‌تان جذاب‌تر و جذاب‌تر شود.


5. هایلایت های بلوند خاکستری روی موهای موج دار بلند

 

مدل مو برای زنان مسن


هر کس که گفته بود باید با افزایش سن، موهای خود را کوتاه کنید، واضح است که نمی دانست در مورد چه چیزی صحبت می کند. موهای بلندی که با موج های باز حالت داده شده اند، برازنده به نظر می رسند و در عین حال جذابیت جوانی را به استایل شما می بخشند. اگر موهایتان بلوند است، می‌توانید از هایلایت‌های ظریف بلوند خاکستری استفاده کنید تا کمی درخشندگی به آن اضافه کنید.


6. باب کوتاه 

 

مدل مو برای زنان مسن


داونا جارویس، متخصص زیبایی دارای مجوز می‌گوید: «این باب یک کلاسیک جاودانه است.» این مدل باب کوتاه مستقیم که از یک طرف جدا شده است، شما را کلاس نگه می دارد. دیویس توانسته است با استفاده از برجستگی های قهوه ای تیره درست در قسمت جلو، ابعاد ظریفی به آن اضافه کند. این یک مدل موی خوب برای خانم های مسن است که در مراسم رسمی زیادی شرکت می کنند.


7. باب نامتقارن

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر یک سلبریتی وجود داشته باشد که تجسم انسان از پیچیدگی و کلاس باشد، باید هلن میرن باشد. برای ایجاد ظاهری مطابق با شخصیت ظریف خود، او یک باب کوتاه نامتقارن با حاشیه‌های مد روز در سایه پلاتین یخی انتخاب کرده است.


8. پیکسی سبزه چند بعدی

 

مدل مو برای زنان مسن


یک راه عالی برای پوشاندن خاکستری‌های موهایتان این است که به سراغ رنگ‌هایی بروید که سایه‌های زیادی از همان رنگ را در خود جای داده است. به عنوان مثال، می توانید این ظاهر را در سایه های بلوند عسلی و قهوه ای شکلاتی امتحان کنید که جلوه ای چند بعدی خیره کننده ایجاد می کند. این مدل را با یک برش پیکسی و چتری های دراماتیک کنار هم ست کنید تا ظاهر مدرن را ایجاد کنید. داونا جارویس، متخصص زیبایی، می‌گوید: «ابعاد و رنگ‌های گرم برای زنان مسن‌تر بسیار جذاب و جوان‌کننده است».


9. باب بلند بلوند شنی

 

مدل مو برای زنان مسن


با این استایل باب بلند که سبک و نگهداری آن بسیار آسان است، همه چیز را ساده و شیک نگه دارید. فقط کافی است آن را در سایه قهوه ای شنی روشن رنگ کنید و آن را با امواج مدل دهید تا به ظاهری بدون دردسر برسید. همچنین می توانید برخی از هایلایت های بلوند پلاتینی را با هم ترکیب کنید تا کمی حرکت به این ظاهر اضافه کنید.
همچنین می‌توانید کارامل، قهوه‌ای خاکستری یا بالیاژ قهوه‌ای دارچینی را اضافه کنید تا به باب بلند خود حجم و ابعاد ببخشید.


10. باب بلوند طلایی فرفری

 

مدل مو برای زنان مسن


به نظر می رسد جسیکا لنگ از آن دسته زنانی است که با افزایش سن زیباتر می شوند. این احتمالاً به این دلیل است که او با انتخاب سبک‌هایی که تکمیل کننده سال‌های رشد او هستند، یاد گرفته است که به زیبایی پیر شود. این باب بلوند طلایی که با فرهای بافت ژولیده طراحی شده است، گواه زیبایی بر همین موضوع است. برای دستیابی به این ظاهر نیز می توانید یک پرم را انتخاب کنید.


11. اسپایکی پیکسی کات

 

مدل مو برای زنان مسن


فقط به این دلیل که شما در حال پیر شدن هستید به این معنی نیست که باید حس درونی خود را کنار بگذارید. اگر سلیقه شما به سمت موهایی فوق‌العاده تند و جسور گرایش دارد، پس حتماً باید به سراغ این مدل بروید. با کمک مقداری ژل مو، این برش را به چند خوشه درآورید تا ظاهر را کامل کنید.
دبی واکر به وضوح روند انتخاب مدل موی جذاب برای یک زن در اواسط دهه شصت را به تصویر می کشد. در 63 سالگی، او مدل موی شبیه به مدل Spiky Pixie Cut را انتخاب کرد. او با اشاره به تصویری که با مدل موی جدیدش در این پست به اشتراک گذاشته است، می‌گوید: «استایل من مانند مدلی است که در بالا نشان داده شده است و با فرم صورت من همخوانی دارد. تنها راه نگهداری این است که هر 6 هفته یکبار اصلاح و زمانی که ریشه های خاکستری من ظاهر می شوند، رنگ شود. این نوعی ابراز وجود بود که به طور قابل توجهی اعتماد به نفس او را افزایش داد.


12. باب بلوند پردار

 

مدل مو برای زنان مسن


در حال حاضر، این یک مدل موی کلاسیک برای زنان مسن است. این مدل باب کوتاه با لبه‌های پردار و چتری‌های کشیده شده در کنار، آزمایش زمان را پشت سر گذاشته است، زیرا تقریباً برای هر فرم صورت و رنگ مو مناسب است. اما به خصوص روی موهای بلوند عالی به نظر می رسد.


13. موهای صاف با طول متوسط

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر یک خانم وجود داشته باشد که می داند چگونه با موهایش تازه نگه دارد، باید دایان کیتون باشد. برای در آغوش کشیدن خاکستری هایش با تمام شکوهشان، به دنبال سایه بلوند نقره ای در سراسر موهای خود رفته است. این پیراهن های زرق و برق دار به شیوه ای صاف و براق طراحی شده اند و با کلاه بالایی مشکی پوشانده شده اند تا حس خاصی به آن اضافه کنند. این استایل همچنین به شما اجازه می‌دهد تا با گزینه‌های مختلفی مانند دم اسبی، دوزهای نیمه‌بالا یا نیمه‌پایین، قیطان‌ها، یا شینیون‌ها آزمایش کنید.


14. باب لبه گرد با چتری های برش مستقیم

 

مدل مو برای زنان مسن


چه کسی از چتری و باب کوتاه نمادین آنا وینتور اطلاعی ندارد؟ این باب برش مستقیم با لبه‌های گرد و چتری‌های صاف، مظهر پیچیدگی با کمی هوس است. این سبک را به رخ بکشید و مطمئن باشید که همیشه در مد خواهید بود .


15. پیکسی حجیم

 

مدل مو برای زنان مسن


این استایل کات پیکسی به معنای واقعی کلمه به اوج جدیدی رسیده است .


16. باب بلند آبرن

 

مدل مو برای زنان مسن


مگان مولالی چند سالی است که از این باب بلند قهوه‌ای رنگ استفاده می‌کند و می‌توانیم ببینیم که چرا او برای مدت طولانی به آن چسبیده است. این مدل موی قرمز رنگ برای القای شور و نشاط جوانی به ظاهر شما بدون اینکه بیش از حد با رنگ یا مدل خیلی روشن ظاهر شود، عالی است.


17. باب لایه ای صورتی پاستلی

 

مدل مو برای زنان مسن


چند رنگ وجود دارد که برای همه خانم ها صرف نظر از سنشان عالی به نظر می رسد. صورتی پاستلی یکی از آنهاست. موهای خود را با یک باب لایه لایه شیک کوتاه کنید و آن را با صورتی ملایم رنگ کنید تا این ظاهر موهای عجیب و غریب و در عین حال کم رنگ را به دست آورید. این نیز یکی از بهترین مدل‌های مو برای خانم‌های مسن‌تر با موهای نازک است، زیرا به موهای شما ابعاد بیشتری می‌دهد و آنها را حجیم می‌کند. 


18. قهوه ای تا بلوند 

 

مدل مو برای زنان مسن


ریشه قهوه ای تا بلوند با رنگ سرد موها را بلندتر و سالم تر نشان می دهد. این مدل صاف و چند چتری کنار هم اضافه کنید تا کمی حالت جوانی به ظاهر شما ببخشد.


19. پیکسی سبزه با آندرکات نقره ای

 

مدل مو برای زنان مسن


پیکسی نامتقارن با انتهای کوتاه بریده شده در یک طرف و چتری های بلند در سمت دیگر این استایل را فوق‌العاده تند به نظر می‌رساند. این یکی از بهترین مدل‌های مو برای خانم‌های مسن‌تر است، زیرا به ظاهر شما جوانی می‌بخشد. 


20. باب براق زاویه دار

 

مدل مو برای زنان مسن


زنان مسن احساس اقتدار و وقار آرام دارند که باید از طریق موهایشان به نمایش گذاشته شود. این باب براق و کمی زاویه دار دقیقاً همین کار را انجام می دهد و سپس مقداری. سایه بلوند روشن جلوه ای از زرق و برق را به کل ظاهر می بخشد. داونا جارویس توصیه می‌کند: «اگر می‌خواهید حجم بیشتری را با این مدل مو می‌خواهید، از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را در پشت کمی کوتاه‌تر کند».


21. بلوند پلاتین

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر چیزی است که می‌توانیم از دالی پارتون یاد بگیریم، این است که می‌توانید بدون توجه به سن و سالتان موهای بلوند پلاتینی داشته باشید. یک سایه بلوند پلاتینی خیره کننده نیز برای پوشاندن موهای خاکستری عالی است اگر این همان چیزی است که شما می خواهید. همچنین می توانید نورهای کم نور کاراملی یا عسلی پر زرق و برق را اضافه کنید تا بُعدی به یال خود ببخشید. این رنگ را روی موهای بلند و لایه‌های بلند و موج‌های آزاد حالت دهید تا ظاهری ایجاد کنید که مطمئناً نفس همه را بند می‌آورد.


22. فرهای ترکیبی قهوه ای و بلوند

 

مدل مو برای زنان مسن


اگر هم ظاهر موی قهوه‌ای تیره و هم درخشندگی موهای بلوند را می‌خواهید، ظاهری وجود دارد که برای شما مناسب است. می‌توانید با رنگ قهوه‌ای شکلاتی و بلوند عسلی ترکیبی داشته باشید تا این ظاهر دوگانه زیبا را ایجاد کنید. فرهای طبیعی این مدل را جادویی تر نشان می دهد.
 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده