با این سه مدل میکاپ کهکشانی در سال 2024 بدرخشید

میکاپ 2024


 

با این سه مدل میکاپ کهکشانی در سال 2024 بدرخشید . ماموریت شما، این است که زیبایی خود را به بعد دیگری ببرید. با این سه مدل میکاپ کهکشانی با آرایشگر رویایی پت مک گراث کشف خواهید کرد که به شما جرات می دهد تا تاثیر خود را بگذارید.با سایت آندیا فلاح همراه باشید تا شما را با این سه مدل میکاپ کهکشانی آشناکنیم.


با این سه مدل میکاپ کهکشانی در سال 2024 بدرخشید


1. برش کیهانی

 

میکاپ کهکشانی


آرایش راه شیری به لطف خلاقیت خیره کننده توسط هنرمند آرایش ویتوریو ماسکیا به طور رسمی وارد گفتگو شده است. چرخش‌های آبی، بنفش و طلایی به‌طور یکپارچه روی لبه‌های برش تیز ترکیب می‌شوند تا کمی درام به آن اضافه کنند. آنها با هم ظاهری فرازمینی ایجاد می کنند که ارزش دیدن را دارد.
این آرایش قطعاً تماماً در مورد چشم ها است، بنابراین ظاهر را با رژگونه صورتی ملایم و یک لب نود تکمیل کرد. با پرکردن لبه‌های لب‌های نود با خط لب چند درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب‌تان، ظاهری بی نظیر ایجاد کنید. سپس وسط لب های خود را با یک لایه براق روشن کنید. 


2. صورتی سیاره ای

 

میکاپ کهکشانی


میکاپ آرتیست جانیس داود سایه صورتی درخشان چند بعدی ایجاد کرد که ما نمی توانیم از آن چشم برداریم. برای بازسازی این حال و هوا، یک پایه صورتی مات روشن از خط مژه تا استخوان ابرو بکشید، سپس به رنگ های درخشان بپردازید. سایه های درخشان تر را در گوشه های بیرونی خود نگه دارید تا به ایجاد یک چشم گربه ای کشیده کمک کنید، سپس سایه های روشن تر را در گوشه داخلی خود قرار دهید تا همه چیز روشن شود.
این سایه چشم نواز سزاوار یک لب جسورانه است، به همین دلیل است که داود رژ لب MatteTrance™ PAT MCGRATH LABS را در السون انتخاب کرد. ظاهر شیک لب های تار را در اینجا امتحان کنید، خطوط تیز این لب قرمز در واقع با سایه چشم پراکنده و دمیده شده به روشی واقعا زیبا تضاد دارد.


3. خطوط قمری

 

میکاپ کهکشانی


اگر در نهایت احساس می‌کنید که چشم گربه‌ای را تسخیر کرده‌اید، ما شما را به چالش می‌کشیم تا خطوط قمری مدل نیکیتا جوی را به لطف آرایشگر الکساندرا فرنچ امتحان کنید. با استفاده از یک خط چشم مایع، خط مژه‌های خود را مانند حالت عادی دنبال کنید، سپس آن را کمی به سمت بالا در گوشه‌های بیرونی خود تکان دهید، گویی که در حال شروع یک بال هستید. اکنون قسمت سرگرم کننده است! خلاق باشید و منحنی ها، چرخش ها، اشکال مختلف، هر آنچه که دلتان می خواهد بکشید. فقط مطمئن شوید که خط به حرکت به سمت بالا و بیرون ادامه می‌دهد تا جلوه برجسته‌ای ایجاد کنید. . این کار را با یک لایه ریمل به رنگ مشکی به پایان برسانید تا رنگدانه‌های جوهری و حجمی متناسب با لاینر گرافیکی شما به آن اضافه کنید.
این ظاهر بدون درخشش صورتی یخی روی گونه‌ها و لب‌های شما کامل نخواهد بود. برای بازسازی این جلوه در خانه، پودر هایلایت را با رنگ صورتی بر روی استخوان گونه‌های خود بپاشید، سپس یک رنگدانه صورتی متالیک را روی پلک‌ها و لب‌های خود بزنید.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده