انواع پیرسینگ بینی | راهنمای سوراخ کردن بینی + عکس

پیرسینگ بینی

 

انواع پیرسینگ بینی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای بینی خود انتخاب کنید.با سایت آندیا فلاح همراه باشید تا راهنمای سوراخ کردن بینی را به طور کامل داشته باشید.
انواع پیرسینگ بینی
پیرسینگ بینی را با توجه به محل ایجاد سوراخ به انواع مختلفی تقسیم می کنند. محبوب ترین ها عبارتند از:
پیرسینگ بینی بینی
پیرسینگ بینی سپتوم
پیرسینگ بینی ناسالنگ
پیرسینگ بینی سپتریل
پیرسینگ بینی کرگدن
پیرسینگ بینی پل
پیرسینگ آستین
پیرسینگ بینی چشم سوم


1. پیرسینگ بینی

 

پیرسینگ بینی


یکی از رایج ترین انواع پیرسینگ بینی. با سادگی، کمترین درد و درمان سریع، دختران را به خود جذب می کند.
پیرسینگ بینی بالای بینی با سوراخ در نرم ترین و بالاترین قسمت غضروف. می تواند هم تکی و هم چندتایی ( سوراخ بینی دوتایی ) باشد.


2. پیرسینگ بینی سپتوم

 

پیرسینگ بینی

 


یکی دیگر از روش های رایج برای بستن حلقه بینی، سوراخ کردن تیغه بینی است. در این حالت در قسمت بالایی در محل اتصال دو غضروف بین سوراخ های بینی سوراخ می شود.
جواهرات بینی طوری تنظیم می شوند که روی لبه بالایی آویزان شوند. اگر قصد انجام چنین سوراخکاری را دارید، به یاد داشته باشید: بلافاصله پس از پیرسینگ  ،  یک هالتر مستقیم قرار می دهند. که پس از سه ماه می‌توانید آن را با حلقه‌های زیباتر جایگزین کنید.
درد پس از سوراخ شدن سپتوم طی 8-10 روز از بین می رود. اما دوره بهبودی کامل تا شش ماه است.


3. پیرسینگ ناسالنگ

 

پیرسینگ بینی

 


واقع چنین سوراخی به نوعی توهم تبدیل می شود. از بیرون به نظر می رسد که این دو پیرسینگ متفاوت هستند، اما در واقع با یک قطعه جواهر به هم متصل می شوند.
مراقبت های بعد از سوراخ کردن بینی تفاوت چندانی با انواع دیگر ندارد. سوراخ ها را به طور مرتب با محلول ضد عفونی کننده بشویید و در شش ماه اول از تعویض جواهرات خودداری کنید. در چند هفته اول پس از عمل، از سولاریوم و استخرهای برنزه کننده دیدن نکنید و از نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.


4. پیرسینگ سپتریل

 

پیرسینگ بینی


این نوع نیاز به یک متخصص دارد و باید در شرایط استریل انجام شود.همانطور که سپتوم کشیده می شود، سوراخ ممکن است به نوک بینی برسد. این روش دردناک است . برای به حداقل رساندن درد در حین سوراخ کردن و کشش و همچنین احتمال بروز عوارض، باید از تفنگ های پیرسینگ حرفه ای استفاده شود. در غیر این صورت می تواند به استخوان بینی آسیب بزنید.


5. پیرسینگ کرگدن

 

پیرسینگ بینی

 


این سوراخ از طریق بافت های نرم و غضروف در جهت عمودی از پایین به بالا انجام می شود. 


6. پیرسینگ بینی پل

 

پیرسینگ بینی


این نوع پیرسینگ بینی هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. به عنوان یک قاعده، یک میله کلاسیک به عنوان جواهر استفاده می شود. اگر ویژگی های آناتومی اجازه دهد، می توان یک ترکیب پیچیده از چندین گل میخ بینی ایجاد کرد.
7. آستین پیرسینگ


 

یکی از ویژگی های بارز این نوع سوراخ کردن تنها بافت های نرم است. در جهت افقی در ناحیه نوک بینی انجام می شود. در عین حال، یکپارچگی پارتیشن به طور کامل حفظ می شود.


8. پیرسینگ بینی چشم سوم

 

پیرسینگ بینی


تکمیل لیست پیرسینگ های غیر معمول و محبوب، سوراخ کردن بینی چشم سوم است. این یک نمای مسطح است که شامل تشکیل دو سوراخ است. فاصله بین سوراخ ها به ویژگی های آناتومیکی (ساختار، ابعاد پیشانی) و اندازه جواهرات بستگی دارد.
قبل از انجام پیرسینگ بینی ، لازم است ویژگی های پوست ارزیابی شود. ممکن است خیلی نازک باشد یا به اندازه کافی الاستیک نباشد که به مراقبت ویژه استاد نیاز دارد. همچنین باید مراقب پوست های حساس برای سوراخ کردن بینی باشید.


گل میخ پیرسینگ بینی


یکی از رایج ترین زیورآلات برای سوراخ کردن ، میخ بینی است. آنها از حلقه‌ها مرتب‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌رسند، پیرسینگ بینی فولادی یا طلا قابل اعتماد، بادوام و ایمن است. شیک به نظر می رسد، با زندگی روزمره تداخلی ندارد. برای پوست های حساس می توان از ناودانی تیتانیومی استفاده کرد.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده