جدیدترین طرح های ناخن|بهترین سالن زیبایی در مهرشهر کرج

#جدیدترین طرح های ناخن

 

 

پاییز فصل زیبایی هاست ، فصل رنگ ولعاب ، فصل دگرگونی و تحول ، فصل پایان جنب و جوش تابستانی طبیعت و آغاز یک استراحت طولانی.پاییز بدون شک بهترین زمان برای پوشیدن رنگ های گرم و جذاب است چه این رنگ ها را در لباس ها ، کفش ها و پوتین های خود استفاده کنید چه روی ناخن های خود. ما اینجا در تلاشیم که جدیدترین طرح های ناخن را برای شما عزیزان داشته باشیم.

 

 

1_ CLOUDY GRAY ( خاکستری ابری )

عاشق یک روز بارانی هستید ؟ حال و هوای خود را با این رنگ زیبا ابری مطابقت دهید.یکی از ترفند های زیبایی ، این است که رنگ لاک و رژ لب هایتان را ست کنید که جذابیت شما عزیزان را چند برابر خواهد کرد.

 

 

2_BERRY RED  ( قرمز توتی )

رنگ قرمز توتی یا عمیق برای یک ناخن عالی به نظر میاید اما امروز در اینجا می خواهیم زیباترین سبک طراحی ناخن قرمز بری را برای هر مراسم یا جشن خاصی به شما نشان دهیم.

 

 

3_ LIGHT GRAY ( خاکستری روشن )

یکی از زیباترین رنگ های لاک پاییزی ، خاکستری سرد و کمرنگ است که قطعا شیفته جلوه نهایی مات و نقره ای مانند آن خواهید شد.

 

 

4_ SPICY RED ( قرمز تند )

رنگ های قرمز تند و براق ، بسیار برای پوست های سبزه مناسب هستند.این رنگ روشن برای شب مهمانی مناسب است و مطمئنا همه توجه ها را به خود جلب میکند.

 

 

5_ TRANSLUCENT WHITE ( سفید شفاف )

ناخن های تقریبا خالی همیشه یک شرط مطمئن هستند ، سعی کنید ناخن های طبیعی خود را با پوششی از سفید شیری براق روشن کنید.

 

 

6_ CREAMY BLUE ( آبی کرمی )

یکی از رنگهایی که در چند سال گذشته در فصل پاییز و زمستان ترند شده بود همین رنگ آبی بود.ترکیب این رنگ برای ناخن به همراه شلوار سفید یا شلوار کتان راه راه یا شطرنجی جذابیت شما را دو چندان میکند.یکی دیگر از خاصیت های این رنگ این است که فرقی نمیکند رنگ پوست روشن باشد یا تیره ، بلوند باشد یا سبزه ناخن های آبی کرمی به دستان زیبای شما را زیباتر میکند.

 

 

7_ LEOMON YELLOW ( زرد لیمویی )

استفاده از این لاک ناخن راهی مطمئن برای پر کردن زندگی روزمره خود با انرژی مثبت و شاد است.در کل یه چیزی به شما دوستان عزیزم بگم اینکه لاک زرد ، پر انرژی بودن تو خونشه!!!!

 

 

8_ PLUM NAILS ( آلویی )

رنگ آلویی سایه عمیقی از بنفش مایل به قرمز است که اغلب با پیچیدگی همراه است.این یک رنگ زیبا است که برای مناسبت های مختلف از جمله موارد رسمی مناسب است زیرا آنقدر جسورانه نیست که نیاز به توجه داشته باشد اما همچنان شیک است.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
Ha گفت:
عالی بود
    مدیریت گفت:
    مرسی عزیزم