انواع روش های تاتو ابرو ، میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ، فیبروز ابرو

انواع روش های تاتو ابرو

 انواع روش های تاتو ابرو 


 انواع روش های تاتو ابرو امروزه محبوبیت بسیاری دارند. با ما همراه شوید تا روش های تاتو ابرو ، میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ، نانوبلیدینگ، فیبروز ابرو را برایتان توضیح دهیم.
تاتو ابرو دقیقاً همانطور که از کلمه آن مشخص است خالکوبی به شکل ابرو است. در حالی که خالکوبی ابروهای گذشته اغلب پررنگ و واضح به نظر می رسید، امروزه تاتو ابرو فوق العاده واقعی به نظر می رسد. تاتوهای ابرو را می توان به چند نوع تقسیم کرد: میکروبلیدینگ، نانو بروز و آمبره. همه روش های تاتو ابرو با کاشت جوهر یا رنگدانه در زیر پوست ایجاد می‌شوند، اما روش های هر یک متفاوت است.


میکروبلیدینگ
از زمانی که روش میکروبلیدینگ مرسوم شد، به یکی از محبوب‌ترین شکل‌های تاتو ابرو تبدیل شده است. میکروبلیدینگ فرآیندی است که در آن از یک ابزار دستی متشکل از چندین سوزن کوچک برای کاشت رنگدانه در زیر پوست استفاده می‌کنند. این روش ظاهر موی بسیار ظریف و واقعی به وجود می آورد و نیمه دائمی است. در واقع میکروبلیدینگ نوعی تاتو ابرو است، که رنگدانه‌های مورد استفاده در آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در طول زمان محو شوند تا اطمینان حاصل شود که ابروها می‌توانند به مرور به روز شوند. این روش طبیعی ترین ظاهر را با گذشت سالها تضمین می کند. میکروبلیدینگ به دلیل ماهیت نیمه دائمی که دارد، بسته به مهارت کسی که انجام می دهد و میزان عملکرد پوست شما ، تا دو سال دوام می آورد.

 

میکروبلیدینگ

 


نانوبلیدینگ 
نانوبلیدینگ هم یکی از انواع روش های تاتو ابرو است که با نام‌های «تاتو کردن ابرو با ضربه مو» و نانوبلیدینگ نیز شناخته می‌شوند، از تکنیکی دقیقا مشابه میکروبلیدینگ استفاده می‌کنند. اما بزرگترین تفاوت آنها  این است که ابروهای نانو از یک دستگاه تاتو دیجیتال و یک سوزن استفاده می کنند. این فرآیند می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند ابرویی طبیعی داشته باشند، اما پوستی ضخیم، یا چرب دارند، مفید باشد. 

 

نانوبلیدینگ


آمبره
ابروهای پودری یکی از انواع روش های تاتو ابرو است که معمولاً به آن "ابروهای ombre"آمبره می گویند، با استفاده از همان دستگاه دیجیتال و تک سوزن ابروهای نانو ایجاد می شوند، اما نتیجه، جلوه ای پرشده و پودری دارد که ظاهر ابرو را تقلید می کند. این تکنیک همچنین برای کسانی که پوست ضخیم،یا چرب دارند، گزینه‌ای عالی است و می‌تواند برای اصلاح رنگ ابروهایی که قبلا خالکوبی شده‌اند بسیار مفید باشد.

 

آمبره ابرو


میکروپیگمنتیشن 
 میکروپیگمنتیشن که به عنوان آرایش دائمی نیز شناخته می شود، یک درمان زیبایی شناسی صورت است که از خالکوبی برای شبیه سازی آرایش استفاده می کند. برای برخی از افراد استفاده از آرایش های خاص می تواند زمان بر یا دشوار باشد، به عنوان مثال، اگر شما یک بیماری مانند آرتریت دارید. میکروپیگمنتیشن از رنگدانه اکسید آهن تزریق شده به پوست استفاده می کند تا به طور نیمه دائمی برخی ویژگی ها را اصلاح یا بهبود بخشد.
میکروپیگمنتیشن هم به آقایان و هم خانم ها این امکان را می دهد تا فرم ابروها، خط مو، لب ها، چشم ها و موارد دیگر را از طریق فرآیند رسوب رنگدانه در لایه پوستی بهبود بخشند. و راهی عالی برای بازگرداندن اعتماد به نفس در مبتلایان به آلوپسی، ریزش مو، بیماران شیمی درمانی و موارد دیگر است.میکروپیگمنتیشن تا پنج سال دوام دارد، اما معمولاً با گذشت زمان از بین می‌رود. 

 

میکروپیگمنتیشن


فیبروز ابرو
فیبروز هم یکی از انواع روش های تاتو ابرو است که غیر دائمی می باشد و از ترکیب دو روش پرطرفدار هاشور و سایه ابرو در آن استفاده می شود . فیبروز ابرو دارای روش های مختلفی است مانند هاشور رو به بالا و مدل تیغ ماهی ، آسیایی ، کلاسیک  و . . ..در فیبروز از مواد معدنی استفاده می شود و به راحتی جذب پوست می شود و به دلیل رنگ طبیعی آن بیشتر افرادی که می خواهند تاتو ابرو انجام دهند این روش را انتخاب می نمایند .در روش فیبروز ابرو ها به شکل کاملا طبیعی و با هر فرمی که می خواهید تاتو می شوند و هر زمانی که خسته شدید می توانید آنها را پاک کنید.

 

فیبروز ابرو


 

 

https://www.byrdie.com/eyebrow-tattoo-5114224

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده