هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابروها بدانید|بهترین سالن میکروبلیدینگ مهرشهر

بهترین سالن میکروبلیدینگ

هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابروها بدانید را برایتان آماده کرده ایم. میکروبلیدینگ که نوعی خالکوبی زیبایی است، یکی از جدیدترین ترندهای ابرو است و، این قابلیت را دارد که ابروهای شما را برای سال ها زیبا نگه دارد.
هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابروها بدانید
میکروبلیدینگ به سادگی
ابروهای شما را زیبا می‌کند. و اگر ابروهایتان آسیب دیده و مدلی که می خواهید نیست با این روش می توانید به فرم و حجم دلخواه خود برسید. با ما همراه شوید تا هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابروها بدانید را برایتان شرح دهیم.
میکروبلیدینگ چیست؟
میکروبلیدینگ یک
تاتو آرایشی نیمه دائمی است. برخلاف خالکوبی‌های سنتی، که از یک تفنگ خالکوبی استفاده می‌کنند که دائماً بالا و پایین می‌رود و به پوست نفوذ می‌کند، میکروبلیدینگ از یک تیغه کوچک و منفرد با ردیفی از ۱۱ سوزن به سختی قابل مشاهده در یک ردیف، برای ایجادخطوط ظریف استفاده می‌کند. ضربات مو مانند، تقریباً مانند برش کاغذ. 
آیا میکروبلیدینگ با سایه ابرو متفاوت است؟
تفاوت تماماً
در تکنیک است. شما می‌توانید هم با دستگاه خالکوبی دائمی هم با میکروبلیدینگ سایه بزنید، همچنین می‌توانید با دستگاه سایه بزنید. فقط تکنیک متفاوت است از نظر ظاهری، آخرین روند سایه زدن ابرو، به جای افزودن موها ، صرفاً افزودن رنگدانه به نواحی خاصی از ابرو است. میکروبلیدینگ طبیعی‌تر به نظر می‌رسد در حالی که سایه زدن ظاهری پررنگ‌تر می‌دهد.
چه کسانی می توانند میکروبلیدینگ را انجام دهند؟
هرکسی می‌تواند از
میکروبلیدینگ بهره‌مند شود. فرقی نمی کند که ابروهای کامل داشته باشید یا ابروهای نازک و کم پشت و با تکنسین متخصص ابرو، می توانید ظاهر دلخواه خود را هر چه که باشد به دست آورید. فقط به زنان باردار یا شیرده هشدار داده می‌شود که منتظر بمانند زیرا خطر عفونت بالاتری دارند.

خطرات میکروبلیدینگ
تا زمانی که به خوبی از آنها
مراقبت کنید، هیچ خطری وجود ندارد.
چگونه سالن مناسب برای انجام میکروبلیدینگ را انتخاب کنید؟
شما حتما باید به
متخصص که گواهینامه و مجوز انجام اینکار را دارند مراجعه کنید. و حتما به دنبال تصاویر قبل و بعد باشید. نمونه کارها را بررسی کنید و عکس ها و ویدیوهای کار را در شبکه های اجتماعی و وب سایت آنها مشاهده کنید.سالن های خوب دارای نمونه کارهایی در اینستاگرام و وب سایت با عکس های ویرایش نشده خواهند بود، بنابراین منافذ، جوش و قرمزی را در عکس ها خواهید دید. حتما نظرات و کامنت ها را بررسی کنید تا تجربه کسانی که کار انجام داده اند و نظر خود را گذاشته اند بخوانید.
آیا میکروبلیدینگ ضرر دارد؟
این فرآیند برای اکثر افراد
تقریباً بدون درد است زیرا کرم بی حس کننده موضعی همیشه قبل از شروع میکروبلیدینگ استفاده می شود. و درد آن کمتر از موچین است." اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است کمی سوزش داشته باشد.
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ
تقریباً یک ماه طول می کشد تا ابروها 
به طور کامل بهبود یابند، اما همه چیز به این بستگی دارد که در وهله اول به سراغ چه کسی رفته اید و چقدر از دستورالعمل های مراقبت های بعدی خود پیروی کرده اید. به طور کلی، در طول هفته اول، شما باید ابروهای خود را خشک نگه دارید (بدون دوش، عرق کردن، یا آرایش روی ناحیه ابرو یا اطراف آن، یا ممکن است مقداری از رنگدانه ها را بشویید)، از پماد یا کرمی استفاده کنید که طبق دستورالعمل تکنسین به شما داده می شود و از خوابیدن روی صورت خودداری کنید. ابروهای جدید شما ممکن است بسیار تیره تر از حد معمول به نظر برسند و این کاملا طبیعی است. رنگدانه به مرور زمان محو می شود، نگران نباشید. 
میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟
میکروبلیدینگ
بسته به پوست، سبک زندگی و محصولاتی که استفاده می کنید، معمولاً یک تا سه سال طول می کشد. انواع پوست های چرب تمایل دارند رنگدانه ها را سریعتر از سایر پوست ها متابولیزه کنند. بعد از حدود یک سال، اکثر مردم متوجه محو شدن می شوند.
آیا میکروبلیدینگ قابل پاک کردن است؟
اگر به هر دلیلی از میکروبلیدینگ
پشیمان هستید، این پایان دنیا نیست. با شستن ساده صورت خود بعد از آن، شانس بیشتری برای محو شدن فوری خواهید داشت، زیرا آب می تواند رنگدانه قرار گرفته روی پوست را بشوید. اگر ابروهای شما بهبود یافته اند، می توانید به سادگی تاتو را با لیزر پاک کنید. به دلیل اثر طبیعی و ماهیت نیمه دائمی، این روند بسیار سریعتر از خالکوبی سنتی پیش می رود.
بهترین سالن میکروبلیدینگ مهرشهر

سالن زیبایی آندیا فلاح بهترین سالن میکروبلیدینگ مهرشهر با مجوز رسمی و مدارک معتبر با جدیدترین متدهای روز دنیا در خدمت شما عزیزان می باشد چنانچه ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین سالن میکروبلیدینگ مهرشهر می گردید کافی است با متخصصان ما تماس بگیرید تا هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابروها بدانید برایتان شرح دهند و پس از مشاوره رایگان از انجام میکروبلیدینگ خود لذت ببرید.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده