هر آنچه باید درباره آرایش دائم بدانید | آرايش دائم صورت چيست؟

آرایش دائمی

هر آنچه باید درباره آرایش دائم بدانید را می خواهیم برایتان بگوییم . جذابیت آرایش دائمی مطمئناً وسوسه‌انگیز است تصور کنید دیگر هرگز مجبور نشوید خط چشم بکشید یا دائم رژ بزنید البته اما آرایش دائم بدون معایب نیست، اما اگر آرايش دائم صورت توسط یک متخصص و با ابزار مناسب و تمیز انجام شود مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد با ما همراه باشید تا هر آنچه باید درباره آرایش دائم بدانید را توضیح دهیم.
آرایش دائمی چیست؟
آرایش دائمی که به عنوان خالکوبی زیبایی، میکروپیگمنتیشن یا درمپیگمنتیشن نیز شناخته می شود، نوعی خالکوبی سطحی است که شامل استفاده از رنگدانه در لایه پوستی برای تقویت ویژگی هایی مانند ابروها، چشم ها و لب ها است. همچنین در زمینه پیراپزشکی برای استتار جای زخم، شبیه سازی مو و بازسازی آرئول ها استفاده می شود.
این کار توسط یک دستگاه کوچک دستی مجهز به یک یا چند سوزن (بسته به تکنیک) رنگدانه مخصوص ساخته شده را در عمق کم در پوست رسوب می دهد. این رنگدانه‌ها حاوی غلظت کمتری از رنگ‌ها و نسبت مایع بالاتری نسبت به جوهر خالکوبی سنتی هستند تا ظاهری طبیعی‌تر روی پوست داشته باشند. آنها همچنین بر خلاف جوهر خالکوبی سنتی به مرور زمان محو می شوند.
با توجه به محو شدن، آرایش دائمی، در واقع، فقط نیمه دائمی است. رنگدانه می تواند تا چندین سال قبل از اینکه شروع به محو شدن کند، باقی بماند و احتمالاً در طول زمان برای حفظ نیاز به تمدید است. و در حالی که بازه‌های زمانی خاص برای ترمیم از فردی به فرد دیگر متفاوت است (بسته به عواملی مانند نوع رنگدانه، محل خالکوبی، سن مشتری، انتخاب‌های سبک زندگی و نوع پوست)، معمولاً هر یک تا سه سال یک‌بار مورد نیاز است.
در واقع داشتن رنگدانه‌ای که هنگام انجام کارهای زیبایی روی صورت محو شود، مطلوب است. چهره‌های ما با گذشت زمان تغییر می‌کنند و پیر می‌شوند، بنابراین اینکه بتوانیم با گذشت سال‌ها تغییراتی ایجاد کنیم ایده‌آل است.
محبوب ترین انواع آن عبارتند از: میکروبلیدینگ ابرو، رژگونه و رنگ لب، خط چشم دائمی و خط مژه و خالکوبی کک و مک. بسته به نوع آرایش دائمی که انتخاب می کنید، تکنیک ها، نتایج و ماندگاری بسیار متفاوت است. 
میکروبلیدینگ

 

میکروبلیدینگ


میکروبلیدینگ تکنیکی است که برای بهبود ظاهر ابروها استفاده می شود. این روش شامل استفاده از یک ابزار کوچک دستی با سوزن‌های بسیار ظریف برای رسوب رنگدانه و ایجاد ضربه‌های کوچک و مو مانند در لایه بالایی پوست است. رنگدانه های مورد استفاده در میکروبلیدینگ به طور خاص برای مطابقت با رنگ مو و رنگ پوست افراد انتخاب می شوند. در نتیجه، کلید دستیابی به نتایج زیبا و طبیعی، انتخاب دقیق تکنسینی است که تئوری رنگ و عمق پوست را درک کند.
این یک گزینه نسبتاً فراگیر است، زیرا به مشتریان این امکان را می دهد تا به سادگی ظاهر ابروهای خود را در صورت نیاز تنظیم و بهبود بخشند. این به ویژه برای کسانی که ابروهای نازک یا کم پشت دارند، ابروهای ناهموار، کسانی که به دلیل شرایط پزشکی ابروهای خود را از دست داده اند، و هرکسی که به دنبال یک روال زیبایی با مراقبت کم است، ایده آل است.
در حالی که این درمان برای اکثر افراد مفید است، اما ممکن است برای کسانی که شرایط پزشکی خاصی دارند (مانند خونریزی و برخی اختلالات خودایمنی خاص)، زنان باردار یا شیرده، و کسانی که دارای شرایط پوستی خاصی هستند (مانند اگزما، روزاسه یا پسوریازیس) و کسی که تحت پرتو درمانی یا شیمی درمانی است مناسب نیست.
شیدینگ لب

 

شیدینگ لب


شیدینگ لب یک تکنیک طراحی است که برای افزودن یک رنگ شفاف به لب‌ها استفاده می‌شود. نقاط ریز رنگدانه به ناحیه اضافه می‌شود تا به آرامی میزان پوشش مورد نظر را ایجاد کند. 
شیدینگ لب همچنین می‌تواند برای بهبود شکل لب استفاده شود، و آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بدون تعهد جراحی یا فیلر، وضوح بیشتری به آن اضافه کنند. این درمان همچنین می تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک روی لب کمک کند. رنگ و پوشش جوهر بسته به ترجیحات فردی متفاوت است، رنگ طبیعی لب ها را تقویت یا بازیابی می کند یا به طور کلی سایه لب پر جنب و جوش تر ایجاد می کند.
بسته به عواملی مانند نوع پوست، عادات سبک زندگی و رژیم روزانه مراقبت از آفتاب، نتایج می‌تواند از یک و نیم تا سه سال دوام داشته باشد. 
خط چشم دائمی

 

خط چشم دائمی


این روش با استفاده از یک سوزن کوچک متصل به یک قلم دیجیتالی انجام می‌شود که رنگدانه را به داخل پوست فشار می‌دهد. تحمل درد از مشتری به مشتری دیگر بسیار متفاوت است.
مانند خط چشم سنتی، تکنیک های طراحی مختلفی وجود دارد که می توان انجام داد که طبیعی ترین آنها برجسته کردن خط مژه است. با قرار دادن رنگدانه تیره‌تر در بین مژه‌ها، توهم مژه‌های پرتر را ایجاد می‌کند. دیگر گزینه‌های محبوب عبارتند از سایه های پودری که می‌توان آن را به بهترین شکل ایجاد کرد. خط چشم نازک که دارای یک خط رنگدانه ظریف و باریک در امتداد خط مژه بالایی است. خط چشم بالدار، که چشمگیرتر است و ظاهری بالدار تزئینی دارد که فراتر از گوشه بیرونی چشم گسترش می یابد. و خط چشم گرد و غباری که دارای ظاهری دودی تر و بالدار محو شده است. به طور کلی، آنها را می توان برای مطابقت با نتایج مورد نظر مشتری تنظیم و اعمال کرد. افرادی که دارای پوست بسیار شل پلک هستند، کاندیدای ایده‌آلی برای این کار نیستند.
خالکوبی کک و مک

 

خالکوبی کک و مک


خالکوبی کک و مک شامل خالکوبی کک و مک های کوچک با ظاهر طبیعی بر روی پوست با استفاده از دستگاه یا ابزار دستی است که رنگدانه را به شکل کک و مک در پوست رسوب می دهد. 
خالکوبی کک و مک معمولاً در هر جلسه شارژ می شود، زیرا میزان کک و مک برای ایجاد ظاهر مورد نظر می تواند بسیار متفاوت باشد و احتمالاً ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشد. 
یک تکنسین با مجوز و با تجربه انتخاب کنید
مهم است که تحقیق کنید و یک
تکنسین واجد شرایط، با تجربه و دارای مجوز پیدا کنید. فراتر از خطرات عفونت بالقوه و سایر خطرات، احتمال نارضایتی از طراحی و انجام کار وجود دارد و درست است که اینکار موقتی است اما باید تا سه سال صبر کنید تا محو شود.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده