میکروبلیدینگ خط رویش مو |مزایا، معایب و نحوه میکروبلیدینگ خط رویش مو

میکروبلیدینگ موی سر


میکروبلیدینگ خط رویش مو بهترین پوششی است که شما به دنبال آن بوده اید.  هر روز شاهد روندهای جدیدتری برای افراد مبتلا به ریزش مو هستیم. میکروبلیدینگ خط رویش مو یکی از این روش هاست که رشد مو را تحریک می کند. این روش مشابه میکروبلیدینگ ابرو عمل می کند، یک دستگاه دستی رنگدانه هایی را روی پوست سر اعمال می کند که شبیه فولیکول های مو واقعی است. 
بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای بهبود زیبایی خود با کانتور کردن خط مو یا تقویت ظاهر رشد مو هستید، این روش به شما کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکروبلیدینگ خط رویش مو،و دانستن مزایا، معایب و نحوه میکروبلیدینگ خط رویش مو با ما همراه باشید.

 میکروبلیدینگ خط رویش مو چیست؟
میکروبلیدینگ خط رویش مو روشی است که از یک تیغه نازک با سوزن‌های ریز برای افزودن رنگدانه به سطح پوست سر استفاده می‌کند و طراحی خط موی شما را تغییر می‌دهد. با ایجاد ضربه هایی بر روی پوست سر که شبیه موهای طبیعی است، نقاط طاسی و موهای نازک را می پوشاند. این کار یک راه حل نیمه دائمی است که باعث می شود تارهای شما سالم تر، ضخیم تر و حجیم تر به نظر برسند. این درمان برای افراد مبتلا به آلوپسی، موهای نازک و طاسی  مفید است. 

 

میکروبلیدینگ خط رویش مو

 


مزایای میکروبلیدینگ خط رویش مو
به موهای شما کمک می کند تا پرتر به نظر برسند: میکروبلیدینگ با اضافه کردن توهم مو و ایجاد ظاهری متراکم و پرتر، ظاهر واقعی مو را تقلید می کند. این کار باعث می شود افراد نسبت به خودشان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.
به افراد کمک می کند تا بهتر با شرایط زمینه ای مقابله کنند: افراد مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک، ماداروزیس، و تریکوتیلومانیا که ریزش موی شدید را تجربه می کنند، آنها از این روش سود می برند زیرا توهم مو را در قسمت های ریخته شده و بدون مو ایجاد می کند.
یک گزینه درمانی سفارشی است: میکروبلیدینگ خط مو یک عمل زیبایی شخصی است که متناسب با نیازهای خاص فرد است. متخصص زیبایی یا تکنسین آرایشی معمولاً از جوهرهای کامپوزیتی با فرمول خاص برای تکمیل رنگ پوست افراد استفاده می کند .
معایب میکروبلیدینگ خط رویش مو 

رنگدانه با گذشت زمان محو می شود: میکروبلیدینگ خط مو یک فرآیند نیمه دائمی است که نیاز به ترمیم منظم دارد زیرا ممکن است رنگدانه پس از یک سال محو شود.
ممکن است باعث تحریک پوست شود: میکروبلیدینگ می تواند باعث ایجاد درماتیت آلرژیک شود که می تواند منجر به ناراحتی و التهاب پوست شود که به طور مشابه پس از شکل دادن به ابرو از طریق روش میکروبلیدینگ مشاهده می شود .
ممکن است باعث ایجاد رنگدانه شود: مطالعات نشان می‌دهند که میکروبلیدینگ می‌تواند منجر به رنگ‌زدایی شبیه ویتیلیگو یا لکه‌های سفید روی پوست شود .
ممکن است در حذف رنگدانه ها مشکل ایجاد کند: اگر از نتایج میکروبلیدینگ خود ناراضی هستید، ممکن است برای از بین بردن پیگمانتاسیون تحت لیزر درمانی قرار بگیرید. با این حال، ممکن است باعث ناراحتی شود یا بی اثر باشد قبل از انجام این کار با یک متخصص پوست مشورت کنید.
فرآیندی زمان‌بر است: میکروبلیدینگ خط موی شما می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد و ممکن است تقریباً یک ماه طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد.
رنگ آن ممکن است تغییر کند: جوهر بیشتر حاوی موادی مانند اکسید آهن است. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می تواند آن را قرمز رنگ کند. 
چه کسی به میکروبلیدینگ مو نیاز دارد؟
میکروبلیدینگ مو برای موارد زیر ایده آل است:
کسانی که پیشانی پهن تر، خط موی عقب رفته، موهای نازک یا ریزش مو دارند.
کسانی که می خواهند ویژگی های صورت خود را برجسته کنند و تقارن صورت را با تغییر خط مو متناسب با فرم صورت خود بهبود بخشند.
چه کسانی نباید میکروبلیدینگ مو را انتخاب کنند؟
در حالی که میکروبلیدینگ خط مو می تواند به نتایج چشمگیری منجر شود، بهتر است برخی از افراد از این درمان زیبایی اجتناب کنند.
کسانی که به رنگ ها یا جوهرهای تاتو حساسیت دارند.
کسانی که بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس دارند.
افرادی که پوست چرب دارند، زیرا ممکن است به دلیل تولید بیش از حد سبوم روی پوست (که ممکن است جوهر را تار به نظر برساند) به نتایج دلخواه نرسند.
افرادی که باردار یا شیرده هستند، زیرا رنگدانه ای که در طول عمل استفاده می شود، پتانسیل نفوذ به جریان خون را دارد و خطر بالقوه ای برای جنین یا کودک شیرده ایجاد می کند.
فرآیند میکروبلیدینگ خط رویش مو چگونه است؟
منطقه مورد عمل و مناطق مجاور تمیز می شود.
کرم موضعی بی حس کننده روی پوست استفاده می شود.
پوست در سه جهت متضاد کشیده می شود تا این روند تسهیل شود.
یک قلم میکروبلیدینگ آغشته به جوهر، رنگدانه‌ها را با ایجاد ضربه‌هایی روی پوست سر رسوب می‌کند.
رنگدانه روی پوست سر لکه می شود و پس از 5 دقیقه با نرمال سالین پاک می شود.
یک پماد آنتی بیوتیک روی ناحیه آسیب دیده اعمال می شود.
چگونه برای میکروبلیدینگ خط رویش مو آماده شویم؟
حداقل یک هفته قبل از عمل از مصرف کافئین، الکل، آسپرین، یا هر رقیق کننده خون دیگر خودداری کنید.
حداقل 5 روز قبل از عمل از استفاده از اسکراب های خشن یا ساینده یا محصولات حاوی اسید گلیکولیک یا رتینول خودداری کنید.
از تمیز و خشک بودن پوست سرتان در روز درمان اطمینان حاصل کنید. از ژل یا کرم مو استفاده نکنید.
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ مو
به مدت 48 ساعت از تماس ناحیه با آب خودداری کنید.
حداقل تا 6 هفته پس از درمان از بخار دادن مو یا صورت خودداری کنید.
برای جلوگیری از تغییر رنگ از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خودداری کنید.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده