خالکوبی حلقه ازدواج برای زوج ها | تتو دائمی برای انگشت حلقه

خالکوبی حلقه ازدواج

خالکوبی حلقه ازدواج برای زوج ها می تواند بسیار جالب باشد . تتو دائمی برای انگشت حلقه مادام العمر است و برای زوج های عاشق مناسب است.


تتو دائمی برای انگشت حلقه


خالکوبی حلقه عروسی تعهد و عشق همیشگی را نشان می دهد زیرا یک عمر دوام می آورند. و بر خلاف حلقه‌های فلزی سنتی که ممکن است گم شوند یا خراب می شوند، برای همیشه با شما می‌مانند و آن‌ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال نشانه‌ای دائمی از عشق هستند.
امکانات مختلف طراحی یکی دیگر از دلایلی است که بیشتر زوج ها از خالکوبی به عنوان حلقه استفاده می کنند. علاوه بر این خالکوبی حلقه ازدواج برای زوج ها آزادی انتخاب گزینه‌های مختلف، از جمله خطوط ، حروف و نقل قول، و ...  می‌تواند منحصر به فرد باشد.


خالکوبی حلقه ازدواج برای زوج ها


چه به دنبال یک حلقه ساده در انگشت خود باشید یا یک طرح پیچیده تر، امکانات خالکوبی حلقه بی پایان است. به همین دلیل است که پیدا کردن خالکوبی های مناسب برای شما و شریک زندگیتان می تواند یک چالش باشد.
وقتی دو نفر که آماده ازدواج هستند، خالکوبی های مشابه حلقه ازدواج را انتخاب می کنند، می تواند بیانیه ای صادقانه از عشق ابدی باشد. انتخاب این خالکوبی ها به جای حلقه های ازدواج یک بیانیه خلاقانه و زیبایی شناختی است که دلبستگی شما را به معشوق نشان می دهد. 


خالکوبی حلقه ازدواج نشانه چیست؟


خالکوبی حلقه ازدواج نه تنها تعهد را نشان می دهد، بلکه نویدی است که این رابطه برای همیشه است. شما و شریک زندگیتان قرار نیست همدیگر را ترک کنید، درست مثل اینکه خالکوبی قرار نیست انگشت شما را ترک کند.


1. خالکوبی ملکه و پادشاه قلب

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این یک طراحی فوق العاده ساده و با کلاس است. همچنین یکی از مواردی است که بلافاصله قابل تشخیص است. پیامی که منتقل می کند هم جاودانه و هم عاشقانه است. همه چیز در مورد یک رابطه خاص بین یک ملکه و یک پادشاه است. می‌توانید جوهر را طوری سفارشی کنید که عناصر بیشتر یا کمتری را از کارت‌های بازی اضافه کند و آن را منحصراً شخصی کنید.


2. خالکوبی حروف اسم

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این سبک به همان اندازه شخصی است که می توانید از فونت حروف اول نام شریک با پس زمینه مدرن یا سنتی استفاده کنید. بسته به ظاهری که می خواهید، می توانید آن ها را رنگی یا سیاه و سفید کلاسیک انجام دهید.


3. خالکوبی تاریخ عروسی

 

خالکوبی حلقه ازدواج


تاریخ عروسی شما یکی از خاص ترین روزهای زندگی شماست. روزی که با غرور و شادی به گذشته نگاه خواهید کرد. چه راه بهتری برای یادبود روز عروسی از تتو دائمی روی انگشتتان شماست؟ از اعداد رومی یا هر زبان دیگری می توانید استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای این خالکوبی حلقه ازدواج این است که هرگز سالگرد خود را فراموش نخواهید کرد!


4. خالکوبی آقا و خانم

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این یک برداشت ساده و موثر از یک موضوع دنیای قدیمی است. این یک روش کلاسیک برای بیان این است که چگونه عروسی وضعیت شما را تغییر داده است. شما آزاد هستید که سبک حروفی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد، از حروف بزرگ گرفته تا خط شکسته، از ساده تا پیچیده. حتی می توانید از دست خط خود استفاده کنید.


5. خالکوبی ساده حلقه ازدواج

 

خالکوبی حلقه ازدواج


آنها به شکل نوارهای ساده یا نقوش کوچک هستند. این الگوهای ساده و کلاسیک برای زوج‌هایی است که نمی‌خواهند درباره رابطه‌شان با صدای بلند فریاد بزنند، اما از به رخ کشیدن آن هم نمی‌ترسند.


6. خالکوبی گره سلتیک

 

خالکوبی حلقه ازدواج

 


گره سلتیک نماد دوستی، عشق و وفاداری است. خالکوبی حلقه گره سلتیک عشق و محبت را دائمی و خاص می کند. می تواند رنگی یا سیاه و سفیدباشد، اینها همیشه یادآور احساساتی هستند که هرگز نمی‌میرند.


7. خالکوبی قفل و کلید

 

خالکوبی حلقه ازدواج


قفل و کلیدها نمادهای جاودانه و نشانه های عشق هستند. یک قلب به یک کلید باز می شود و این در دستان شماست. این چیزی است که زندگی مشترک شما را کاملا منعکس می کند. این خالکوبی‌های انگشت حلقه می‌توانند کوچک یا پیچیده باشند. 


8.خال کوبی زندگی عاطفی

 

خالکوبی حلقه ازدواج


خالکوبی حلقه نجات راهی شیرین و موثر برای نشان دادن اینکه قلب شما برای چه کسی می‌تپد، اکنون و برای همیشه است. نماد می تواند به هر اندازه که دوست دارید واقعی یا گرافیکی باشد، تنها چیزی که مهم است این است که نماد همراهی شما باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند آن را با قلب شخصی سازی کنند و برخی حتی با حروف اول اسم خط زندگی را پایان می دهند. اینها معمولاً در یک رنگ هستند و تا انتهای انگشت گسترش می یابند تا طناب نجات را نشان دهند.


9. خالکوبی قلب و بی نهایت

 

خالکوبی حلقه ازدواج


قلب و بی نهایت ترکیبی برازنده و خلاقانه است که عشق ابدی را نشان می دهد. آنها به معنای دو قلب هستند که با هم می تپند، تا ابد. به همین دلیل است که اغلب از الگوی قلب و بی نهایت برای بیان این جمله کلاسیک استفاده می شود، "تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند." این یک موتیف قوی و صمیمانه است که چیزهای زیادی را در مورد رابطه شما آشکار می کند.


10. الماس

 

خالکوبی حلقه ازدواج


چرا الماس را روی حلقه قرار دهید در حالی که می توانید آن را برای همیشه به انگشت خود بچسبانید؟ این خال کوبی سرگرم کننده، پر زرق و برق است و با هر لباس عروسی می آید.


11. متصل شده توسط قلب

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این الگوی جذاب حروف اول دو نفر را نشان می دهد که با یک قلب به هم متصل شده اند. عاشقانه است، شیک است، و شایان ستایش است. در یک نگاه، وضعیت رابطه شما را نشان می دهد. این یک راه جالب و غیرقابل استدلال برای نشان دادن یک پیوند عاشقانه است.


12. خالکوبی حلقه ازدواج مینیمالیست

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این خالکوبی ها ساده و شیک هستند. طراحی مینیمالیستی برای کسانی است که ترجیح می دهند با روشی بدون حاشیه و در عین حال شیک نشان دهند که برای همیشه به یکدیگر تعلق دارند. آنها می توانند نوارهای ساده، بریده بریده یا خطوط منحنی ظریف باشند. این سبک پیچیده و شیک همیشه مد خواهد بود.


13. خالکوبی گره 

 

خالکوبی حلقه ازدواج


گره یکی دیگر از نمادهای تداعی کننده کاری است که دو نفر قصد انجام آن را دارند. این تاتو نشانه پیوندی است که در طول سال ها زنده خواهد ماند. 


14. خالکوبی حلقه ازدواج سلتیک

 

خالکوبی حلقه ازدواج


خالکوبی حلقه ازدواج سلتیک یک نماد قوی و سنتی از اتحاد است و نشان می دهد که شما برای همیشه در عشق و وفاداری پیوند خورده اید. در حالی که برای قدردانی از چنین احساساتی مجبور نیستید به ایرلند سفر کنید، هنوز هم می توانید با گذاشتن آن بر روی انگشت خود به تاریخ و نماد نسخه سنتی ایرلندی احترام بگذارید. برای کسانی که ریشه های ایرلندی دارند، این نماد به ویژه قدرتمند است.


15. خالکوبی حلقه ازدواج ایرلندی

 

خالکوبی حلقه ازدواج


این نماد به عنوان حلقه کلاداگ نیز شناخته می شود و یکی دیگر از نشانه های قدیمی با هم بودن است. دو دست نشان دهنده دوستی است، قلب نماد عشق، و تاج بالای آن برای وفاداری است. دوستی، عشق و وفاداری  این چیزی است که این خال کوبی حلقه هر روز شما را به یاد می آورد.


16. خالکوبی زوج لنگر

 

خالکوبی حلقه ازدواج


وقتی یکی قول ازدواج می دهد، به این معنی است که هر دوی شما آنجا هستید تا همدیگر را در فراز و نشیب های زندگی لنگر بیاندازید. هر دوی شما بر یکدیگر تأثیر خواهید گذاشت و با هم پیوندی پایدار، و ابدی ایجاد خواهید کرد. 


17. خالکوبی حلقه جنگ ستارگان

 

خالکوبی حلقه ازدواج

 


حلقه جنگ ستارگان مورد علاقه بسیاری است. این  خالکوبی را می توان به روش های مختلف سفارشی کرد. طرح خالکوبی می تواند شخصیت ها، یک موتیف یا حتی نقل قول مورد علاقه شما را نشان دهد. 


18. خالکوبی سه بعدی حلقه ازدواج

 

خالکوبی حلقه ازدواج


عشقی که به عروسی می انجامد ابعاد زیادی دارد. و اگر طرح سه بعدی را انتخاب کنید، برخی از آنها را به روش های جادویی و رنگارنگی که برای همیشه ماندگار هستند، به نمایش می گذارید. علاوه بر این، یک حلقه 3 بعدی مطمئناً منحصر به فرد است.


یک خالکوبی منحصر به فرد حلقه ازدواج طراحی کنید

موارد ذکر شده در بالا برخی از انتخاب های همیشه محبوب برای خالکوبی گروه عروسی هستند. بسته به سلیقه خود، مطمئناً موردی را پیدا خواهید کرد که برای شما و شریک زندگیتان جذاب باشد. با این حال، ممکن است بخواهید یکی از آنها را شخصی سازی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید، چند ایده را برای خالکوبی حلقه ازدواج منحصر به فرد آزمایش کنید، آن را با شریک زندگی خود در میان بگذارید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید.
می توانید نام ها و حروف اول را انتخاب کنید و ببینید که چگونه می توانید خلاقانه آنها را ترکیب کنید. به یاد داشته باشید که تنها فضای کمی روی انگشت حلقه وجود دارد، بنابراین طرح نباید خیلی بزرگ یا کوچک به نظر برسد.
اعداد رومی یا کلماتی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما اهمیت زیادی دارند، مانند ایمان یا اعتماد. باز هم، می توانید حتی به کلمات مرکب شده در زبان مادری خود نگاه کنید.
جی زی و بیانسه عدد رومی "IV" را به عنوان جایگزین حلقه نامزدی روی انگشتان حلقه خود خالکوبی کردند. این عدد به ترتیب نشان دهنده تولد آنها، 4 دسامبر و 4 سپتامبر است.
رنگ ها حوزه دیگری است که مردم دوست دارند آن را آزمایش کنند. انتخاب رنگ‌های مناسب می‌تواند تفاوت بین یک خالکوبی متوسط حلقه ازدواج و خالکوبی واقعاً برجسته را ایجاد کند. به جوهرهای مختلف موجود نگاه کنید و چندین ترکیب را امتحان کنید. بسیاری از مردم پیچیدگی رنگ مشکی کلاسیک را دوست دارند. 
به خاطر داشته باشید که لازم نیست هر دو حلقه شما یک طرح باشند. هر یک از شما می تواند آنچه را که با آن راحت است انتخاب کند، مانند طرح پادشاه و ملکه یا قفل و کلید. شما همچنین می‌توانید مجموعه‌های مشابهی برای خودتان ایجاد کنید. هیچ قانونی وجود ندارد. همه چیز به شما بستگی دارد.

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده