تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان

تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان

 

تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان رویا نیست و بسیار راحت است .حتما به دنبال راه هایی هستید که موهایتان حجیم و زیبا به نظر برسد! اجازه دهید سفر تغییر موهای شما با این روغن ها برای رشد مو

تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان

چه کسی موهای پرپشت و شاداب نمی خواهد؟ اما وقتی موهای شما با سرعت حلزون رشد می کند یا با سرعت سریع می شکند، چه کاری می توانید انجام دهید؟ در حالی که ریختن حدود 100 تار در روز طبیعی است، اگر خیلی بیشتر از این مقدار از دست می دهید، ممکن است لازم باشد به دنبال محصولاتی بروید که باعث رشد مو می شوند. اما قبل از انتخاب محصول، باید بدانید که عوامل متعددی باعث ریزش مو می شوند. این موضوع شامل کاهش وزن، آلوپسی ، کمبود آهن، سندرم تخمدان پلی کیستیک و برخی بیماری ها می شود.

ابتدا مطمئن شوید که ریزش موی شما به دلیل بیماری زمینه ای نیست. ریزش مو به دلیل یک بیماری زمینه ای نیاز به توجه فوری دارد و محصولات فقط باید طبق توصیه یک متخصص پوست استفاده شوند. ما برای افرادی که مشکلی ندارند ، و به دنبال تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان هستند پیشنهاداتی داریم با ما همراه شوید تا برایتان توضیح دهیم.تقویت و رشد مو تقویت و رشد مو تقویت و رشد مو تقویت و رشد مو تقویت و رشد مو تقویت و رشد مو

استفاده از آب پیاز

مطالعات نشان داده اند که استفاده از آب پیاز موجب خون رسانی به مو و پوست سر می شود و فولیکول های مو را افزایش می دهد و به بهبود رشد مو کمک می کند. می توانید به راحتی از آب پیاز برای ماساژ پوست سر استفاده کنید و یا یکی از محصولاتی که حاوی خواص پیاز است برای تحریک رشد مو استفاده کنید.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا نه تنها برای موهای شما، بلکه برای پوست نیز مفید است. یکی از بهترین ویژگی‌های این روغن این است که پوست را عمیقاً مرطوب می‌کند، تولید چربی را متعادل می‌کند و باعث سلامت پوست سر می‌شود. مناسب برای انواع مو، تغذیه کننده مو، کاهش موخوره و درخشندگی است.

ماساژ روغن نارگیل

حداقل 5 دقیقه در روز برای ماساژ پوست سر خود وقت بگذارید. این کار به افزایش گردش خون و شروع رشد مو کمک می کند. روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب بالا و آنتی اکسیدان هایی است که تغذیه عمیق مو را تامین می کند. ریزش مو را کاهش می دهد، رشد مو را تقویت می کند و از شوره سر جلوگیری می کند. فولیکول های مو را بهبود می بخشد و شکستگی مو را متوقف می کند. قبل از شامپو زدن حداقل 30 دقیقه روغن نارگیل را روی تمام موها و پوست سر خود بمالید. چند قطره روغن نارگیل را روی کف دست بریزید. با استفاده از نوک انگشتان، آن را روی تمام پوست سر ماساژ دهید، روغن اضافی را با دستمال خشک کنید.

استفاده از زنجبیل راه حل بسیار ساده در آشپزخانه شما

کسانی که می خواهند راه حل آسانی برای رشد مو بدانند، این راه حل بسیار ساده در آشپزخانه شما است. ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب موجود در زنجبیل باعث تحریک مو می شود که منجر به رشد مو می شود. زنجبیل دارای جینجرول است که گردش خون را بهبود می بخشد و همچنین باعث رشد مو می شود. ۱ قاشق چای‌خوری روغن نارگیل، روغن آرگان، آب پیاز، نصف قاشق چای‌خوری روغن کرچک، ۲ قطره اسانس اسطوخودوس، ۱ قطره اسانس رزماری و ۱ قاشق چای‌خوری آب زنجبیل را با هم مخلوط کنید و در آخر ۱ قاشق چای خوری نرم کننده را اضافه کنید. آن را به طور کامل روی پوست سر و تارهای موی خود بمالید، و مدت 30 دقیقه نگه دارید و سپس با شامپو بشویید. اگر موهایتان خیلی خشک است، می توانید بعد از آن از نرم کننده سبک استفاده کنید. این کار نه تنها موجب می شود موهای شما سریع‌تر رشد کنند، بلکه باعث درخشندگی موهای شما نیز می‌شود.

چای سبز را روی پوست سر خود بمالید

 چای سبز دارای آنتی اکسیدان هایی است که باعث رشد مو می شود. استفاده منظم از چای سبز می تواند نتایج سریع را در عرض 3 هفته به شما بدهد. مقداری آب بجوشانید و برگ های چای سبز را به دلخواه خود اضافه کنید. حالا صبر کنید تا چای سبز خنک شود و سپس چای سبز ولرم را روی موهایتان بریزید. بگذارید یک ساعت روی موهایتان بماند و سپس آبکشی کنید.

سرکه سیب برای موهای شما عالی است

 یکی دیگر از تقویت و رشد مو و احیای موها با راه های ساده و ارزان ، سرکه سیب است. که موهای شما را سم زدایی می کند، تمام آلودگی ها را از فولیکول های مو پاک می کند و میزان اسیدیته پوست سر را متعادل می کند که به رشد مو کمک می کند. چند قاشق سرکه سیب را به یک لیوان آب اضافه کنید و بعد از شامپو کردن آن را روی موهایتان بریزید. بگذارید 5-7 دقیقه بماند و سپس آن را بشویید، بعد از آن می توانید نرم کننده بزنید.

آلوئه ورا دوست موهای شماست

 آلوئه ورا یکی از موادی است که برای هر مشکل مو راه حلی دارد. از این رو، یک درمان فوق العاده برای رشد مو نیز می باشد. در شامپوی خود 1 قاشق چایخوری آلوئه ورا و شکر اضافه کنید. شکر تمام کثیفی ها را از موهای شما پاک می کند و آلوئه ورا باعث رشد مو می شود. این کار را در هر شستشو انجام دهید و تغییر را ببینید.

با تخم مرغ نرمی را به مو برگردانید

چگونه می توانیم هنگام صحبت در مورد رشد مو، تخم مرغ را فراموش کنیم؟ یکی از بهترین و پرکاربردترین مواد در ماسک مو تخم مرغ است. دو زرده تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و حدود یک فنجان آب اضافه کنید تا مخلوط رقیق شود. این مخلوط را روی پوست سر خود ماساژ دهید و بگذارید حدود ده تا پانزده دقیقه بماند. این کار برای بازگرداندن ویتامین های ضروری به موهای شما مفید است. فقط یک یا دو بار در ماه استفاده کنید.

 

https://www.healthshots.com/

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
مینو گفت:
واقعا سالن بی نظیر و عالی هستید