نحوه استفاده صحیح از اتو مو | چگونه از اتو مو استفاده کنیم

نحوه استفاده صحیح از اتو مو

نحوه استفاده صحیح از اتو مو بسیار مهم است . زیرا باید از موهای خود در برابر آسیب گرما محافظت کنید و یاد بگیرید که چگونه با خیال راحت از این ابزار حالت دهنده استفاده کنید.
نحوه استفاده صحیح از اتو مو
اتوهای مو هم
مد روز هستند و هم کاربر پسند هستند، و از مزایای فناوری مدرن بهره می برند. اگر موهای صاف و براق می خواهید، باید استفاده صحیح و استفاده ایمن از آن را بیاموزید.اگرچه استفاده از اتوهای تخت آسان است، اما برای ایمن بودن باید بسیار مراقب استفاده از آنها بود.ما نحوه استفاده صحیح از اتو مو را برایتان شرح می دهیم.
آماده سازی مو قبل از صاف کردن با اتو 
قبل از اینکه موها را در خانه صاف کنید، باید موهای خود را آماده کنید. آلودگی، چربی،
محصولات حالت دهنده مختلف و کثیفی موهای شما را وز و غیر قابل کنترل می کند. بنابراین قبل از صاف کردن موها باید موهای خود را بشویید. برای نرم کردن موهایتان از شامپوی آبرسان و مغذی استفاده کنید. قبل از اینکه اتو را روی موها بزنید، مطمئن شوید که موهایتان خشک است. هرگز اتو مو را روی موهای خیس استفاده نکنید.
انتخاب نوع مناسب صاف کننده مو
انتخاب نوع مناسب اتو مو به اندازه آماده سازی موهای شما برای صاف کردن مهم است. بازار مملو از بسیاری از مارک های صاف کننده است و
گزینه های فراوان ممکن است شما را گیج کند. 
در میان بسیاری از انواع صاف کننده ها، اتوهای تخت بهترین آنها هستند. ممکن است در مقایسه با انواع دیگر کمی گران باشند اما از نظر ایمنی بهترین هستند. هنگام خرید ، سعی کنید صاف کننده ای را انتخاب کنید که دارای
صفحات سرامیکی باشد. این نوع محصول برای مو ملایم بوده و درخشندگی و سلامت مضاعفی به موها می بخشد. هنگام خرید صاف کننده حرفه ای، مراقب خاموش شدن خودکار، زمان خنک شدن سریع و ویژگی های ولتاژ دوگانه باشید.
انتخاب
سایز مناسب اتو مو بسیار مهم است. عرض صفحه ایده آل برای اتو صاف کننده بین 1 تا 1.5 اینچ است. اتوهایی که دارای دو صفحه یا بیشتر هستند بهترین نوع اتو برای تمام طول های مو هستند. صاف کننده با تنظیمات کنترل دما به شما امکان می دهد تنظیمات گرما را با توجه به نوع موی خود سفارشی کنید.
سرمایه گذاری روی یک اتو مو خوب باعث
صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود و به راحتی می توانید موهای خود را در خانه به سرعت صاف کنید. 
نحوه استفاده از صاف کننده مو در خانه
برای آماده سازی قبل از حالت دادن، موهای خود را با یک شامپو حالت دهنده خوب بشویید. استفاده از اسپری موی محافظ در برابر حرارت و سپس سشوار کشیدن موها پس از شستشو توصیه می شود. اگر
موهای وز و ضخیم دارید از شامپوهای صاف کننده، کنترل کننده موخوره و حالت دهنده استفاده کنید. برای موهای نازک، باید محصولات حجم دهنده را انتخاب کنید.
بعد از شستن موها را با حوله خشک کنید و سپس با سشوار خشک کنید. گام بعدی استفاده از یک
اسپری محافظ حرارتی برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب ناشی از گرما است. از زدن سرم روی ریشه ها خودداری کنید زیرا باعث چرب شدن موها می شود.
موها را برای صاف کردن به چند قسمت تقسیم کنید تا موهای شما از همه طرف به طور یکنواخت صاف شود.
دمای مناسب اتو را تنظیم کنید. بستگی به طول مو دارد. برای راهنمایی به دفترچه راهنما اتو مراجعه کنید.
یک میلی میتر از ریشه فاصله بگیرید و شروع به صاف کردن هر قسمت از موهای خود کنید. در حین انجام هر قسمت از گیره برای محکم کردن بقیه موها استفاده کنید. 
آیا صاف کننده های مو برای موهای شما خوب هستند؟
اتو مو می تواند به طور موقت موهای سرکش را به موهای براق تبدیل کند، اما استفاده مکرر یا بیش از حد آن می تواند منجر به آسیب شود.
سطوح حرارتی بالا رطوبت مو را از بین می برد و باعث خشکی، شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو می شود. محافظ‌های حرارتی به کاهش این امر کمک می‌کنند، اما بی‌خطا نیستند. افرادی که موهای نازک یا شکننده دارند باید بیشتر محتاط باشند. برای به حداقل رساندن آسیب، از صاف کننده با حرارت کم استفاده کنید، استفاده از آن را محدود کنید و موهای خود را مرتباً حالت ندهید. در نهایت، اعتدال و اقدامات محافظتی کلیدی برای حفظ سلامت و شادابی موها رارعایت کنید. 
استفاده از اتوی نامناسب یا استفاده نادرست از اتوی مناسب می تواند به موهای شما آسیب برساند. مهم است که از یک صاف کننده به روش صحیح استفاده کنید و از شستن موهای خود با یک شامپوی آبرسان شروع کنید. پس از آن،
اتوی موی مناسب را برای موهایتان انتخاب کنید، توصیه می شود از دستکش های مقاوم در برابر حرارت برای جلوگیری از سوختگی دست ها استفاده کنید. 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده