مدل موی چتری کره ای | چتری کره ای پر طرفدار کی پاپ

مدل موی چتری کره ای

مدل موی چتری کره ای  هم مانند دیگر ترند های کره ای طرفداران زیادی دارد . بسیاری از مردم به طور فزاینده ای به صنعت کی پاپ، به ویژه اجزای مد، علاقه مند هستند، اگر چتری‌های کره‌ای را می‌پسندید و می‌خواهید مدل موی چتری کره ای  را امتحان کنید و همه چیز را درباره این مدل محبوب بدانید با سایت آندیا فلاح همراه باشید.


مدل موی چتری کره ای  


چتری‌های کره‌ای شیک‌ترین روش برای تغییر ظاهر است و خوشبختانه گزینه‌های زیادی در دسترس است که همه می‌توانند چیزی را که دوست دارند، صرف نظر از بافت مو یا مدل ترجیحی‌شان پیدا کنند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که مدل موی چتری کره ای  ممکن است تنها به صورت جداگانه با یک فرم صورت خاص مطابقت داشته باشند.


چتری های شفاف کره ای

 

چتری بچه کره ای 


به چند تار مویی که روی پیشانی آویزان می شوند، چتری های شفاف کره ای می گویند. اگر موهای نازکی دارید و می خواهید پرپشت تر به نظر برسند، نباید این کار را انجام دهید. اما اگر دوست دارید چتری‌هایتان بسیار سبک باشد و می‌خواهید تا حد امکان طبیعی به نظر برسد، این مدل گزینه خوبی برای شماست!


چتری بچه کره ای 

 

چتری بچه کره ای


چتری بچه کره ای به ویژه برای خانم هایی که پیشانی M شکل دارند یا افرادی که در جلوی خط مویشان نقطه های طاس دارند، خوب به نظر می رسد. خانم هایی که از این ویژگی ها آگاه هستند می توانند با انتخاب این گزینه به سادگی این نقص ها را پنهان کنند و در عین حال جذاب به نظر برسند. چتری‌های موی نوزاد یا بچه کره ای برای خانم‌هایی که می‌خواهند پیشانی‌های پهن خود را پنهان کنند، هم بسیار مناسب است.


چنگک های کره ای

 

چتری های کره ای


چتری های کره ای و چتری های پرده فعلی را تصور کنید که با هم ترکیب می شوند. چتری های پرده کره ای در هر طرف صورت شما می افتد و به طور مساوی در وسط پیشانی شما تقسیم می شود. بسته به سلیقه خود می توانید آنها را نازک یا ضخیم کنید. چتری های پرده ای کره ای نیز می توانند صورت شما را قاب کنند و ظاهری ظریف تر به آن ببخشند.


چوپی بنگ کره ای

 

مو چتری


چتری ها دقیقاً همانطور که از نامشان پیداست صاف و کوتاه هستند و برای کسانی که از ریسک کردن لذت می برند ایده آل است. همچنین اگر می خواهید جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسید، این یک گزینه فوق العاده است.


چتری های جانبی

 

چتری های جانبی


چتری های جانبی اغلب به سمت بالا یا عقب بسته می‌شوند، و به خوبی با هر مدلی ست می‌شوند. 


چتری فرفری

 

چتری فرفری


آیا می خواهید چیزی متفاوت از چتری های صاف و معمولی را امتحان کنید؟ چتری های مجعد روشی فوق العاده برای برجسته کردن پیشانی شما است. وقتی می خواهید گونه های خود را تقویت کنید و ظاهری شیرین و نوجوانانه داشته باشید، چتری فرفری فوق العاده دوست داشتنی است.


چتری بلند برای قاب کردن صورت

 

چتری بلند


تقریباً همه فرم‌های صورت می‌توانند از چتری‌های فریم‌کننده صورت سود ببرند، اما اغلب صورت‌های بیضی شکل این کار را انجام می‌دهند. آنها معمولاً زیر چشم ها و گاهی اوقات زیر استخوان گونه ها کشیده می شوند و از نظر طول شبیه چتری های پرده ای لایه ای کره ای هستند. اگر می خواهید چتری نگهداری کمی داشته باشد، این یک گزینه فوق العاده است.


چتری مستقیم

 

چتری مستقیم


اصطلاح "چتری مستقیم" به چتری با خط برش اشاره دارد. آنها بسیار حجیم هستند و همچنین تا حدودی بلندتر از برخی چتری های دیگر هستند، بنابراین از نظر ظاهری شبیه چتری های صاف هستند. این حاشیه با حال و هوای سنتی به شما کمک می کند چشمان شما لذت می برید، به خوبی چشمان شما برجسته تر دیده شود .


چتری بچه بلانت

 

چتری بچه


چتری های بچه گانه یک گزینه عالی برای خانم هایی است که دوست ندارند لبه موها به صورتشان کشیده شود.


انفجار هوا

 

موی چتری

 

موی چتری بادی حاشیه کوتاهی است که در بین مژه های بالا و ابروهای شما ختم می شود. چتری‌های بادی، برخلاف چتری‌های ضخیم و تمیز، اجازه می‌دهند پیشانی‌تان نمایان شود و محدود به نظر نرسد. این چتری‌های کره‌ای با افزودن فرمی ظریف و طبیعی به چهره‌تان ظاهری لاغرتر و جوان‌تر می‌دهند.


چتری های پر حجم

 

چتری های پر حجم


با این چتری های مد روز کره ای ظاهر خوبی خواهید داشت! این مدل مو که به آن "چتری الهه" نیز گفته می شود، از فر برای کشیده شدن صورت استفاده می کند. از اواسط سال 2019، چتری های کره ای پس از دیده شدن توسط افراد مشهور بسیار محبوب شده اند. این نوع متفاوت از چتری های کره ای یکی از محبوب ترین مدل های موی کی پاپ در حال حاضر است!


چه نوع چتری مناسب من است؟


چتری هایی با لبه های بلندتر که بین ابروها و مژه ها قرار می گیرند، انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد آنها را به صورت پهلو یا جلو تنظیم کنید. چتری هایی که زوایای صورت مربعی را نرم می کنند، مخصوصاً در ناحیه پیشانی ضروری هستند. 


آیا چتری شما را جوان تر نشان می دهد؟


چتری قطعا می تواند باعث شود چهره شما جوان تر نشان داده شود.
 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده