با سرکه سیب موهای خود را متحول کنید | فواید سرکه سیب برای مو

فواید سرکه سیب برای مو

با سرکه سیب موهای خود را متحول کنید این ماده پر خاصیت در قلمرو مراقبت از پوست و تندرستی، در مبارزه با جوش‌های سر سیاه و چه در تقویت سم‌زدایی رژیم غذایی مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، تأثیر آن به همین جا ختم نمی‌شود و پتانسیل فوق‌العاده‌اش جایگاهی برای خود در حوزه مراقبت از مو نیز ایجاد کرده است.
آشنایی با سرکه سیب
سرکه سیب یک نوع سرکه است که از تخمیر سیب های له شده، مخمر و شکر تولید می شود. گذشته از استفاده از آن در غذاهای خوشمزه مانند سس ها، ترشی ها و مارینادها، تاریخچه ای تاریخی به عنوان یک درمان خانگی برای بیماری های مختلف، از مبارزه با میکروب ها تا مهار سوزش سر دل دارد. قابل ذکر است که کاربرد آن به دنیای زیبایی، به ویژه در مراقبت از مو گسترش یافته است.
فواید سرکه سیب برای مو
سرکه سیب سرشار از خواص ضد میکروبی است، به خوبی تصفیه می کند، در حالی که اسیدهای آلفا هیدروکسی طبیعی آن باعث لایه برداری ملایم، تحریک گردش سلولی و ایجاد یک محیط بهینه برای رشد مو می شود. جادوی سرکه سیب به همین جا ختم نمی‌شود کوتیکول‌های مو را می‌بندد، رطوبت را تقویت می‌کند و درخشندگی را افزایش می‌دهد. 

سلامت پوست سر را ارتقا می دهد: ویژگی های ضد باکتریایی و ضد قارچی سرکه سیب سطوح pH پوست سر را هماهنگ می کند و تعادل را تقویت می کند.
حفظ شادابی رنگ: برای کسانی که موهای رنگ شده دارند، سرکه سیب به مهر و موم شدن کوتیکول کمک می کند، بنابراین شادابی رنگ شما را حفظ می کند.
تقویت و نرم کننده: سرکه سیب با پوشاندن کوتیکول، حسی نرم و براق به مو می دهد.
کاهش ریزش مو: توانایی سرکه سیب در متعادل کردن pH پوست و پاکسازی فولیکول های مو از مواد زائد به طور بالقوه ریزش مو را کاهش می دهد.
با سرکه سیب موهای خود را متحول کنید 
یک قسمت سرکه سیب را با دو قسمت آب مقطر مخلوط کنید (آب لوله کشی به دلیل اسیدی بودن توصیه نمی شود).
مخلوط را به یک بطری تمیز مجهز به نازل منتقل کنید.
قبل از آبکشی موهای خود را با یک نرم کننده مغذی شامپو کنید و حالت دهید.
سپس مخلوط را به آرامی در امتداد ساقه مو ماساژ دهید.
موهای خود را دم اسبی کنید یا با گیره محکم کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه بماند.
سپس با آب ولرم تا سرد آبکشی کنید.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده