نحوه استفاده از گلیتر و پولک برای مو | طرز استفاده از گلیتر مو + عکس

گلیتر مو


نحوه استفاده از گلیتر و پولک برای مو بسیار ساده است فقط نیاز به کمی خلاقیت دارد. گزینه های بی پایانی برای مدل مو مخصوصا مدل مو برای تعطیلات و مهمانی های سال نو وجود دارد و نکته کلیدی این است که یکی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه شما باشد. آنها را می توانید روی فرهای روی شانه ها، بین لایه های شینیون یا دم اسبی استفاده کنید. زرق و برق درخشان در مو ترندی است که ادر کت واک های مد روز دیده می شود. و برای ایجاد مدل موی سال نو، زمانی که می خواهید به شیوه ای خاص بدرخشید، ایده آل است. برای دانستن نحوه استفاده از گلیتر و پولک برای مو با سایت آندیا فلاح همراه شوید.


نحوه استفاده از گلیتر و پولک برای مو 

 

گلیتر مو

گلیتر مو


پولک و درخشش در مو برای همه دختران و خانمها، صرف نظر از طول مو جذاب خواهد بود. زرق و برق را به طور مساوی در تمام طول موهای خود پخش کنید و جلوه ای جادویی از فرهای درخشان ایجاد کنید. این به ویژه در موهای بلوند بسیار موثر است.


ریشه مو براق

 

گلیتر مو

گلیتر مو


ژل مو را به ریشه ها بزنید و یک لایه براق گلیتر به رنگ دلخواهتان بمالید. اینکار به موهای شما ظاهری زیبا و درخشان می بخشد. می توانید با گرد و غبار نقره یا طلا آزمایش کنید، یا الگوهایی را در ریشه موهای خود ایجاد کنید.


لایه های براق

 

گلیتر مو

گلیتر مو

گلیتر مو


یک مدل موی کلاسیک سال نو را برای داشتن ظاهری شیک تر با اضافه کردن لایه های براق و پرزرق و برق زیباتر و جدیدتر کنید.


بافت های براق

 

گلیتر مو

گلیتر مو


برای داشتن ظاهری زیبا با زرق و برق موها را ببافید. این یک راه عالی برای تأکید بر ماهیت خلاقانه یک ظاهر طراحی شده است. به غیر از زرق و برق، اضافه کردن ستاره ها، قلب ها پولک ها و یا هر طرح دیگری می تواند به موهای شما ظاهر پیچیده تری بدهد.


پولک در دم اسبی

 

گلیتر مو

گلیتر مو


پولک و زرق و برق عناصر بسیار خوبی هستند تا به دم اسبی معمولی شما جلوه و جادوی خاصی ببخشند. در انتهای دم اسبی خود زرق و برق بزنید تا ظاهری براق و براق ایجاد کنید. برای جلب توجه به این قسمت از مدل موهایتان، گلیتر براق آینه ای را در پایه دم اسبی خود اضافه کنید.
 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده