بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ | آیا باید بوتاکس مو را امتحان کنید؟

بوتاکس مو چیست


بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ و اینکه آیا باید بوتاکس مو را امتحان کنید؟ از سوالات پرتکراری است که افراد می پرسند.
بوتاکس مو آخرین روند در گزینه های مرطوب کننده و صاف کننده مو است. استایلیست ها آن را دوست دارند زیرا بدون مواد شیمیایی و موثر است و در عین حال برای انواع موها به اندازه کافی ملایم است. این به پر کردن الیاف موهای نازک برای ایجاد ظاهری پرتر کمک می کند و هیدراتاسیون و صافی ماندگاری را برای بافت موهای خشک و زبر فراهم می کند.اگر می خواهید بدانید بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ با
سایت آندیا فلاح همراه شوید.
بوتاکس مو چیست و چگونه عمل می کند؟
 بوتاکس مو علیرغم نامش، حاوی ماده سم بوتولینومی نیست که درمان های بوتاکس پوست و میگرن دارند. بوتاکس مو یک تزریق نیست و برای انجام این درمان نیازی به متخصص پوست ندارد.
بوتاکس مو یک درمان حالت دهنده عمیق است که به صاف شدن بافت زبر مو کمک می کند و به موهای کسل کننده درخشندگی می بخشد. فرمولاسیون درمان می تواند متفاوت باشد، اما بوتاکس مو ترکیبی از پپتیدها، پروتئین ها، اسیدهای چرب و ویتامین ها است که کوتیکول مو را صاف می کند و رطوبت را محصور می کند و آن را به گزینه خوبی برای التیام و مرطوب کردن موهای خشک و آسیب دیده تبدیل می کند. و از آنجایی که بوتاکس مو با پر کردن شکاف ها به ترمیم الیاف مو کمک می کند، به موهای نازک و صاف نیز کمک می کند تا پرتر دیده شوند.
با این حال، روش‌های بوتاکس مو با روش‌های برازیلی بلواوت متفاوت است، زیرا در حالی که هر دو بر صاف کردن بافت مو و افزایش درخشندگی تمرکز می‌کنند، موی‌های برزیلی تارهای مو را برای هفته‌ها مرتب می‌کنند.
با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که مشابه درمان‌های کراتینه مانند دمیدن برزیلی، درمان‌های بوتاکس مو به گرما برای بستن کوتیکول و چسباندن درمان حالت‌دهنده به رشته‌ها نیاز دارند و این معمولاً با اتوی صاف انجام می‌شود. بنابراین اگر موهای شما به خصوص ظریف یا شکننده هستند، حتما با آرایشگر خود از قبل صحبت کنید. مزیت درمان بوتاکس مو این است که با داشتن موهای صاف تر، سالم تر و هیدراته تر در نتیجه، ممکن است تمایل کمتری به استفاده از ابزارهای آسیب رسان حالت دهنده داغ برای حالت دادن روزانه داشته باشید!

 

بوتاکس مو چیست


مزایای بوتاکس مو چیست؟
1. بدون فرمالدئید است
 فرمالدئید ، یک ماده سرطان زا است که در صورت استنشاق می تواند خطرناک باشد. فرمالدئید وظیفه صاف کردن موها را بر عهده دارد. از آنجایی که هدف از درمان‌های بوتاکس مو صاف کردن مو نیست، آن‌ها به مواد ملایم‌تر و ایمن‌تری مانند نرم‌کننده‌ها و عناصر آب‌رسانی مانند پپتیدها و پروتئین‌ها برای آبرسانی و پر کردن شکاف‌های ساختار تارهای مو تکیه می‌کنند که در نتیجه موهای صاف‌تر و درخشان‌تری دارند. .
2. بوتاکس مو بدن را فدای براق بودن نمی کند
با بسیاری از درمان‌های کراتینه، موهایی براق صاف می‌گیریم، اما حجم زیادی از دست می‌دهیم. از آنجایی که بوتاکس مو یک درمان صاف کننده نیست، به موهای ما اجازه می دهد تا بدن طبیعی خود را حفظ کنند و بوتاکس مو را گزینه بهتری برای موهای ظریف می کند. همچنین با بستن رطوبت به کوتیکول، سلامت موهای ما را بهبود می بخشد.
3. فرهای خود را دوست دارید؟ بوتاکس مو فرها را دست نخورده نگه می دارد!
 بوتاکس مو موهای مجعد را صاف نمی‌کند، زیرا مانند برزیل بلوات یا درمان‌های کراتینه مشابه، یک محصول صاف‌کننده نیست. بنابراین برای آن دسته از ما که می خواهیم فرهای خود را حفظ کنیم، این یک مزیت بزرگ است! مانند سایر انواع مو، موهای مجعد همچنان از آب بندی بوتاکس مو در ساقه مو بهره می برند، و آن را به گزینه ای عالی برای موهای فر به ویژه خشک شده که مستعد وز هستند تبدیل می کند.
4. موجب ریزش مو نمی شود
 به راحتی می توان درمان های حالت دهنده عمیق بوتاکس مو را با تزریق بوتاکس روی پوست سر برای کمک به کاهش ریزش مو اشتباه گرفت، اما این دو روش کاملاً متفاوت با اهداف نهایی متفاوت هستند.
بسیاری از افراد همچنین نمی‌دانند که آیا بوتاکس مو می‌تواند باعث ریزش مو شود. خبر خوب این است که بوتاکس مو و ریزش مو هیچ ارتباطی با هم ندارند زیرا این یک درمان حالت دهنده است نه درمانی که مو را پردازش می کند. در واقع، بوتاکس مو می تواند برای موهای شما مفید باشد، به خصوص اگر با خشکی و تیرگی سر و کار دارید و می خواهید موهای درخشان و پر جنب و جوش داشته باشید!

5. مراقبت پس از بوتاکس مو آسان است
پس از درمان بوتاکس مو، حتما از موهای خود در برابر حالت دادن حرارت و اشعه های مضر UV محافظت کنید. این به افزایش طول عمر درمان و حمایت از سلامت بهتر مو کمک می کند. یک کلاه یا روسری شیک می‌تواند به محافظت از قفل در برابر نور خورشید کمک کند، در حالی که یک محافظ حرارتی با کیفیت می‌تواند از آسیب‌دیدگی ابزارهای سبک داغ جلوگیری کند. اسپری محافظت از گرما و رام کردن بدون پشیمانی ما دارای یک پانچ دوگانه با ویتامین E صاف کننده موخوره و محافظت در برابر حرارت تا 450 درجه فارنهایت است!
برای افزایش قدرت ماندگاری درمان بوتاکس موی آبرسان و حجم دهنده، سعی کنید هفته ای یک ماسک کره به موهای خود اضافه کنید. استفاده از ماسک به صورت هفتگی کمک می کند تا درمان را تازه نگه دارید و در عین حال موهای شما را بیش از حد آبرسانی نمی کند. ما ماسک لوکس و فوق العاده مرطوب کننده کره ترمیم کننده مو را دوست داریم. این حاوی ترکیب غنی کره گیاهی و روغن آرگان است و در تارهای مو ذوب می شود و موهای شما را سالم و قابل کنترل می کند!
معایب بوتاکس مو چیست؟
 یکی از معایب بالقوه درمان بوتاکس مو این است که می تواند چندین بار برای موهای به شدت خشک یا آسیب دیده استفاده شود تا از مزایای صاف کردن آن بهره مند شود. بیشتر خانم‌ها فقط به یک بار رفتن به سالن نیاز دارند، اما اگر با تارهای خشک و خشن سروکار دارید، آرایشگر شما ممکن است یک قرار ملاقات بعدی را برای دریافت قفل‌های جوان‌سازی شده توصیه کند. دو قرار ملاقات جداگانه در سالن می تواند گران باشد!
بهترین شامپو برای بوتاکس مو چیست؟
برای حفظ فواید مرطوب کنندگی بوتاکس مو، حتماً محصولات آبرسان و ترمیم کننده را در زرادخانه مراقبت از موی خود داشته باشید. بهترین شامپوها برای مراقبت پس از بوتاکس مو از موهای خشک حمایت می کنند و به صاف کردن کوتیکول مو کمک می کنند.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده