صاف و سفید شدن زیربغل | رفع تیرگی و سیاهی زیربغل

 

صاف و سفید شدن زیربغل

صاف و سفید شدن زیربغل آرزوی همه خانمهاست.اغلب، ما تمام تلاش خود را برای رفع تیرگی و سیاهی زیربغل به کار می گیریم اگر به دنبال صاف و سفید شدن زیربغل هستید، با سایت آندیا فلاح همراه باشید.
راه های صاف و سفید شدن زیربغل 

به صورت منظم لایه برداری کنید
هنگامی که هدف شما پوست صاف است، لایه برداری باید با دقت در برنامه روزانه شما قرار گیرد. لایه برداری به از بین بردن سلول های مرده پوست  که می توانند منافذ را مسدود کنند  کمک می کند و سنتز کلاژن را تقویت می کند و به بهبود بافت کمک می کند و پوست را صاف و سفت نگه می دارد.
از یک لایه بردار شیمیایی ملایم برای کمک به حذف سلول های مرده پوست و باز کردن منافذ پوست استفاده کنید. استفاده از لایه‌برداری شیمیایی نسبت به لایه‌بردارهای فیزیکی بهتر است تا آسیب بیشتری ایجاد نکنید، لایه برداری شیمیایی از محلول های اسیدی مانند اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک یا اسید گلیکولیک بر روی پوست برای تحریک و در نتیجه لایه برداری استفاده می کند. لایه بردارهای فیزیکی، با دانه های کوچک، می توانند باعث تحریک و آسیب به پوست شوند.
ترفند برای صاف کردن زیر بغل، یافتن تعادل بین لایه برداری و عدم تحریک این پوست ظریف است. اگر زیر بغل‌های شما ناهموار است از یک لایه‌بردار شیمیایی استفاده کنید. با یک بار در هفته شروع کنید. 

مرطوب کردن
برای داشتن پوستی سالم، مرطوب کردن آن بسیار مهم است و این امر تا پوست زیر بغل شما گسترش می یابد. مرطوب کننده هایی که حاوی عوامل کراتولیتیک هستند به حذف آرام سلول های مرده پوست از سطح کمک می کنند. "موادی مانند گلیکولیک، لاکتیک و اسید سالیسیلیک مواد فعالی هستند که در بسیاری از مرطوب کننده ها وجود دارند پوست را صاف و هیدراته می کنند." 
بعد از دوش گرفتن از یک لوسیون یا کرم مرطوب‌کننده روی زیر بغل استفاده کنید. این کار می تواند به تسکین و نرم شدن پوست کمک کند و آن را کمتر مستعد تحریک و التهاب می کند. همچنین می تواند به کاهش ظاهر برجستگی ها و زبری کمک کند، به خصوص پس از استفاده از لایه بردار.

اصلاح خشک را کنار بگذارید
تراشیدن خشک زیر بغل می تواند پوست زیر بغل را سیاه و زبر و تحریک کند. علاوه بر استفاده از کرم یا ژل اصلاح، به توصیه متخصصان موها را با دوش بخار، لایه‌برداری قبل از اصلاح، واستفاده از تیغه‌های تیز اصلاح کنید.
لیزر موهای زائد 
متخصصان راه حل دائمی دیگری برای صافی زیر بغل ارائه می دهند: لیزر موهای زائد. مسلماً این گران‌ترین مسیر است و به زمان و تلاش نیاز دارد، اما زیر بغل‌های صاف و نتایج ماندگاری خواهید داشت.
لیزر موهای زائد روشی مؤثر برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است .لیزر موهای زائد معمولاً می تواند حدود شش ماه طول بکشد و بسته به فرد و الگوی رشد موهای او هر چهار تا شش هفته یک بار ملاقات می شود. برخی از افراد ممکن است نتایج را به سرعت ببینند.
سفید کننده طبیعی زیربغل

سیب زمینی
آب سیب زمینی رنده شده را بگیرید و آب را به زیر بغل خود بمالید. بعد از 10 دقیقه زیر بغل خود را با آب خنک بشویید.
خیار 
برش های ضخیم خیار را روی مناطق تاریک زیر بغل خود بمالید. بعد از 10 دقیقه ، زیر بغل خود را با آب خنک بشویید.
لیمو
لیمو را روی زیر بغل خود بمالید. بعد از 10 دقیقه ، زیر بغل خود را با آب خنک بشویید ، خشک کنید و از مرطوب کننده استفاده کنید.
زردچوبه
2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه را با زردچوبه کافی مخلوط کنید خمیر را به طور یکنواخت روی زیر بغل خود بمالید.بعد از 30 دقیقه بشویید.
روغن نارگیل
چند قطره روغن نارگیل را روی زیر بغل خود ماساژ دهید. بعد از ۱۵ دقیقه زیر بغل را با آب ولرم و صابون ملایم بشویید. 
روغن درخت چای
روغن درخت چای را با آب در یک بطری کوچک اسپری مخلوط کنید و آن را هر روز زیر بغل، کنید و اجازه دهید خشک شود.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده