طرز تهیه کرم اصلاح خانگی در 5 مرحله | بهترین کرم اصلاح طبیعی | فوم اصلاح خانگی

کرم اصلاح طبیعی


طرز تهیه کرم اصلاح خانگی در 5 مرحله را برای اصلاح صاف، تمیز و ملایم برای شما به ارمغان آورده ایم.
دنیای وسیعی از کرم‌ها، ژل‌ها، روغن‌ها و فوم‌های طبیعی برای استفاده وجود دارد. اما بهترین کرم اصلاح طبیعی جایگزین های عالی برای افرادی است که می خواهند از مواد شیمیایی اجتناب کنند.
استفاده از کرم یا ژل اصلاح بسیار مهم است، زیرا باعث می‌شود تیغ سر بخورد و از اصطکاک جلوگیری ‌کند همچنین کرم های موبر طبیعی برای کسانی که حساسیت پوستی دارند بسیار خوب است.
بهترین کرم اصلاح طبیعی
ترکیب تنها چند ماده طبیعی می تواند به مرطوب نگه داشتن پوست و نرمی آن پس از اصلاح کمک کند. همچنین لازم نیست نگران سموم موجود در کرم ها و ژل های سنتی فروشگاهی باشید. استفاده از مواد طبیعی و غیر سمی نیز از ورود مواد شیمیایی آلاینده به محل های دفن زباله و آبراه ها جلوگیری می کند.برای دانستن طرز تهیه کرم اصلاح خانگی در 5 مرحله و تهیه بهترین کرم اصلاح طبیعی با سایت آندیا فلاح همراه باشید.
طرز تهیه کرم اصلاح خانگی در 5 مرحله
این دستور فقط شامل پنج مرحله و فقط چهار ماده است. علاوه بر کرم موبر می توان از آن به عنوان کره بدن نیز استفاده کرد. این مخلوط ماندگاری طولانی خواهد داشت.

آنچه شما نیاز دارید:
1/4 فنجان کره شیا
1/4 فنجان روغن نارگیل
2 قاشق غذاخوری روغن حامل (زیتون، دانه انگور، جوجوبا و غیره)
15 تا 20 قطره اسانس

دستورالعمل :
کره شی و روغن نارگیل را در دیگ دوبل ذوب کنید. آنها را در دیگ دوبل روی حرارت متوسط قرار دهید. تقریباً پنج دقیقه طول می کشد تا آنها ذوب شوند. در طول تابستان، روغن نارگیل نرم‌تر می‌شود و می‌توان آن را چند دقیقه بعد از کره شیا اضافه کرد، زیرا زمان زیادی طول نمی‌کشد تا تبدیل به مایع شود. پس از ذوب شدن، کاسه دیگ را از روی حرارت بردارید.

 

کرم اصلاح طبیعی


روغن ها را مخلوط کنید.هنگامی که مخلوط کره شی و روغن نارگیل برای چند دقیقه خنک شد، روغن حامل و اسانس ها را با آن مخلوط کنید.

 

کرم اصلاح طبیعی


کاسه شیشه ای پر از مخلوط کره آب شده را در کشوی فریزر قرار دهید.اجازه دهید مخلوط به مدت 10-12 دقیقه در فریزر خنک شود. با سرد شدن مخلوط، مات تر می شود. 

 

کرم اصلاح طبیعی


با همزن دستی همه مواد را حدود 2 تا 3 دقیقه با همزن بزنید. متوجه خواهید شد که مخلوط رنگ روشن‌تری دارد و بافتی کرکی و در عین حال کرمی دارد. 

 

کرم اصلاح طبیعی


اگر همزن دستی خود را ندارید می توانید از همزن ایستاده، همزن یا حتی یک چنگال استفاده کنید. 
وقتی مخلوط کاملاً هم زده شد، آن را در ظرف دربسته برای نگهداری بریزید. اگر ظرف دارای دهانه باز باشد، دسترسی به آن آسان تر است.

 

کرم اصلاح طبیعی


افزودن صابون
همه افراد روغن روی پوست خود را دوست ندارند ، می توانید به جای روغن 2 قاشق غذاخوری صابون کاستیل را اضافه کنید. 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده