10 مورد از محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023

10 مورد از رایحه های جدید عطرهای سال 2023 را برایتان معرفی خواهیم کرد. عطرها می توانند تأثیر متفاوتی بر روحیه و احساسات ما داشته باشند. اغلب اوقات، ما متوجه می شویم که این عطرها را با خاطرات و تجربیات مختلف خود مرتبط می کنیم. برخی بویایی با نت‌های چوبی مانند چوب صندل، چوب سدر و آگاروود را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر رایحه‌هایی را ترجیح می‌دهند که گلی‌تر هستند و تمایل دارند با نت‌هایی مانند یاسمن، گل صد تومانی گل‌گون و گاردنیا تقویت شوند.

10 مورد از محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023
افراد تمایل دارند که تصمیمات خرید خود را بر اساس آنچه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک می بینند اتخاذ کنند. البته، این نیز به این دلیل است که ما در معرض طیف وسیعی از گزینه‌ها قرار داریم و مانند بسیاری از تازه‌کارهای عطر، بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند به توصیه‌هایی که می‌توانند آنلاین پیدا کنند اعتماد کنند.


جو مالون لندن

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


اگر از طرفداران نمادین ترین رایحه جو مالون لندن (گلابی انگلیسی و فریزیا) بوده اید، این تکرار جدید با رایحه‌ای کمتر شیرین نسبت به رایحه‌ی قبلی، دارای رویحه‌ای پودری است که ظاهری ملایم به جا می‌گذارد که در طول روز ماندگار می‌شود.


پرادا بیوتی

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


Paradoxe Intense که تحت مجموعه جدید پرادا پارادوکس عرضه شد، عطری جذاب، گرم و گلی است که نت های شیرین تری نسبت به پیشین خود (پرادا پارادوکس) با نت هایی از یاس، عنبر و خزه دارد.


BHG

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


Abercrombie & Fitch با افزودن به مجموعه محبوب AWAY خود، سری Away Weekend خود را منتشر کرده است که دارای دو عطر جدید برای مردان و زنان است. رایحه زنانه با نت های اولیه چای سفید، برگ های انجیر و ریواس، با نت های اسطوخودوس دیوا، کلاری مریم گلی و گلبرگ های یاس باز می شود. رایحه درخشان و پر جنب و جوش نیز با آمبروکس سوپر، دانه تونکا و مشک برای گرمای بیشتر تزریق شده است.


Sephora

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


عطر YSL Libre که برای زنانی قوی، جسور و آزاد ساخته شده است، در صورتی که عطری رایحه ای جسور و در عین حال زنانه دوست دارید، ارزش آن را دارد. این عطر با رایحه بالایی از روغن ماندارین، اسطوخودوس، انگور فرنگی سیاه و پتی‌گرن، عطری زیبا و ماندگار است که بسیار باکلاس، زنانه و دلپذیر است.


دیزل

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


D by Diesel با ترکیبی منحصر به فرد از مواد با منبع پایدار از جمله وانیل بوربون و قلب اسطوخودوس دیوا ساخته شده است، عطری مناسب برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک اثر قوی هستند. در ابتدا عطر مردانه به نظر می رسد، اما با بیرون آمدن رایحه خنک پنبه و وانیل، رایحه کمی جذاب تر است و آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال رایحه ای روان جنسی هستند.


تانگ

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


تمیز و تازه، با رایحه ای از چای سبز، چای سیاه، پرتقال ماندارین و هل، جای تعجب نیست که جکسون وانگ این عطر را دوست دارد. در یک کنفرانس مطبوعاتی که اواخر سال گذشته در سنگاپور برگزار شد، این خواننده به هوادارانش فاش کرد که این عطر مورد علاقه اوست. این عطر برای اولین بار در سال 2020 عرضه شد و به دلیل رایحه دودی، چوبی و در عین حال تازه و مرکباتی آن بسیار مورد علاقه است.


کنزو

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


اگر رایحه‌های گلی دوست دارید، پس حتماً عطر ادکلن فلاور از کنزو ال ابسولو را دوست خواهید داشت. این رایحه شیرین و در عین حال نه خیلی تند، این رایحه گلی نیروبخش به خوبی با طراوت اسانس ماندارین ترکیب می شود و حس اغواگری گرمی را با زعفران می بخشد. در حالی که در اولین اسپریتز عطر بسیار قوی دارد، ماندگاری عطر نسبتاً ضعیف است، بنابراین باید بعد از چند ساعت به استفاده مجدد از آن ادامه دهید.


ایو رز

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


هیچ چیز مانند گل رز عاشقانه را بیان نمی کند، و این دقیقاً همان چیزی است که Eau Rose توانسته آن را در بر بگیرد. این نت‌های عطری که با طراوت و طراوت ملایم هستند، همان چیزی است که در یک قرار دوم به آن نیاز دارید.


نارسیس

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


اگر عاشق عطرهای پودری هستید، حتماً می خواهید این عدد را از Narciso Rodrigues در نظر بگیرید. این رایحه شیرین و اعتیاد آور با رایحه ای از یاس سفید و خس خس چوبی در پایه، با افزودن سدر سیاه و خس خس، باعث می شود که بیشتر به سراغتان بیایید.


ازوپ

 

 محبوب ترین عطرهای زنانه سال 2023


چه به دنبال عطری تمیز و مینیمالیستی باشید و چه به دنبال رایحه ای باشید که شما را در داستان خود ببرد، Aesop آنچه شما نیاز دارید را دارد. در حالی که آنها طیف گسترده ای از رایحه ها را برای انتخاب شما ارائه می دهند، ما شخصا عطر ادو پرفیوم Eidesis را به دلیل رایحه چوبی، تند و کهربایی آن دوست داریم. این عطر با نت‌های پتی‌گرین، فلفل سیاه و کندر باز می‌شود که در نت‌های زیره سبز و سدر محو می‌شود و با نت‌های پایه چوب صندل، سدر و خس خس پایان می‌یابد.
 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده