میسلار واتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟ | مزایا و نکات حرفه ای برای استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر

میسلار واتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟سوالی است که این روزها خانمها بسیار می پرسند.
استفاده از میسلار واتر برای مراقبت از پوست ضروری است. این محصول به خلاص شدن از شر لوازم آرایشی (حتی ضد آب!) و ناخالصی های مختلف کمک می کند، اما در عین حال فرمولی ملایم و ایمن دارد. در این صورت نیازی نیست صورت خود را مالش دهید یا محصول را بشویید! این فناوری منحصربه‌فرد ذرات را جذب و حذف می‌کند، احساس لذت بخشی به پوست می‌دهد و روتین مراقبت از پوست روزانه شما را ساده‌تر می‌کند.
میسلار واتر چیست؟
میسلار واتر یک پاک کننده آرایش است که به دلیل خواص پاک کنندگی قدرتمند و در عین حال دوستدار پوست، محبوبیت زیادی به دست آورده است.این شوینده ملایم از میسل ها - مولکول های ریز سورفکتانت معلق در آب نرم تشکیل شده است. آنها ذرات مواد آرایشی و ناخالصی ها را از پوست جذب و پاک می کنند و پاکسازی ملایمی را ارائه می دهند.میسلار واتر به عنوان پاک کننده آرایش، پاک کننده صورت یا تونر به یک دستیار قابل اعتماد برای زنان با انواع پوست تبدیل می شود. به همین دلیل است که محصولی ایده آل برای پاکسازی سریع و راحت تحت هر شرایطی در نظر گرفته می شود.
آیا میسلار واتر برای پوست شما مفید است؟
میسلار واتر یک گزینه عالی برای یک روال منظم مراقبت از پوست است، به خصوص برای زنان با پوست حساس. میسل های موجود در آب مانند آهنربا عمل می کنند و پوست را تمیز و شاداب می کنند.
فواید میسلار واتر
پاکسازی ملایم برای از بین بردن ناخالصی ها، نیازی به مالش شدید صورت ندارید، برای زنان با پوست حساس، این یک موهبت الهی است!
میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست است که با موفقیت محصولات ضدآب، آلودگی و چربی را از بین می برد و پوست را تمیز و شاداب می کند.
هیدراتاسیون تعادل آب را حفظ می کند و دارای مزایای آبرسانی است. اغلب حاوی موادی است که به حفظ تعادل آب بهینه کمک می کند.
شما می توانید آن را به روش های مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال، به عنوان یک محصول مستقل و یا در ترکیب با سایر محصولات مراقبت از پوست، از جمله محصولات پوست چرب.
میسلار واتر، رد چسبناک یا چرب از خود باقی نمی گذارد. برای تمیز کردن سریع در هر شرایطی راحت است.

 

میسلار واتر


چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟
مقدار کمی را روی یک پد پنبه ای بمالید.به آرامی صورت خود را پاک کنید و به نواحی دارای آرایش یا کثیفی توجه کنید. نیازی نیست پوست خود را به شدت مالش دهید! میسلار واتر به عنوان یک پاک کننده آرایش قابل اعتماد، کار خود را بدون زحمت انجام می دهد.
در صورت لزوم، روش را تکرار کنید. اگر آرایش غلیظ تر و دائمی تر، دارید یک پد پنبه ای جدید بردارید، آن را در آب میسلار خیس کنید و دوباره از آن به عنوان پاک کننده آرایش لب استفاده کنید.
نیازی به شستشو با آب نیست. با این حال، صورت را با آب بشویید تا پوست تمیز خود را تازه کنید.
تفاوت میسلار واتر و تونر
اگرچه میسلار واتر و تونرها برای مراقبت روزانه استفاده می‌شوند، میسلار واتر بیشتر روی پاکسازی متمرکز است، در حالی که تونرها در درجه اول پوست را آبرسانی کرده و آن را برای سایر محصولات آماده می‌کنند.
بنابراین، میسل های کوچک آب پاک کننده آلودگی و آرایش را بدون آبکشی پاک می کنند. تونرها بر تغذیه پوست، حفظ تعادل pH و آماده شدن برای مراقبت های چند جزئی بیشتر تمرکز دارند. به همین دلیل آنها حاوی اجزای مختلفی هستند که پوست را مرطوب و تسکین می دهند. به عنوان مثال، اینها ممکن است آنتی اکسیدان ها، اسید هیالورونیک، عصاره های گیاهی و غیره باشند.
یکی دیگر از تفاوت های قابل توجه بین میسلار واتر و تونر این است که خنثی ترین محصول بدون عطر است. می‌توانید با خیال راحت از آن برای هر نوع پوستی، از جمله پوست‌های حساسی که نیاز به مراقبت خاصی دارد، استفاده کنید.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده