ترندهای ابرو سال 2023|طرح های ابرو مد شده در سال 2023

 

ترندهای ابرو

هیچ چیز مانند ترندهای ابرو یک دوره را تعریف نمی کند و سال 2023 هیچ تفاوتی ندارد ، ابرو شما نازک و یا بیش از حد پر شده ؟ این باعث می شود شما تعجب کنید که آیا امروز به ظاهر برس کشیده و براق ابروهای لمینیت نگاه می کنیم و فکر میکنیم چه جهنمی ؟ اما این نیمی از سرگرمی است.اگر به دنبال جلوتر بودن از دنیای مد هستید ، به جای درستی آمده اید. ما از برخی از کارشناسان برتر ابرو پرسیدیم که آنها فکر میکنند روند مدل ابرو در سال 2023 چه غالبی خواهد داشت ، با ما همراه باشید تا این مدل ها را ببینیم.

 

ترندهای ابرو

The straight brow  ابروی صاف

ابروی صاف با اشاره به عنوان لیفت چشم گربه ای ، ابروی صاف در سال 2023 خواهان زیادی داشته است مخصوصا د بین سلبریتی ها از جمله کندال جنر ، رزی هانتینگدون ، وایتلی و بلاحدید. ayabeauty.syd@ در سیدنی می گوید: من متوجه شده ام که اکثر مشتریان من این مدل را انتخاب می کنند ، ابروی پرتر با یک قوس کوچک و دم است که در انتهای آن به شیوه ای ظریف می ریزد.

 

ترندهای ابرو

Brow lightening روشن کننده ابرو

روشن کردن ابروها روند بزرگی در سرزمین سلبریتی ها بوده است.کلینیک رویال استرالیا می گوید: روشن کننده ابرو (بدون سفید کننده) رایج خواهد بود.او به خدمه زیبایی می گوید: تقریبا از هر دو مشتری یک نفر برای تغییر رنگ ابرو و روشن کردن ابرو وقت رزرو میکند.این مدل ظاهر نرم تری دارد و به مشتریان اجازه می دهد تا با سبک های مختلف آرایش بازی کنند ، بدون اینکه ابرو بیش از حد قوی باشد.

 

ترندهای ابرو

The natural brow ابرو طبیعی

کلینیک رویال استرالیا معتقد است ابروی طبیعی در سال 2023 محبوبیت پیدا خواهد کرد ، نه خیلی نازک و نه خیلی پرپشت ، مینیمال و ساده.او موافق است که آنها با ظاهری مشخص تر به شکل طبیعی خود می چسبند ، به این معنی که همه انحراف ها حذف شده اند (به طور مساوی در سراسر ابرو تا دم ابرو و یک قوس خفیف ، بنابراین هیچ چیز اغراق آمیز نیست.

 

 

Hybrid brow dye رنگ ابرو هیبریدی

رنگ ابرو هیبریدی که امسال در روسیه عرضه شد ، زاهوی می گوید که رنگ ابرو هیبریدی هنوز به پتانسیل کامل خود در حوزه فعالیت ما نرسیده است و احتمالا به تعدادی از سالن ها راه پیدا خواهد کرد.او توضیح می دهد این یک رنگ ابرو با ماندگاری فوق العاده است که هم پوست و هم موها را لکه دار می کند و تنها رنگ از نوع خود در بازار است که همان اثر حنا را به شما می دهد.

 

 

Brow layout طرح ابرو

آرایش ابرو ، یکی دیگر از درمان های جدید که کلینیک رویال به آن اشاره میکند ( طرح ابرو ) است که به عنوان یک هنرمند ماهر ابرو را با دست آزاد در بین موهای ابرو می چرخانیم ، معمولا این کار را روی ابروهایی انجام می دهیم که در جهت های مختلف رشد می کنند و ابروهای ضخیم و سرسخت دارند. او همچنین توضیح می دهد که به دلیل تراکم ابرو نمی توانند ظاهری کرکی داشته باشند.گاهی اوقات ما روشن کردن ابرو را با این ظاهر ترکیب می کنیم تا ظاهری نرم ، ظریف و درخشان ایجاد کنیم. 

 

 

The coloured brow ابروی رنگی

ابروی رنگی ، نام مستعار ترند ( ابروی رنگین ) کلینیک رویال رضایی می گوید : ابروهای رنگی برای کسانی که ظاهری متفاوت دارند ، جذاب خواهد بود.او پیش بینی می کند که آرتیست های آرایش ، به جای تغییرات دائمی در سالن ، بیشتر ظاهر را تجربه خواهند کرد.

منبع :https://www.beautycrew.com.au/2023-eyebrow-trends

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
مهشید گفت:
ممنون از مقاله های زیبایی که ارائه میدید
    مدیریت گفت:
    سپاس از توجه شما