چگونه مژه های پر و بلند داشته باشیم | بهترین سالن اکستنشن مژه مهرشهر

چگونه مژه های پر و بلند داشته باشیم


چگونه مژه های پر و بلند داشته باشیم ؟ یکی از سوالاتی است که هر خانمی از خود می پرسد . همانطور که از کل بدن خود مراقبت می کنید از مژه های خود هم باید به خوبی مراقبت کنید. تغذیه سالم و خوب نیز می تواند به رشد آنها کمک کند. مژه انسان یک عملکرد محافظتی دارد. و طراحی شده است تا زباله ها و گرد و غبار را از منبع قابل اعتماد چشم دور نگه دارد.
پلک پایین معمولاً بین
75 تا 80 مژه در یک ردیف دارد، در حالی که پلک بالایی بین 90 تا 160 مژه در پنج یا شش ردیف دارد.مژه از ساقه یا مژه قابل مشاهده، ریشه و یک پیاز تشکیل شده است که به رگ های خونی متصل می شود و چرخه زندگی آن بین 4 تا 11 ماه است. مژه های سالم می توانند تا حدود 12 میلی متر رشد کنند.
چگونه مژه های پر و بلند داشته باشیم
به هیچ عنوان چشمان خود را به شدت
مالش ندهید زیرا منجر به ریختن مژه ها می شود که در نهایت می تواند رشد آنها را مختل کند. برای اینکه بدانید چگونه مژه های پر و بلند داشته باشیم با ما همراه شوید .
تغذیه سالم می تواند به رشد مژه ها کمک کند
تغذیه سالم و رسیدن
ویتامین E، اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه می توانند به شما در حفظ سلامت مو و مژه و همچنین رشد کلی موهای شما کمک کنند. افزودن مواد غذایی سالم به رژیم غذایی، راه قدرتمندی برای مبارزه با ریزش مو، است.
استفاده از روغن ها
روغن هایی مانند
ویتامین E، روغن کرچک، روغن زیتون تاثیر مثبتی روی مژه ها دارند. یک براش مژه تمیز را به روغن دلخواه آغشته کنید و مژه ها را از پایه تا نوک روغن بزنید. بگذارید یک شب روی آن بماند. مراقب باشید روغن به داخل چشم نرود. این روغن ها فولیکول مژه را مرطوب کرده و آنها را به رشد تشویق می کنند.
چای سبز
چای سبز راهی عالی برای داشتن
مژه های بلندتر و تیره تر است. به سادگی یک فنجان چای سبز (بدون شکر!) درست کنید و صبر کنید تا خنک شود. یک تکه پنبه را در آن آغشته کنید و مایع ولرم را روی مژه های خود بکشید. چای سبز مملو از آنتی اکسیدان های مفید برای حفظ سلامت مژه ها است و کافئین و فلاونوئیدها رشد جدید را تحریک می کنند.

رشد مژه

آلوئه ورا 
آلوئه ورا یک
تونیک فوق العاده طبیعی برای طراوت چشم و کمک به حفظ مژه های شاداب و تیره است. سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که سلامتی را تقویت کرده و رشد سلول های جدید را تشویق می کند. مقداری از آن را به آرامی روی مژه بزنید و پس از نیم ساعت بشویید.
سرم مژه
سرم های مژه زیادی در بازار وجود دارد. فرمول آنها برای کار با
چرخه رشد و کمک به تقویت و حفظ مژه طراحی شده است می توانید از آنها استفاده کنید.
ماساژ
ماساژ شبانه پلک ها با
تحریک فولیکول های مو به رشد سالم کمک می کند. از فشار دادن خیلی شدید خودداری کنید. یک لمس ملایم تمام چیزی است که برای تقریباً 60 ثانیه لازم است. انجام این کار با استفاده از روغن طبیعی یا آلوئه ورا بسیار مفید است.

ماساژ مژه


مژه ها را تمیز نگه دارید
بسیار مهم است که مژه های خود را هر شب
تمیز کنید. تمام مواد آرایشی و مواد زائد را پاک کنید. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که چقدر ذرات ریز خاک در هوای اطراف ما وجود دارد. تمیز کردن مژه هایتان هر شب به حفظ سلامت آنها کمک می کند.
اکستنشن مژه ایمن
اگر به نظر می رسد که با تمام مراقبت ها به
مژه های دلخواه خود نرسیدید می توانید. اکستنشن مژه را که جایگزین مناسبی برای مژه مصنوعی و یک روش فوق العاده آسان برای نشان دادن زیباتر چشمان شما است.
اکستنشن مژه‌ها برای ایجاد
حجم و بلندی به مژه‌های شما متصل می‌شوند. چسب آن مضر نیست و در نهایت از بین می رود. و نسبت به مژه مصنوعی تهاجم کمتری دارند زیرا هر روز آنها را نمی‌زنید و بعد بر نمی دارید. و دائمی هستند و نیاز به ماهی یکبار ترمیم دارند.
اکستنشن مژه در مواد مختلفی از جمله ابریشم، راسو، راسو مصنوعی و سایر گزینه‌های مصنوعی موجود است. تعداد مژه ها نیز می تواند
متناسب با ظاهر دلخواه شما باشد. گزینه های حجم دهنده از 50 تا 100 مژه و گزینه های متنوعی برای بلندی و نوع فر وجود دارد. همچنین متخصص مژه شما می تواند با توجه به فرم چشم شما و سلیقه شما استایل های مختلفی برای شما ایجاد کند.اگر در کلانشهر کرج زندگی می کنید بهترین سالن اکستنشن مژه مهرشهر سالن آندیا فلاح بهترین کیفیت در طراحی و اکستنشن مژه های شما با توجه به فرم چشم و سلیقه شما با بهترین متریال را در اختیار همشهریان عزیز می گذارد.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده