10 نکته برای استفاده صحیح از فر مژه برای داشتن مژه های زیبا

 استفاده صحیح از فر مژه

10 نکته برای استفاده صحیح از فر مژه برای داشتن مژه های زیبا را برایتان آماده کرده ایم که هر خانمی باید بداند. مژه ها می توانند چشمان شما را درخشان تر و زیباتر نشان دهند. 
10 نکته برای استفاده صحیح از فر مژه برای داشتن مژه های زیبا
فر کردن مژه ها و
مراقبت صحیح از آنها می تواند به ماندگاری طولانی ریمل کمک کند، از جمع شدن ناخواسته جلوگیری کند و حتی استفاده از مژه های مصنوعی را آسان کند.برای اینکه بدانید 10 نکته برای استفاده صحیح از فر مژه برای داشتن مژه های زیبا چیست با ما همراه شوید.
1. قبل از زدن ریمل مژه های خود را فر کنید
اکثر خانم ها عادت دارند
بعد از زدن ریمل مژه ها را فر کنند. اما، شما هرگز نباید این کار را انجام دهید. پس از زدن ریمل نباید مژه های خود را فر کنید زیرا مژه های شما سفت و انعطاف پذیرتر می شوند. تلاش برای فر کردن آنها با فرمژه در حالی که سفت و خشک هستند می تواند منجر به شکستگی یا کنده شدن آنها شود. پس همیشه بهتر است قبل از ریمل زدن مژه ها را فر کنید.
2. مژه های خود را تمیز نگه دارید
یکی از نکات مهمی که باید هنگام فر کردن مژه ها به خاطر بسپارید این است که مژه های خود را تمیز نگه دارید.
تمیز کردن مرتب مژه ها می تواند فر کردن مژه و ریمل زدن را آسان کند. بنابراین، همیشه بهتر است قبل از استفاده از فرمژه از یک پاک کننده آرایش استفاده کنید و مژه های خود را تمیز کنید. این مطمئنا بهترین نتایج را به شما خواهد داد.
3. فر مژه خود را همیشه تمیز نگه دارید
تمیز نگه نداشتن فر مژه می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که می تواند از
خوب فر شدن مژه های شما جلوگیری کند. این احتمال وجود دارد که باکتری ها از طریق فر مژه کثیف یا آلوده به مژه ها و چشم های شما وارد شوند. مقداری آب صابون بردارید و فر مژه خود را در آن بشویید و با دستمال خشک کنید.
4. فرمژه را کمی گرم کنید
باید فرمژه خود را به گونه ای
گرم کنید که مژه ها را به درستی فر کند و فرها بیشتر دوام بیاورند. برای این کار باید فرمژه فلزی داشته باشید تا به راحتی گرم شود. یک سشوار بردارید و بیگودی را به درستی گرم کنید. مژه ها را بلافاصله با استفاده از فر مژه فر کنید تا مژه ها به درستی فر شوند.
5. فرمژه را نگه دارید
در حین استفاده از فر مژه، باید آن را چند ثانیه نگه دارید تا مژه ها به راحتی فر شوند.
فرمژه گرم را  20 تا 40 ثانیه روی مژه ها نگه دارید. به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر نگه دارید، فرهای بهتری روی مژه ها خواهید داشت.
6. مقداری وازلین بزنید

 وازلین روی مژه هایتان بزنید تا جلوه شبنم دار ایجاد کند. پلک ها و مژه ها را تمیز کنید. مقداری وازلین بردارید و روی مژه ها بمالید. حالا از فر مژه در همان جهت استفاده کنید. با استفاده از این ترفند مژه های شما حجیم و سنگین به نظر می رسد.
7. فرمژه را نکشید
هنگام استفاده از فرمژه، باید مژه ها را به آرامی فر کنید و نکشید. کشیدن مژه ها می تواند
باعث شکستن مژه ها و کندن مژه ها شود. کشیدن فرمژه هرگز نمی تواند مژه های شما را فر کند، در عوض تا حد زیادی به مژه ها آسیب می رساند.
8. مژه ها را به درستی خشک کنید
مرحله مهم دیگر این است که اجازه دهید مژه هایتان بعد از زدن ریمل خشک شوند. همچنین در همان جهتی که مژه هایتان را فر کرده اید، ریمل بزنید. 
9. فر کردن را از ریشه شروع کنید
تمام طول مژه را فر کنید تا
مژه ها بلند شوند، از ریشه تا نوک.
10. از پودر بچه یا پودر فیکس استفاده کنید
پس از فرکردن مژه ها
یک لایه ریمل بزنید روی آن پودر بزنید و دوباره ریمل بزنید این کار باعث بلندتر شدن و حجیم تر شدن مژه هایتان می شود.
 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده