چگونه بهترین فرم ابرو را برای صورت خود پیدا کنید

چگونه بهترین فرم ابرو را برای صورت خود پیدا کنید

چگونه بهترین فرم ابرو را برای صورت خود پیدا کنیدیک چالش بزرگ است زیرا فرم ابروها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد. در مورد ابروها نباید خیلی به مد توجه کرد، بهترین ابرو برای شما فرم و مدلی است که مناسب صورت شما باشد . 
چگونه بهترین فرم ابرو را برای صورت خود پیدا کنید

تعادل و تناسب بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد صورت و آناتومی صورت شما کلیدی است. به عبارت دیگر، یافتن فرم مناسب ابرو باید با ساختار استخوانی صورت فرد تنظیم شود.چیزی که ممکن است برای شخص دیگری کار کند ممکن است همیشه برای شما عالی نباشد. در حالی که ویژگی‌های فردی هر فرد باید متفاوت باشد، برخی از قوانین کلی برای یافتن فرم مناسب ابرو بر اساس شکل صورت شما وجود دارد.برای اینکه بدانید چگونه بهترین فرم ابرو را برای صورت خود پیدا کنید با ما همراه شوید.
بهترین فرم ابرو برای صورت مربعی
مهم‌ترین نکته این است که به دنبال
شکل ابرویی بر خلاف شکل صورت خود باشید  برای مثال، فرم‌های مربعی شکل با قوس‌های نرم و تقریباً نامشخص بهترین ظاهر را دارند. ابروهای تیز و زاویه دار فقط بر خطوط خشن و زاویه دار صورت تاکید می کند.
بهترین فرم ابرو برای صورت گرد
اگر صورت گردی دارید که
طول و عرض آن تقریباً یک اندازه است، قوس بلندی را برای اضافه کردن ساختار و طول انتخاب کنید. این در نهایت به باریک شدن صورت و باز کردن آن کمک می کند.
بهترین فرم ابرو برای صورت مستطیلی و بلند
آنهایی که
صورت‌های بلندتری دارند و طول آن تقریباً دو برابر عرض است، باید به دنبال ابروهای کشیده‌تر و صاف‌تر باشند تا به پهن‌تر شدن و از هم گسستن فرم کمک کنند. صورت های مستطیلی شبیه به صورت های بلند هستند زیرا طول آن تقریباً دو برابر عرض است، اما آنها تمایل دارند فک مشخص تری داشته باشند. در این مورد، متخصصان پیشنهاد می‌کنند که سعی کنید ابرویی نرم‌تر، پر و کمی خمیده‌تر ایجاد کنید تا به نرم شدن خط فک کمک کند.
بهترین فرم ابرو برای صورت مثلثی
اگر خط
فک پهن‌تری نسبت به پیشانی‌تان دارید و حالت صورت مثلثی‌ دارد، ابروهای کم ارتفاع و خمیده با حجم و پری زیاد را در نظر بگیرید. حتماً دم ها را رو به بالا نگه دارید. ابروهای با شیب رو به پایین در نهایت صورت را کشیده و چهره را خشن تر نشان می دهد.
بهترین فرم ابرو برای صورت قلبی و الماسی
برای کسانی که دارای
پیشانی پهن تر از خط فک و چانه نوک تیزتر هستند، ابروهای صاف تر و کمی ضخیم تر با قوس نرم و گرد به تعادل ویژگی ها کمک می کند. قوس‌های گرد برای صورت‌های الماسی‌شکل نیز عالی هستند که در آن‌ها استخوان‌های گونه پهن با پیشانی کوچک و چانه نوک تیز است. به طور کلی، متخصصان پیشنهاد می‌کنند که صورت‌های الماسی شکل، ابروها را طبیعی نگه می‌دارد و از بین می‌برد.
بهترین فرم ابرو برای صورت بیضی شکل
صورت های بیضی باید به
ابروهای هموار با قوس خفیف بچسبند، زیرا صورت از قبل متقارن است.
چند نکته حرفه ای برای فرم دادن به ابروها در خانه
از برداشتن
موهای روی استخوان ابرو خودداری کنید، فقط روی موهای بین چشم‌ها، روی پل بینی، روی پیشانی، شقیقه‌ها و روی پلک بالایی تمرکز کنید. سه نقطه کلیدی را علامت‌گذاری کنید و قبل از برداشتن ابروها را پر کنید و فقط آنچه را که بیرون مانده است، با موچین بکنید. به همین ترتیب، از قیچی ابرو خود محافظه کارانه استفاده کنید و فقط موهای بلند را کوتاه کنید تا ظاهری تمیزتر داشته باشید.به جای تغییر شکل کامل ابرو، فقط تمیز کردن را انجام دهید، زیرا فضای بیشتری برای خطا وجود دارد. بهتر است برای فرم دهی حرفه ای با یک متخصص مراجعه کنید
 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده