چگونه مدل اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید

چگونه مدل اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید

چگونه مدل اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید بسیار مهم است زیرا سبک های مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد. بسیاری از سالن‌های مژه حتی مدل‌های متفاوتی را ارائه نمی‌دهند و در عوض شما را می‌خوابانند و به محض شروع قرار ملاقات، شروع به اضافه کردن اکستنشن می‌کنند. اگر این اتفاق افتاد، تمام تلاش خود را برای فرار انجام دهید زیرا یک سالن بد برای اکستنشن مژه پیدا کرده‌اید!یک سالن اکستنشن مژه خوب که دارای متخصص مژه است مدل اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم شما برایتان انتخاب می کند و به بهترین نحو برایتان انجام می دهد.
چگونه مدل اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید
ما برای اینکه شما بدانید چگونه مدل
اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود انتخاب کنید ابتدا به 4 سبک اصلی اکستنشن مژه نگاهی می اندازیم. سپس به اشکال هر چشم می پردازیم.
نکته ای در مورد
مدل های اکستنشن مژه حتی چهار مدل اصلی وجود دارد، این است که می تواند تغییرات زیادی در طول، ضخامت مژه، فر، تعداد مژه های زده شده و .....وجود داشته باشد. یک متخصص مژه خوب می‌تواند مژه‌های شما را نه تنها به فرم چشم‌های شما، بلکه با ترجیحات و استایل شخصی‌تان متناسب کند!
مدل اکستنشن طبیعی مژه
هدف از این ظاهر طبیعی نگه داشتن مژه ها است. چشم طبیعی همان
خطوط مژه های طبیعی شما را دنبال می کند. طول نسبتاً ثابت در سراسر پلک، با کمی کمتر در لبه های داخلی و خارجی. برای تقلید مژه ها در تمام مراحل چرخه رشد طبیعی، اکستنشن هایی با طول های مخلوط درست در امتداد چشم اعمال می شود.
سبک اکستنشن مژه باز
این استایل با افزودن
حجم و طول در وسط پلک، مرکز چشم را برجسته می کند و در هر انتهای آن باریک تر می شود تا درجه بندی متقارن ایجاد شود.به طور سنتی در این مدل از مژه هایی در حدود 8 میلی متر برای گوشه ها استفاده می شود و برای مرکز پلک بین 12 تا 14 میلی متر افزایش می یابد.
چشم گربه ای
مژه ها از
گوشه داخلی در کوتاه ترین طول خود شروع می شوند و به تدریج باریک تر می شوند و در گوشه بیرونی به حداکثر طول خود می رسند. اختلاف طول تا زمانی که به گوشه بیرونی می رسیم حدود 50 درصد بیشتر می شود. بنابراین یک مژه ابتدایی 9 میلی متری در گوشه داخلی باعث ایجاد مژه گوشه بیرونی 14 میلی متری می شود.همچنین معمولاً یک کاهش کوچک در طول و درست در انتهای آن وجود دارد تا کمی مخروط شود، معمولاً اگر حداکثر طول 14 میلی متر باشد، ممکن است گوشه به 13 میلی متر کاهش یابد. اختلاف بین کوتاه ترین و بلندترین مژه نزدیک به 25٪ است.تیلور سوئیفت مرتباً با اکستنشن های مژه ای به سبک چشم گربه ای دیده می شود که برای فرم چشم های رو به بالا او مناسب است.
عروسکی
تلاقی بین دو مدل چشم طبیعی و باز،
چشم عروسکی با طول درست در سراسر خط چشم با بلندترین مژه ها در وسط چشم مشخص می شود.این نگاه باعث می‌شود چشم‌های ما بزرگ‌تر و پرتر به نظر برسند  اما نه به اندازه‌ای که استایل چشم باز نشان می‌دهد. مگان فاکس به داشتن اکستنشن مژه عروسکی کلاسیک معروف است.

اصول اولیه شکل چشم
سه دسته اصلی شکل چشم وجود دارد.بادام بیضی، شکل و دور. سپس
ده‌ها زیرمجموعه دیگر مانند تفاوت‌های زاویه چشم، اندازه، نزدیکی و ویژگی‌های پلک وجود دارد. همچنین متوجه خواهید شد که می‌توانید در چندین دسته قرار بگیرید، برای مثال ممکن است چشم‌های گرد، بسته و رو به بالا داشته باشید که شما را در سه دسته اصلی قرار می‌دهد. اگر اینطور است، باید دسته ای را انتخاب کنید که برجسته ترین است.

چشم بادامی

 

اکستنشن چشم بادامی

 

شکل چشم «بادامی» محبوب‌ترین شکل است، بنابراین بسیاری از آموزش‌های آرایشی بر روی دستیابی به این ظاهر تمرکز می‌کنند .
در زیبایی معمولی، شکل چشم بادامی
جذاب ترین  است. شرح این شکل چشم در نام آن است به شکل بادام. طول بیشتر از ارتفاع است و در گوشه های بیرونی یک حرکت خفیف به سمت بالا وجود دارد.شما خوش شانس هستید زیرا هر سبکی عالی به نظر می رسد، بنابراین بیشتر یک ترجیح شخصی است. انتخاب استایل چشم گربه ای بر طول چشم شما تاکید می کند و ظاهری بسیار جذاب و مرموز می بخشد.
استایل
چشم باز یا چشم عروسکی، اگر به دنبال ظاهری دراماتیک‌تر هستید، یا اگر رنگ چشمی دارید که مانند سبز یا آبی متمایز است، و یا اگر می خواهید چشمان خود را بزرگ‌تر نشان دهید گزینه‌ای عالی است.


چشم های بسته

 

اکستنشن چشم بسته


هدف در اینجا جلب توجه به گوشه بیرونی چشم با افزودن مژه های بلندتر در آن ناحیه به سبک چشم گربه ای است. ایجاد طول اضافی بر روی مژه ها در گوشه بیرونی و به تدریج کوتاهتر حرکت به سمت گوشه داخلی تفاوت بزرگی ایجاد می کند.


چشم های عمیق

 

اکستنشن چشم عمیق


این نوع چشم راهنمای سبک خاص خود را دارد. چشم عمیق به سادگی عمیق‌تر در حفره چشم می‌نشیند. بنابراین هدف برای استایل مژه این است که ظاهر آن را بیشتر نمایان کند.برای کمک به بیرون آوردن چشم، مدل مژه بیبی دال یا باز کردن چشم  توصیه می‌شود.اگر چشمان عمیق شما در دسته گرد قرار می گیرد، عروسکی را انتخاب کنید. 


چشم های بیرون زده

 

اکستنشن چشم بیرون زده


سبک چشم گربه ای برای چشم های بیرون زده مناسب است. اضافه کردن طول و پری اضافی در گوشه‌های بیرونی چشم‌ها، شکل بادامی را شبیه‌سازی می‌کند و واقعاً توجه را به چشم‌های درشت زیبای شما جلب می‌کند.


چشمان رو به پایین

 

اکستنشن چشم رو به پایین


این فرم چشم بیشتر یک "زاویه چشم" است که در آن گوشه بیرونی چشم مستقیماً در مقابل زیر گوشه داخلی چشم قرار می گیرد.هدف ایجاد حجم در گوشه بیرونی بالایی چشم برای کمک به بلند کردن چشم خواهد بود. چشم های رو به پایین برای مدل مژه های گربه ای عالی است .


چشم های کلاه دار

 

اکستنشن چشم کلاه دار


این بدان معناست که شما کمی پوست اضافی درست بالای چین و چروک چشم خود دارید. در این مورد ما می خواهیم چشم را باز کنیم، بنابراین مطمئناً این بهترین تطابق با سبک چشم باز است. پری و طول را به مرکز چشم اضافه می‌کنیم  استفاده از استایل چشم باز در چشم‌های کلاهدار همیشه ظاهری دراماتیک ایجاد می‌کند زیرا می‌تواند عمق بسیار بیشتری را اضافه کند و توجه را به خود جلب کند.


چشم های مونولید / تک پلکی

 

اکستنشن چشم تک پلکی


چشم های تک پلک هیچ چین و چروک قابل مشاهده ای ندارند، بنابراین اکستنشن مژه ها می تواند ظاهری بازتر و بزرگتر را ایجاد کند. این فرم چشم معمولاً مژه های طبیعی صاف تری نیز دارد، بنابراین انتخاب یک فر باز ، درام و باز بودن بیشتری ایجاد می کند.
تلاقی عروسکی و و کمی
چشم گربه ای برای اضافه کردن طول اضافی به گوشه های بیرونی همیشه عالی به نظر می رسد و این شکل چشم دراز را برجسته می کند و آن را جذاب تر می کند.


چشم های گرد

 

اکستنشن چشم های گرد


اگر چشم‌های درشتی دارید، احتمالاً آن‌ها غالب‌ترین ویژگی شما هستند. رایج‌ترین توصیه  چشم گربه‌ای است زیرا به طول چشم شما اضافه می‌کند و کمک می‌کند چشم‌تان را نسبت به شکل بادامی مطلوب‌تر متعادل کنید و در عین حال زیبایی چشم‌های گردتان را حفظ کنید.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده