هر آنچه که باید در مورد لیفت مژه بدانید | لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه چیست؟


هر آنچه که باید در مورد لیفت مژه بدانید را برایتان توضیح می دهیم تا با این روند زیبایی آشنا باشید. اکستنشن مژه مطمئناً محبوب است، اما یک سرویس زیبایی دیگر که برای مژه وجود دارد که طبیعی‌تر است و دردسر کمتری دارد لیفت مژه است. این کار مژه‌های مژه‌های شما را به طور موقت بلند و فر می‌کند تا جلوه‌ای زیبا برای به چشم‌ها بدهد. 
لیفت مژه چیست؟
لیفت مژه ،
مژه های طبیعی شما را بلند می کند و آنها را به سمت بالا فر می کند تا ظاهری زیباتر و بازتر به چشمان شما بدهد که تقریبا تا دو ماه ماندگاری دارد. 
این روش شامل استفاده از یک
محلول بلند کننده روی مژه ها و به دنبال آن یک محلول تنظیم کننده برای کمک به لیفت برای حفظ شکل خود است. مژه های بلند شده سپس رنگ می شوند تا ظاهرشان بهتر شود. این فرآیند معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد و نیازی به زمان بازیابی ندارد.
مزایای لیفت مژه
مژه های خودتان را
تقویت می کند.
باعث می شود مژه های بالایی طبیعی
بلندتر به نظر برسند.
اثرات آن برای چند هفته
باقی می ماند.
نیاز به نگهداری ندارد
بدون درد است

ارزان تر از اکستنشن است

 

نکات مراقبتی پس از لیفت مژه


هر آنچه که باید در مورد لیفت مژه بدانید
لیفت مژه، مژه های شما را از پایه تا نوک
فر می کند این کار مژه‌های طبیعی شما را تقویت می‌کند  اگرچه، مسلماً به اندازه طول اضافی که از اکستنشن مژه یا مژه‌های مصنوعی می‌گیرید، چندان چشمگیر نیست. برخی از خدمات لیفت مژه شامل رنگ مژه هم هست که رنگی نیمه دائمی است که رنگ طبیعی مژه را تیره تر می کند. متأسفانه لیفت مژه دائمی نیست و اگر به نتایج آن علاقه دارید، باید به طور منظم لیفت مژه انجام دهید. به طور کلی، لیفت مژه بین چهار تا هشت هفته دوام می‌آورد و نتایج آن به مرور زمان از بین می‌رود.
حتما توجه داشته باشید که
لیفت مژه را یک حرفه ای با تجربه و تایید شده برایتان انجام دهد. استفاده از هر نوع ماده شیمیایی در اطراف چشم می‌تواند بسیار خطرناک باشد (از عفونت گرفته تا حتی نابینایی)

 

هر آنچه که باید در مورد لیفت مژه بدانید


نکات مراقبتی پس از لیفت مژه
48 ساعت اول پس از لیفت مژه
بسیار مهم است. در این مدت، از ریمل، سرم یا کرم دور چشم استفاده نکنید. خیس شدن آنها نیز می تواند نتایج را خنثی کنداز بخار ، و هرگونه تمرینی که باعث تعریق شدید شما می شود، شستن موهای خود در حمام، و استفاده از دستمال مرطوب آرایشی و روغن برای پاکسازی صورت خودداری کنید.
پس از اتمام آن 48 ساعت، باید با مژه های خود
ملایم باشید. از مالیدن چشم ها خودداری کنید و از فرمژه استفاده نکنید. 
لیفت مژه معمولاً به مدت 6 هفته در صورت
مراقبت مناسب باقی می ماند. همچنین به سرعت رشد مژه های شما نیز بستگی دارد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده